Kadhafi dood?

  • @BrokenTrack een conflict met zo weinig doden maak je een groot probleem.


    Maar de problemen in Israel en Palestina, keur je wel goed?


    ==
    Amerika moet wel kant van Israel kiezen, wilt Obama herkozen worden. Zo spelen er meerdere rollen een factor.
    ==


    VN wilt dat wordt onderzocht hoe Khadaffi nou is vermoord.
    Waarom onderzochten ze Osama niet?

  • Hoe zou het nu verder gaan met Libië
    Want natuurlijk wil iedereen de baas zijn.
    Ze moeten op een democratische manier ervoor zorgen dat er een nieuwe leider komt.
    Ook moesten ze Kadhafi niet doden dan ben je geen haar beter.
    Een straf of levenslang is goed.
    Maar doden is ook erg.
    Zelfs al heeft hij dat ook gedaan.

  • Citaat van BrokenTrack

    Dus jullie vinden mensen vermoorden goed?
    Begrijp ik dat goed?


    Jij keurt het ook goed.
    Tibet, Guantanamo Bay, Kosovo, Wit-Rusland, Volksrepubliek China en tot voor kort ook Verenigd Koninkrijk.
    Hoor ik niemand over klagen en jou ook niet dus ga niet te snel conclusies trekken vanwege een incident, geld trouwens voor iedereen.

  • Beste Yoichi, wil jij alsjeblieft niet doen alsof jij mij kent. Jij kan voor mij niet zeggen of ik iets goed keur of niet. Want ik keur het niet goed. Je doet aan overhaaste generalisatie. Ik keur doden op elke manier af. Echter, hieruit blijkt dus dat jij dit goedkeurd.


    Als de samenleving verderd gaat op die gedachte, de gedachte van, meningsverschil = dood, dan blijft er niet veel over van de wereld. Er werd hier gezegt dat Kadaffi voor de Islam opkomt. Dat is allemaal leuk en aardig. Maar moet hij om die reden mensen vermoorden?


    Als wij een predident krijgen die christenlijk is moet die dan om het christenlijke geloof te beschermen alle moslims doden in ons land?


    Als je hier goed leest zie je waar dit naar toe gaat. Inderdaad, de tweede wereldoorlog. Althans, de kern hiervan. Een dictator en politieke ideeën die voor alles staan en waarbij bloed vergoten mag worden om dat waar te maken.


    F.Ajeti, oftewel, ik zie nog geen sprankje van iets wat daarop gaat duiden? Dit is zover ik die enkel wat jij vermoed zonder enige vorm van argumentatie. Aangezien zover ik zie zou ziets heel onwaarschijnlijk zijn. Alle ogen van de wereld zijn namelijk nu op hun gericht.

  • Citaat

    Ik keur doden op elke manier af. Echter, hieruit blijkt dus dat jij dit goedkeurd.


    Ik kan me niet de gruwelijkste dood voorstellen die Khadafi niet zou verdienen. Keur je mij nu af? :(

    Hallo, mijn naam is Aart Appel, ik ben 6 jaartjes oud en ik kan al lezen en schrijven. Ik heb me aangemeld op Criminalspoint omdat ik graag meer wil leren over .NET, Java en MongoDB. Ook ben ik op zoek naar een fulltime baan als professioneel zeikstraal.

  • Citaat van Tux


    Ik kan me niet de gruwelijkste dood voorstellen die Khadafi niet zou verdienen. Keur je mij nu af? :(


    Ja.


    Allereerst is de doodstraf niet de ergste vorm van straffen. Levenslang in een isoleercel is pas een straf. Dat is zelfs een schending van de mensenrechten omdat die zo erg is.


    Ten tweede verdiend elk mense om te leven, hoe erg zijn wandaad ook is. Ieder mens kan zichzelf verbeteren, dus ook Kadaffi.


    Verder indien je doden OK vind. Mag ik jou nu doden omdat ik het niet met je eens ben? Er kan wat betreft dit geen scheidingslijn getrokken worden van wat menselijk correct is binnen de waarden en normen van de mensheid. Deze kan namelijk ook nog eens verschillen per werelddeel, land, provincie, gemeente, stad, dorp, buurt en zelfs buurman.

  • Als je in staat bent zoveel pijn en lijden te veroorzaken verdien je geen kans om jezelf te verbeteren. Dat zou alleen betekenen dat je het zou goedkeuren.
    Jij mag mij niet vermoorden omdat ik vind dat mensen die onrecht doen geen leven verdienen. Er is een verschil tussen normen en krankzinnigheid. Ik weet niet precies alles in detail omtrent Khadafi, maar ik heb wel beeldfragmenten opgepikt om daaruit tot de conclusie te komen dat het bij die man niet alleen ontbreekt aan normen, maar hij simpelweg niet goed bij zijn hoofd is.

    Hallo, mijn naam is Aart Appel, ik ben 6 jaartjes oud en ik kan al lezen en schrijven. Ik heb me aangemeld op Criminalspoint omdat ik graag meer wil leren over .NET, Java en MongoDB. Ook ben ik op zoek naar een fulltime baan als professioneel zeikstraal.


  • Je generaliseerde mij als eerst, dus wellicht moet je zelf je verontschuldiging aanbieden inplaats van mij nu van iets te beschuldigen wat je zelf doet.
    Ik ken je niet, maar ik weet zeker dat in 99% van de gevallen wat ik in m'n laatste reactie zei, ik een sterk punt heb.

  • De VS is gewoon een vieze vuile natie. Tegen bahrein trekken ze hun bek niet open omdat bahrein een belangrijke handelspartner is olie en investeringen in de economie. Ook israel het zelfde. De VS voelt zich groot nou van mij mag rusland heel de vs plat bombarderen!

  • Citaat van az

    De VS is gewoon een vieze vuile natie. Tegen bahrein trekken ze hun bek niet open omdat bahrein een belangrijke handelspartner is olie en investeringen in de economie. Ook israel het zelfde. De VS voelt zich groot nou van mij mag rusland heel de vs plat bombarderen!


    Het hoeft niet gelijk levens te kosten, maar verandering is er zeker wel nodig.
    Tevens ben ik wel een voorstander voor Rusland omdat hun zowat het enige land zijn wat letterlijk zegt, "We don't agree so f*ck you guys".

  • Ahahaha, Rusland is een Slim land:)


    Grootste hackers komen van Rusland en niet van Amerika.
    Als een keer Amerika een dreiging of iets in die richting naar Rusland stuurt, Rusland hackt alle Rekeningen zowel banken als Creditcards enzovoort.


    Ook zijn Russen fysiek sterk(L)

  • Wat een heerlijk nutteloze discussie. Fantastisch. Waar is de popcorn?

    Hallo, mijn naam is Aart Appel, ik ben 6 jaartjes oud en ik kan al lezen en schrijven. Ik heb me aangemeld op Criminalspoint omdat ik graag meer wil leren over .NET, Java en MongoDB. Ook ben ik op zoek naar een fulltime baan als professioneel zeikstraal.

  • Ik vind het anders best grappig.

    Hallo, mijn naam is Aart Appel, ik ben 6 jaartjes oud en ik kan al lezen en schrijven. Ik heb me aangemeld op Criminalspoint omdat ik graag meer wil leren over .NET, Java en MongoDB. Ook ben ik op zoek naar een fulltime baan als professioneel zeikstraal.

  • Ik vind het juist zo grappig om te zien hoe iedereen op elkaar zit te bitchen om een geestelijk gestoorde aan de andere kant van de wereld.

    Hallo, mijn naam is Aart Appel, ik ben 6 jaartjes oud en ik kan al lezen en schrijven. Ik heb me aangemeld op Criminalspoint omdat ik graag meer wil leren over .NET, Java en MongoDB. Ook ben ik op zoek naar een fulltime baan als professioneel zeikstraal.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!