Virtuele vrouw.
Oej, dat bestaat al in China xD
Virtuele vrouw.
Oej, dat bestaat al in China xD
Iedereen heeft zijn eigen horloge met verdubbelende moleculen die in alles kunnen vormen wat ze maar willen en iedereen kan krijgen wat ie wil:P
Owja en printers waar we een tv mee uitprinten:P
nieuwe smilies :d
Waar ze nu al mee bezig zijn is een computer in een pen verwerkt.
met virtuele toetsenbord die geprojecteerd wordt en scherm wordt ook geprojecteer
Plaatje:
Wil ik wel
Citaat van StarlifeToon MeerIk denk dat er nog wel iets komt wat we nu niet kunnen bedenken ...
200 jaar geleden hadden ze ook nooit gedacht dat er ooit zoiets "raars" als de auto zou bestaan.
Maar kijk,het is er nu
Mhm,er komt wel iets beter dan de PC :p
Nikola Tesla heeft zo'n honderd jaar geleden draadloze stroom uitgevonden en daarnaast nog veel meer. De Amerikaanse overheid heeft zijn blueprints zelfs omdat er 100 jaar later nog steeds dingen tussen zitten die goed zijn voor de toekomst.
Hopen dat we tijd en ruimte kunnen buigen(wat slecht is maar lijkt cool om terug in de tijd te gaan):P
@ Glammieee, zeker vet dat ze zoiets gemaat kunnen krijgen:D!
de eerste test modellen zijn er al
Photoshop kunsten denk ik me zo?:P waar ga ik me printen op aansluiten en me usbtje? in een geprojecteerde computerkast..xD
Wireless USB, al volop in ontwikkeling.
Ik denk dat er ook nog wel iets komt, zodat je overal gratis op internet. Dus overal draadloos internet.
Met een Iphone+Abbo. heb je toch 'Overal draadloos internet ?'
Het is alleen niet gratis, Maar de toekomst richt zich ook niet op gratis alles zal duurder worden overal zul je voor moeten betalen.
Ook zal amerika nog wel 10x oorlog voeren tegen een land.
Maar de generatie klopt wel inderdaad.
Vanaf 1945 tot nu is er meer uitgevonden geweest dan ervoor.
Ook zijn nu de mensen op gemak groter aan het worden (ik scheel 30 cm met mijn ouders, en gans mijn familie is klein bv.)
Dus de mensheid zelf zal ook veranderen.
Euhm misschien is er niet eens een volgende generatie :p CO2 uitstoot word veel te erg zelfs als we aan de richtlijnen van 2010 voldoen (waar we echt ver overheen zitten) dan zijn we over 52,5 al in een gevarenzone.
Ik denk dat er anders moet omgegaan worden met het milieu in de toekomst daar zullen de spullen dan ook op afgericht worden.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!