Posts by ilaurens

    Klopt wat er gezegd word, grootste kans is het dat het de CPU is, wanneer het de GPU is dan komen er artifects en dat kan dan worden opgemerkt.


    er is ook een kans dat de CPU, MB, GPU en HDD te veel energie trekt dan bevriest de hele computer en de plaatje is dan ingebrand of valt uit. Nieuwer videokaart kost vaak meer energie vergeleken met oude, Dus de voeding moet dan ook ge-upgrade worden.

    eehm, zoals alex heeft gezegd je kan er een punten systeem van maken of een sport spelletje maar dat is redelijk moeilijk omdat het uitgebreid moet zijn en uniek er zijn redelijk veel goeie spellen.

    Zo ver ik weet is een automatisch mes een No Go, Beter niet. En als goed is mag een mes niet langer dan 9 cm zijn en mag niet dunner dan 15MM zijn. Zo ver ik weet heb ik ergens gelezen. Dat is NL wet, geen belgie.


    Kan het wel proberen, maar ik kan niet met zekerheid zeggen. Vaak word het niet gevonden maar er is een kleine kans, helemaal als je meerdere messen haalt. Mocht je zoiets halen dan zou ik meer spullen halen. *Niet illegaal* zodat het ook minder opvalt :P


    om eerlijk te zijn, zoals meerdere hebben gezegd, ik zou dat niet doen. Vind messen niet echt het waard. Ik ken meerdere mensen die hebben ook messen gehaald en daar ging het gewoon goed.

    1. Sluit de laptop een direct op de modem aan niet de airport.
    2. Probeer het met een ander laptop


    Als beide niet werkt dan ligt het aan de internet of modem, als het direct via de kabel wel werkt ligt het aan de airport of imac. Als het via een ander laptop werkt ligt het aan uw laptop(instelling).

    Hallo,


    Dit zul je dan speciaal bij Google moeten vragen. Standaard wordt dit niet geleverd. Een script kan je niet maken aangezien je bij hun systeem moet.


    Mvg,
    Tim

    Waarom is dit niet mogelijk? Er kan altijd een CURL gebruikt worden om login naar te bootsen. en data op te vangen.


    Ook zie ik geen reden om contact op te nemen, als er een functie was via een API dan zou dat vrij gegeven zijn. En ik neem aan dat het niet officieel gedaan kan worden.


    Nevermind, Sorry werd verward omdat ik via een ander topic doorgestuurd werd. Het is inderdaad niet mogelijk om meer logs van het verleden te zien.


    Mvg, Laurens

    bramieboy100, kan kloppen maar bruteforcers blijft altijd bestaan. Maar ehm, eigen encryptie is altijd de beste. Naja, het is ook niet bepaald veilig als je hele server gehacked word, maar het is de beste manier om jezelf te beveiligen. En ik neem aan dat de site helemaal niet gehacked had mogen worden en dat iemand speciaal voor ... persoon een bruteforce maakt :P

    Nou, dubbel encryptie maakt niet echt uit welke het is. dubbel md5 of md5 met sha. Inderdaad sha + md5 is beter en ook veiliger en er is bijna geen kans dat het in een encryptie database zit maar dat is ook met md5 + md5.


    Tegenwoordig kunnen we met de GPU decrypten dus ook al worden er meer erop gegooit het blijft niet veilig, dus het enige echt veilige is een eigen encryptie te maken. En geen md5, sha, enzovoort.

    Ik snap de quote systeem hier niet dus doe ik even zonder :P


    Dat is inderdaad niet netjes, maar natuurlijk kan het ook zijn dat ze zoveel klachten hadden dat het zo lang duurde om erop te reageren. Hoelang duurde het voordat de klacht was verholpen toch geen week later?


    Zo ja erg slecht van hun. Laten we het bij dit houden, Anders blijven we discusseren :P

    "spot = '1' || bold = '1'"


    Betekend of, dus als spot = 1 dan word de hele query gegeven dus ook met bold data, en het kan zijn dat daar niks is daarom moet er een 'if($domain->bold == 1)'


    zodat alleen een word gebruikt. Dit is ook mogelijk als alleen een van de twee mag gebruikt worden.


    Code
    echo '<pre><h1>' . ( $domain->bold == 1 ? 'Bold' : 'Spot') . ' date</h1>';
            echo date("d-m-Y", strtotime( $domain->bold == 1 ? $domain->bolddate : $domain->spotdate) ).'</pre>';


    Om eerlijk te zijn snap ik niet precies wat je bedoeld, maar probeer dit eens. Er kan ook een "else" tussen gedaan worden als je maar een van de tijden wilt hebben "Mocht beide toch 1 zijn."

    ilaurens
    Toevallig was dit niet mijn probleem, er was op de dag van mijn probleem een storing bij hun die ze pas maandag melde waarna ineens alles het wel doet terwijl ik niks had aangepast.

    Klopt, maar het kon ook zijn dat een route van jou server naar de bedrijf kapot was, zodat er niet gecommuniceerd kon worden en per toeval gerepareerd worden. Nja, ik zeg niet dat je geen gelijk hebt iedereen maakt fouten ook grote bedrijven en de grote bedrijven ontkennen het vaak of hebben verzonnen excuses daarvoor :P.

    Ik denk dat het geen probleem moet zijn, Waarom? zulke messen worden vaak gebruikt om te kamperen. En het is ingevouwen dus het is bijna niet mogelijk dat ze het via röntgen detecteren. Ze openen de pakketten alleen als ze via de röntgen iets detecteren, groot schaal inkopen soms ook neppe iPhone omdat de prijs redelijk hoog is zodat u de btw moet betalen. Maar meestal word dit ook gewoon gedaan via röntgen en krijg je een briefje mee om de correct prijs op te geven.


    Naja, ook al merken ze op wat willen ze doen? het is niet alsof je een geweer erin hebt of drugs.. Hoop ik voor je :P
    In het ergste geval word het ingenomen.

    Ben langzaam aan op Pay.nl aan het overstappen aangezien ze ook veel meer opties bieden.


    L.Groot
    Zit al sinds 2004 bij Mollie maar hun kwaliteit zakt met de dag, ik heb afgelopen woensdag een melding gemaakt dat hun API niet naar wens functioneert.
    Ze waren vrijdag me mail kwijt, oké kan gebeuren zou diezelfde dag nog antwoord krijgen, toen belde ik 16:50 en hadden ze nog geen idee waar ik het over had.
    Nu krijg ik dus pas maandag antwoord en zit ik met een betaalsysteem die van geen kanten werkt (mogelijk hun fout), hier heeft niemand iets aan..


    Ben langzaam aan op Pay.nl aan het overstappen aangezien ze ook veel meer opties bieden.


    Kan kloppen, de medewerkers weten van niks omdat hun alleen van standaard dingen weten, De websites beheren word gedaan door programmeurs maar dat kost veel $$$, maar als je een bericht stuurt dat iets mogelijk niet werkt word het vaak gezien als de gebruikers fout. Tenzij je een error krijg denk ik niet dat hun actie ondernemen tenzij de klachten massaal word gemeld. Wat waarschijnlijk niet het geval is.


    Je moet het zo zien, je bent een bedrijf met miljoenen klanten. 1%( Veel meer dan ) van de klanten hebben moeite met de implanteren of incorrect implantatie door een kleine fout. Het grootste kans is dat het aan de klant ligt dus er moet wel een reden zijn zodat ze het gaan uitzoeken en repareren.