Payment service provider gezocht

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Wij gebruiken http://www.pay.nl. Die hebben relatief lage transactiekosten en veel betaalmethodes. Wel alleen voor geregistreerde (Nederlandse) ondernemingen, maar daarvoor krijg je wel veel support en kwaliteit terug.

    Zit er sinds kort ook, zei houden je onwijs netjes op de hoogte van storingen,wijzigingen & onderhoud.
    Ben nog beetje rondkijken maar denk dat ik ook volledig overstap op hun services aangezien ik dit prettiger vind.


    Aanvulling L.Groot:
    - http://www.pay.nl/abonnementen
    - http://www.pay.nl/tariffs
    Daar vind je de verschillende pakketten, mogelijkheden en tarieven die ze bieden.

  • @Fils,


    Dat klopt, en als er iets is bel je ze op en dan wordt het alsnog binnen no-time opgelost. Daarnaast ondersteunen ze veel betalingsmethodes, bijvoorbeeld ook FasterPay en GiroPay, respectievelijk de iDEAL voor Engelsen en Duitsers. Ideaal dus ook als je in meerdere landen actief bent.

  • L.Groot
    Zit al sinds 2004 bij Mollie maar hun kwaliteit zakt met de dag, ik heb afgelopen woensdag een melding gemaakt dat hun API niet naar wens functioneert.
    Ze waren vrijdag me mail kwijt, oké kan gebeuren zou diezelfde dag nog antwoord krijgen, toen belde ik 16:50 en hadden ze nog geen idee waar ik het over had.
    Nu krijg ik dus pas maandag antwoord en zit ik met een betaalsysteem die van geen kanten werkt (mogelijk hun fout), hier heeft niemand iets aan..


    Ben langzaam aan op Pay.nl aan het overstappen aangezien ze ook veel meer opties bieden.

  • Ben langzaam aan op Pay.nl aan het overstappen aangezien ze ook veel meer opties bieden.


    L.Groot
    Zit al sinds 2004 bij Mollie maar hun kwaliteit zakt met de dag, ik heb afgelopen woensdag een melding gemaakt dat hun API niet naar wens functioneert.
    Ze waren vrijdag me mail kwijt, oké kan gebeuren zou diezelfde dag nog antwoord krijgen, toen belde ik 16:50 en hadden ze nog geen idee waar ik het over had.
    Nu krijg ik dus pas maandag antwoord en zit ik met een betaalsysteem die van geen kanten werkt (mogelijk hun fout), hier heeft niemand iets aan..


    Ben langzaam aan op Pay.nl aan het overstappen aangezien ze ook veel meer opties bieden.


    Kan kloppen, de medewerkers weten van niks omdat hun alleen van standaard dingen weten, De websites beheren word gedaan door programmeurs maar dat kost veel $$$, maar als je een bericht stuurt dat iets mogelijk niet werkt word het vaak gezien als de gebruikers fout. Tenzij je een error krijg denk ik niet dat hun actie ondernemen tenzij de klachten massaal word gemeld. Wat waarschijnlijk niet het geval is.


    Je moet het zo zien, je bent een bedrijf met miljoenen klanten. 1%( Veel meer dan ) van de klanten hebben moeite met de implanteren of incorrect implantatie door een kleine fout. Het grootste kans is dat het aan de klant ligt dus er moet wel een reden zijn zodat ze het gaan uitzoeken en repareren.

  • ilaurens
    Toevallig was dit niet mijn probleem, er was op de dag van mijn probleem een storing bij hun die ze pas maandag melde waarna ineens alles het wel doet terwijl ik niks had aangepast.

    Klopt, maar het kon ook zijn dat een route van jou server naar de bedrijf kapot was, zodat er niet gecommuniceerd kon worden en per toeval gerepareerd worden. Nja, ik zeg niet dat je geen gelijk hebt iedereen maakt fouten ook grote bedrijven en de grote bedrijven ontkennen het vaak of hebben verzonnen excuses daarvoor :P.

  • Klopt, maar het kon ook zijn dat een route van jou server naar de bedrijf kapot was, zodat er niet gecommuniceerd kon worden en per toeval gerepareerd worden. Nja, ik zeg niet dat je geen gelijk hebt iedereen maakt fouten ook grote bedrijven en de grote bedrijven ontkennen het vaak of hebben verzonnen excuses daarvoor :P.

    Het heeft daarvoor wel gewerkt, op de dag van de storing werkte dit niet meer, daarom had ik hun een mail gestuurd met die vraag.
    Probleem was dus degelijk bij Mollie alleen is de communicatie slecht geweest waardoor ik pas bijna 1 week later antwoord kreeg.

  • Ik snap de quote systeem hier niet dus doe ik even zonder :P


    Dat is inderdaad niet netjes, maar natuurlijk kan het ook zijn dat ze zoveel klachten hadden dat het zo lang duurde om erop te reageren. Hoelang duurde het voordat de klacht was verholpen toch geen week later?


    Zo ja erg slecht van hun. Laten we het bij dit houden, Anders blijven we discusseren :P

  • Heb je ooit al eens gehoord van Buckaroo? Daar werk ik op dit moment mee. Ze bieden allerlei betaalmethoden aan zoals Ideal, Paypal en Afterpay (nog veel meer) en je krijgt alles te zien in een handig overzicht. Je kan er ook facturen mee versturen (incl betaalherinnering).
    Wat zoek je precies?

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!