Posts by az

    Kom we schoppen alleen gevangenen uit Nederland en houden alle asielzoekers die zich netjes gedragen!


    Ik vind dat ze wel uitzonderingen kunnen maken voor kinderen die al langer dan 10jaar in nederland wonen, zij weten niks meer van geboorteland af deze jongen is ook maar op een vliegtuig gezet en hij doet geen vlieg kwaad. Hij mag van mij part blijven hij gaat werken na studie en dat is goed voor de staatskas liever duizend mauros in nederland dan 1 euro naar griekenland!:D

    Paysafecard is helemaal niet moeilijk te verkrijgen:O elk benzinestation heeft ze en de meeste sigarenboeren ook wel. Dus meneer wallie moet zijn feiten nachecken.

    De VS is gewoon een vieze vuile natie. Tegen bahrein trekken ze hun bek niet open omdat bahrein een belangrijke handelspartner is olie en investeringen in de economie. Ook israel het zelfde. De VS voelt zich groot nou van mij mag rusland heel de vs plat bombarderen!

    @joyeria daar ben ik het volledig mee oneens! Zonder hem zouden tablets etc ook wel uitgevonden zijn anders kan je ook zeggen dat zonder bill gates er geen computer was maar die zou ook door iemand anders uitgevonden zijn.


    Heb niks met apple producten etc maar als persoon rip steve

    laat je oom het windows cleaner noemen:$(niks tegen windows OS want vindt windows zelf TOP!)


    ontopic: Noem het Glashelder

    Citaat van Perrytje11

    Sloom, loopt snel vast, weinig functies, wat wil je nog meer om slecht te zijn?

    Daar heb ik geen last van:)de nieuwe IE is gewoon snel miss wel sneller dan firefox en loopt niet vast bij mij.

    ik gebruik chrome ik vind chrome beter qua performance en gebruiksvriendelijkheid en dat google weet wat ik intik dat is bijzaak. Dat weten ze ook als je wat bij youtube intikt of op google.nl

    T-mobile is handig als je het voor je BB gebruikt na dat je die 500mb hebt overschreden wordt je internet terug gezet naar 64kb/s maar dat is geen groot probleem als je wilt e-mailen/pingen:)

    Joshua het ligt er maar net aan waar je uitgaat hier in Rotterdam zal je nooit een rustig feest tegenkomen maar in bijvoorbeeld: zwolle weer wel.:k