asielzoeker Mauro Manuel

  • Het uitzetten van de Angolese asielzoeker Mauro Manuel zou in strijd zijn met het VN Kinderrechtenverdrag en het Europese Verdrag voor de Rechten van de Mens.


    Het CDA zoekt samen met de oppositie naar een oplossing rond de 18-jarige asielzoeker. Hij moet Nederland uit. Hij zou een studievisum kunnen krijgen, maar die moet hij eigenlijk in zijn geboorteland Angola aanvragen.



    Dus iemand die hier is geboren, Erg graag wilt leren Zetten ze het land uit... Wat vindt jij ?

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Citaat van mafiabase

    ze kunnen hem net zo goed laten zitten wat maakt die ene asielzoeker uit het is hier toch al multi culti(h)



    Het probleem is vooral dat dit niet om 1 asielzoeker gaat, maar waarschijnlijk om enkele honderden zo niet duizende..
    Alleen deze ene heeft toevallig een gezicht in de media gekregen.


    Daar komt verder nog bij dat je iemand dus gaat belonen voor het negeren van het uitzetverbod.
    Terwijl iemand die wel netjes gaat wordt niet beloond (terrecht)
    Maar iemand die dus niet gaat moet je dus niet belonen door hem uiteindelijk toch te laten blijven.

    Met vriendelijke groet,
    Mathijs Lormans


    Designer / Sustainability expert: Lormans Design
    Design, Engineering and Development
    Bouwkundig ontwerp, tekenwerk, advies en projectmanagement!
    3D modeling en 3D printing

  • Je hebt hierbij twee kanten.
    Een:
    Het is een goede jongen en komt hier naar Nederland om te wonen.


    En ten tweede:
    Er worden heel veel mensen het land uitgezet net komt hij nu in de media.
    Als ze hem een verblijfsvergunning geven heeft bijna iedereen recht op een verblijfsvergunning.

  • Kom we schoppen alleen gevangenen uit Nederland en houden alle asielzoekers die zich netjes gedragen!


    Ik vind dat ze wel uitzonderingen kunnen maken voor kinderen die al langer dan 10jaar in nederland wonen, zij weten niks meer van geboorteland af deze jongen is ook maar op een vliegtuig gezet en hij doet geen vlieg kwaad. Hij mag van mij part blijven hij gaat werken na studie en dat is goed voor de staatskas liever duizend mauros in nederland dan 1 euro naar griekenland!:D

  • Het probleem heeft altijd te maken met ongelijkheid. Als hij mag blijven willen de andere asielzoekers dat ook. Hierdoor komen er nog meer mensen hiero...

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 01.11.11 21:05:24:
    En daarnaast raken de woningen en het eten e.d. langzaam op + de staatsschuld wordt steeds groter...

  • Vooral met die borden gooiers van een Griekenland. Ik vind het lachwekkend hoe de Tweede Kamer dit behandeld en dat ze er nooit eerder hebben over nagedacht. Mauro werd eerst lekker gemaakt en is hier ontwikkeld en wordt er nu uitgeknikkerd.

  • Ik denk dat de regering zeker wel wat kan doen om het hier te laten blijfen,
    maar dat wilt mevrouwtje wilders niet.


    Ik vind dat zulke kinderen als Mauro welkom moeten zijn in nederland die houden zich bezig met school en sport,
    ook al zijn er 1000 van deze kinderen dat maakt toch niks uit ?
    de regering hoeft niks aan Mauro uit te geven of wat dan ook.


    Dit is pure onzin, dit lijkt wel het verhaaltje van tarzan.
    zie het als iemand die weggerukt word van zen familie en ergens in een bos word achtergelaten en na 10 jaar weer de weg terug vind en kent niemand en kent het taal niet slaat toch werkelijk nergens op:S


    Als er geen sprake was van een verblijfsvergunning waarom hebben ze heb niet meteen teruggestuurd :S

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 01.11.11 21:54:42:

    Citaat van az

    @Malik 75% weet volgensmij niet eens wat demografische druk betekent.



    De som van het aantal personen van 0 tot 20 jaar en 65 jaar of ouder in verhouding tot de personen van 20 tot 65 jaar.
    De demografische druk is de som van de `groene druk` en de `grijze druk`.

  • cwcw,
    Eerst zou ik je maar eens in de politiek interesseren.
    1) Wilders is NIET tegen immigranten en is al helemaal niet racistisch.
    2) Wilders heeft bijna niets te zeggen, hij mag alleen gedogen, wat inhoud dat hij een wet goed kan keuren of afkeuren. Zelf kan hij niet snel een wet invoeren of regeren.


    Daarnaast kost iemand wel degelijk wat voor de staat, dacht je dat onderwijs gratis was? Voor jou ja maar de beroepsbevolking betaald hier het grootste gedeelte aan. Daarnaast hebben oudere mensen hun hele leven een dienst voor het land bewezen: hard gewerkt en een AOWtje opgespaart. Die mensen hebben het meeste recht om hier te blijven, als er mensen weg moeten zijn dat óf mensen onder de 25 of het zijn immigranten.

  • Hij is een grote racist kijk youtube maar vind je genoeg over hem, Maar het mag als ik zeg: Lars is homo dan mag dat niet als ik zeg: Ik vind lars een homo dan mag dat wel omdat dat vrijheid van mening uiting is, Dat doet meneer wilders ook.


    Hij zegt:


    IK wil de mensen die niet werken het land uit moeten, Dat mag als ie zal zeggen: De mensen die niet werken moeten nu het land uit! Dan zie je meteen een rechtspraak komen, zo gaat dat nou immers hier.

  • Citaat van weide43

    Die jongen kent alleen nederlands en niet eens zijn moedertaal meer. ie kent hem daar nog? Wie kent hij daar nog? Na 8 jaar!


    Wie kende hij uit Nederland toen hij hier kwam? Heeft hij bewezen dat het mogelijk is om contacten te leggen wanneer je daar niemand kent? Is het mogelijk dat hij dit in zijn geboorteland ook doet?


    Denk niet eens dat je daar zo'n zorgen om moet maken.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!