Einde wallie

  • Gisteren heb ik een brief via de post gekregen:
    "Notice of termination"


    Deze brief kwam van Wallie, de betaalprovider waar je kaarten van kon kopen en dan de waarde van deze kaarten kon inwisselen op verschillende sites, waaronder op deze site.


    Concreet staat in deze brief dat ze het contract met ons opzeggen. Dit omwille van het feit dat ze stoppen met Wallie aan te bieden.


    Paysafecard heeft enkele maanden geleden wallie overgekocht en in plaats van verder te gaan met wallie, zuigen ze het bedrijf volledig leeg en sturen ze de bezoekers naar hun eigen site.
    Dit is een perfect voorbeeld van een vijandige overname: kopen en zo snel mogelijk erna alle activiteiten stoppen.
    Ik vraag me af of ze nog werknemers hebben behouden...


    Concreet houdt dit voor ons in, dat we binnen enkele dagen zullen stoppen om Wallie aan te bieden.
    Of we paysafecard gaan aanbieden...?
    Nee, heb even geen zin om ze te helpen.
    Bovendien zijn hun tarieven te duur.
    Kunnen jullie deze kaarten trouwens ergens vinden in winkels? Ik heb ze nog nooit gezien.


    Wallie out, einde van een tijdperk.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Bij mij website betalen de mensen met wallie als die het niet meer doet hoe moet ik dat dan oplossen. Bestaat er ook een werkend betaalscript voor paysafecard om m op een website te zetten.

  • Wallie vondt ik veel beter.
    Ik ben nu ook best wel teleurgesteld dat paysafecard nu de plaatst gaat innemen.
    Toen paysafecard wallie had gekocht dat ik dat paysafecard verder zou gaan met wallie.
    Dit was juist integendeel.

  • mafiabase,


    Wat ik heb gehoord is dat PaySafeCard niet voor consumenten beschikbaar zal zijn.


    Ik ben daar lekker blij mee 8-)
    Mijn 3 websites werken eigenlijk alleen maar met wallie, ook wel met bellen maar dit wordt tegenover de wallie veel minder gebruikt :hmm:

  • Ik denk dat heel veel sites zonder wallie over de kop gaat tegenover de gene waar je wel met paysafecard of ideal kan betalen. Is toch belachelijk waarom koopt iemand zo een website om hem te vernietigen. Hadden ze m beter aan mij kunnen verkopen hda ik wel verder gegaan.

  • Citaat van F.Ajeti

    Jammer dat het weer de zelfde kant op gaat net als bij Ideal, En K.Rens kunt u even de prijzen laten zien:$?



    Is overal te zien. Er zit geen 5 euro kaart meer tussen. alleen maar 10,20,50,100 euro...

    PHP, JAVA, C#, JAVASCRIPT, HTML(5), CSS(3) developer.
    Vragen?! Stuur me gerust een prive bericht :) !

  • paysafecards.. kan je hier alleen boven de 10euro krijgen.. en wallie ook van 5.. en paysafecards.. kzie echt zowat nergens verkopers enzo die, die dingen accepteren^^ wallie wel.. dus kvind het wel jmmr

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!