• Beste leden,


    Hierbij bied ik de lay-out van SOLD te koop aan. Ik heb geen tijd meer voor het project en daarom wil ik het van de hand doen. Let op: het betreft alleen de lay-out, de game zelf is niet inbegrepen. Na de verkoop zal het project offline worden gehaald.


    Indien interesse bestaat om het gehele project over te nemen, moet ik vermelden dat het gebaseerd is op de MafiaSource van Mica. Ik heb hier echter geen enkel recht op, zoals aangegeven op zijn Github-pagina (https://github.com/Mafiasource/Mafiasource/).


    Indien je besluit het volledige project over te nemen, heb ik vele uren besteed aan het aanpassen van de lay-out in het systeem. Elke afbeelding is aangepast en ontworpen met behulp van AI. Bovendien zijn bepaalde bugs opgelost en zijn enkele functionaliteiten aangepast.


    De prijs van 150 euro is voor de lay-out, inclusief in-game en out-game elementen. De lay-out is ontwikkeld met behulp van AI en wordt deels geleverd in .Psd-bestandsformaat, indien gewenst.


    Voor het volledige project vraag ik 450 euro. Hierin zijn honderden nieuwe afbeeldingen inbegrepen, allemaal ontworpen met behulp van AI. Elk beeld op de site is dus uniek en specifiek voor SOLD ontworpen.


    Bedenk goed of je alleen geïnteresseerd bent in de lay-out of het volledige project wilt overnemen.


    Met vriendelijke groet,

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ferhat.Remory

    Changed the title of the thread from “Mafia Gangs” to “Verkocht”.
  • Aaron

    Changed the title of the thread from “Verkocht” to “Mafia Gangs”.
  • Ferhat.Remory

    Changed the title of the thread from “Mafia Gangs” to “Actieve crime”.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!