index wordt niet geopend

  • ik wil al mijn bestanden van mijn website waarmee ik bezig ben uploaden dat lukt maar dan komt er index van....


    hier mijn index


  • bij mij wel hoor


    dit kan ooit even duren voor dat het rond is bij alle dns servers
    kan tot 48 uur duren voor dat een update over de hele wereld zichtbaar is. meestal gebeurt dit meteen maar het kan ooit voor komen helaas.


    Hier kunnen wij niks aan doen vaak als je een goede host hebt heb je hier niet zo last van

  • Het kan niet aan KPN liggen tenzij dat de webhost is, maar nee. Het light aan de host die hij heeft die leest wat de main page is. Check de active directory.


    Is het index.php of .html?
    Wellicht is dan ook reden dat bij je Hoster (bij kpn is dit een probleem bijvoorbeeld) dat je in de lijst met extensies .php moet toevoegen en als eerst gelezen pagina moet zetten.

  • Het kan niet aan KPN liggen tenzij dat de webhost is, maar nee. Het light aan de host die hij heeft die leest wat de main page is. Check de active directory.


    Dit is het zelfde toch? KPN ondersteund waarschijnlijk geen PHP. Als zijn host dit zelfde probleem heeft, dan is de oplossing een andere webhosting zoeken of de huidige webhost vragen PHP te gebruiken.
    Indien er wel gewoon PHP beschikbaar moet zijn, kan misschien de DirectoryIndex (indien apache wordt gebruikt) fout staan.


    Dit zou dan bijvoorbeeld moeten zijn (in een virtuele host in apache);

    Code
    DirectoryIndex index.html index.htm index.php


    Dit bovenstaande zou volgens mij ook in een .htaccess bestandje geplaatst kunnen worden.

  • Slecht voorbeeld, verder zijn we wat afgedwaald excuses.


    Controleer je instellingen je hebt waarschijnlijk iets fout gedaan.


    Misschien een idee om nog een keer mijn zin te lezen? Aangezien dit WEL de oplossing tot zijn probleem kan zijn.
    Speciaal voor jou zal ik het nog is uitleggen.


    Bij bijvoorbeeld KPN (als webhoster) staat er standaard dat het eerste bestand die die leest een .html bestand moet zijn. Indien er geen .html bestand aanwezig is zie je niets. Daarom moet je dan de extensie .php toevoegen aan die lijst en vervolgens op nummer 1 zetten.


    Bij KPN is dit een keer een probleem geweest die ik tegen kwam, misschien is dit bij meerdere webhosters zo. En misschien is dat ook wel het probleem hier.

  • Dit is het zelfde toch? KPN ondersteund waarschijnlijk geen PHP. Als zijn host dit zelfde probleem heeft, dan is de oplossing een andere webhosting zoeken of de huidige webhost vragen PHP te gebruiken.
    Indien er wel gewoon PHP beschikbaar moet zijn, kan misschien de DirectoryIndex (indien apache wordt gebruikt) fout staan.


    Dit zou dan bijvoorbeeld moeten zijn (in een virtuele host in apache);

    Code
    DirectoryIndex index.html index.htm index.php


    Dit bovenstaande zou volgens mij ook in een .htaccess bestandje geplaatst kunnen worden.


    Heb je zo iets al geprobeerd? Misschien dat dit een oplossing is voor het probleem waar je tegen aan loopt.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!