Goede nummers?

  • Heey,


    Ik ben opzoek naar nummers met leipe beats er in! Gewoon om eens te draaien op een avond wanneer ik moet draaien.


    Voorbeeld;

    External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.


    't mag ook gewoon een lekkere mix zijn van een huidige top 40 hit ofzo.


    Greetz.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Oeps vergeten:


    Imran khan - amplifier

    External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

  • A Team van Ed Sheeran!

    Hallo, mijn naam is Aart Appel, ik ben 6 jaartjes oud en ik kan al lezen en schrijven. Ik heb me aangemeld op Criminalspoint omdat ik graag meer wil leren over .NET, Java en MongoDB. Ook ben ik op zoek naar een fulltime baan als professioneel zeikstraal.

  • Dubstep? Slaagt altijd aan..


    Kijk eens naar:
    Flux Pavillion - Bass Cannon
    Modestep - Sunlight
    Modestep - Exile
    Skrillex
    Freestylers - Cracks (Skrillex remix)


    Mvg,
    Brent

  • Over Dubstep, dan raad ik het volgende aan in de mixes (ik draai zelf ook in Londen).
    UKF: begin met zachte dubstep en vervolgens ga je naar gorestep van 'Borgore' e.d. Op het einde is de snelheid van Drum 'nd Bass het beste, dus kan je best op Drum 'nd Bass ook zoeken (ook UKF)


    Zie UKFmusic.com en youtube.com/ukfdubstep en youtube.com/ukfdrumandbass


    Regards :)

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 21.10.11 23:55:38:
    Owja, zorg dan wel voor leuke drops. Is vooral een pré bij dubstep.


    House en electro kan er ook altijd bij toegevoegd worden.


    En als jij goed kunt mixen wil ik je video zien (indien dubstep of drum'nd bass), kan ik een PodCast voor je regelen.

  • Guus Meeuwis kan natuurlijk ook altijd gewoon nog...
    Er wordt ook nog gewoon muziek gemaakt tegenwoordig! :D

    Hallo, mijn naam is Aart Appel, ik ben 6 jaartjes oud en ik kan al lezen en schrijven. Ik heb me aangemeld op Criminalspoint omdat ik graag meer wil leren over .NET, Java en MongoDB. Ook ben ik op zoek naar een fulltime baan als professioneel zeikstraal.


  • Alleen heb ik een feestje nog nooit zien afsluiten met een liedje van borgore, want dit is wel heel erg hard.
    Indien je dubstep wil draaien moet je ook bekend zijn met de liedjes en ze al een aantal keer beluistert hebben. Dan weet je wanneer drops beginnen enz. Ook nooit het volledig liedje uitspelen, want dan wordt het meestal een beetje eentonig.


    Succes voor nog eens een volgende keer draaien. ;)

  • External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.


    Er zijn 5 episodes, als je deze goed vind zit je voorlopig wel even met muziek :p :cheer:

  • een beetje hip hop kan ook nooit kwaad op een feestje als je alleen maar dubstep en die soorten muziek draait word het ook wel beetje saai (voor mij persoonlijk) als je af en toe afwisselt met beetje hip hop of rap zoals eminem enz. die doen het vaak ook wel goed.

  • Voor dubstep zijn dit vooral een aantal lekkere nummertjes:

    PHP
    Nero - Innocence - YouTube	3:40					1
    Nero Ft. Sub Focus - Promises (Skrillex _ Nero Remix).mp3 - YouTube	4:27					2
    Nero - Promises - YouTube	4:16					2
    Nero - Me And You - Full Official Video (MTA Records) - YouTube	4:27					2
    Nero - Guilt - YouTube	3:07					1
    Lost Woods Dubstep Remix - Ephixa (Download at www.ephixa.com Zelda Step) - YouTube	3:53					1
    Drop Top - Machete (High Rankin Remix) - YouTube	4:13					
    Example - Kickstarts (Bar9 Remix Official Video) (Out Now) - YouTube	4:58					2
    UKF Dubstep Tutorial (Presented by Dubba Jonny) - YouTube	2:59					2


    Voor house/electro house/electro


    PHP
    Wall Recordings - Afrojack - Replica	2:46					11
    Tonic feat  Tarantula Man   Big Fat Original Mix	4:32					10
    Warp Brothers - Phat Bass (Funk D Bootleg)	4:23					2
    Sebastian Ingrosso, Alesso - Calling	4:04					13
    Vodge Diper - Smile Y'All (The Clamps Remix)	3:49					7
    Tony Junior - Appeletroen (Original Mix)	6:34					7
    Mightyfools - Thunderbad	4:53					10
    DR.1008 - First Medical (Original Mix)	4:29					13
  • Hit the road, Jack. Don't you come back no more, no more, no more, no more. Hit the road, Jack. Don't you come back no more.
    What you say?


    (c) Ray Charles

    Hallo, mijn naam is Aart Appel, ik ben 6 jaartjes oud en ik kan al lezen en schrijven. Ik heb me aangemeld op Criminalspoint omdat ik graag meer wil leren over .NET, Java en MongoDB. Ook ben ik op zoek naar een fulltime baan als professioneel zeikstraal.

  • Houd het op house. Gooi er soms goede dubstep doorheen. Afhankelijk van je publiek kan je met de dubstep ook hardstyle gebruiken. En uiteraard voor de liefhebbers nog gewoon hip-hop.


    Goed dubstepnummer (en onbekend):

    External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!