• belangerijkste is, ga rondje mee rijden.!


    hoor je getinkel, heel zachtjes, niet kopen.! dan is je cartelkas naar de kl0ote, als je optrekt, maakt die vage bewegingen en vaag geluid, is je krukkast naar de malen.!


    met andere woorden.! als die een onbekend geen scooter geluidje maakt. !


    Niet kopen..! ;)


    Grreetzz.

    Project DownTownMafia.nl 45%


    [offtopic]Heb je wel eens dit & dan weer dat & dan weer zus & dan weer zo, OH OH OH (A)[/offtopic]

  • Dit is de beschrijving van de aerox


    KenmerkenConditie: Zo goed als nieuw
    Merk: Yamaha
    Bouwjaar: 2005
    Kilometerstand: 11.500 km


    Exclusieve gespoten Yamaha Aerox Bressers
    de Aerox is uit 2005 met een kilometerstand van 11.500
    Grote beurt gehad daarbij is vervangen:


    Gewichten
    V-snaar
    Krukas
    Zuiger
    Cillinderkop
    Nieuwe EU gekeurde uitlaat
    Cillinderkop


    scooter verkeerd in top conditie!


    Foto :
    http://verkopen.marktplaats.nl/photopopup/372249658/2

  • Citaat van FerhatR

    Lijkt me wel in orde hoor :), maar test het toch nog is uit :).


    Bedankt :cheer:

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 29.08.10 16:49:00:

  • geluidjes zelf is nog niet zo erg let erop of die opgevoerd is. koop je er 1 op marktplaats enz. zoek dan 1 met een standaard uitlaat dan weet je zeker dat er niet aan gerommelt is ik zelf werk bij een scooterzaak en er word veel "gebeund" om het zo maar is te noemen.

  • Citaat van lhmedia

    geluidjes zelf is nog niet zo erg let erop of die opgevoerd is. koop je er 1 op marktplaats enz. zoek dan 1 met een standaard uitlaat dan weet je zeker dat er niet aan gerommelt is ik zelf werk bij een scooterzaak en er word veel "gebeund" om het zo maar is te noemen.


    Bedankt:cheer:

  • Wat er al staat. Nieuwe cilinder,


    Betekend dat ding is vastgenaaid geweest. Krukas vervangen en cilinder. Hebben ze dat niet goed gedaan dan is die weer binnen een korte tijd kapot.


    Ga stukje rijden en ga op een rechte weg rijden. laat het stuur los. en kijk of de scooter rechtdoor gaat. doet die dat niet. staat je frame krom.

    Hosting Network Services. Special Firewalled hosting for crime games.
    ******
    Msn:** Stuur maar PM.

  • Kijk gewoon of hij goed rijd, genoeg profiel op de banden en als er krasjes op zitten afdingen. Ook als er wat rammelt niet kopen.


    Succes.

  • Extreme als de cilinder is vervangen wil niet zeggen dat die is vast genaait. Pasgeleden reed ik met een maat van mij op zijn Aerox en toen reed hij een opritje op en zijn cilinder bleef er achter hangen. Toen was heel zijn cilinder gescheurt. (Dit kwam door een zwakke schokdemper)


    rickown heb zelf ook een Aerox. Je moet gewoon een proefritje maken. Kijken of je geen kappen schade hebt, of er niks onder de scooter lekt. En wat Extreme zegt kijken of het frame niet krom is.

  • Ik heb ook een aerox tweedehands gekocht wel met veel kappen schade maarja.


    Let goed op de bougie die is bij aerox heel snel gaar.
    kappen is net wat je zelf wil.
    Vraag naar de type aerox je hebt verschillende 2008 2009 enz...
    Altijd naar papieren vragen.
    Wil je hard gaan vrag snelheid.
    Vraag altijd naar de onderhoudspapieren.
    Kijk naar de kilometer stand.
    en wat k belangrijk vond wat voor cilinder en wat voor uitlaat.


    een malossi 70CC + een Yasuni C20


    Je gaat rond de 120/130 die van mij dan en je trekt auto wheely's
    ronde de 14,5PK

  • Kijk niet naar 2e handse scooters van jongelui.
    Ik heb een scooter gehad, Yamaha Neos was niet opgevoerd (werd verteld) en had nieuwe kappen. Kappen van Monster Energy, deze zijn speciaal ontworpen en bij een auto-spuiter gespoten.
    Bougie, banden, kappen, frame, alles was tip top in orde.


    Tot ik 3 weken na aankoop, zoals gewoonlijk, naar school wou.
    Start niet, tank was vol, bougie was mooi bruin, en alles was motorisch in orde.


    Ik heb hem direct naar de scooter zaak gebracht voor reparatie.
    Wat bleek? Hij was motorisch zwaar opgevoerd geweest! Alleen voor de verkoop hebben ze de originele onderdelen erop gezet.
    De motor was dermate beschadigd dat een paar essentiële onderdelen vervangen moest worden. Dat was zoveel geld (340 euro!)
    Dat ik heb gezegd hou hem maar, geef mij er maar een mooi prijsje voor en succes ermee!


    Ik heb er toen die tijd, 600 euro voor gekregen (toen ik hem kocht betaalde ik 790 euro)


    Ik heb besloten een oude tomos te halen, deze was rijp voor de sloop (kostte ook maar 80euro) en heb zelf alles vervangen, gespoten etc. Hij rijd nu echt heerlijk zoals ik zelf wil, zonder gekke geluiden en zwaar opgevoerde onderdelen.


    Mijn tip: Bij aankoop laat de scooter direct gaan naar een bekende Scooterzaak bij de verkoper in de buurt. Spreek met de verkoper af dat alles wat niet in orde is voor zijn rekening zal komen. Alleen hetgene was is vermeld (bij advertentie) valt daar niet onder! Omdat de verkoper daar eerlijk over is geweest, en je weet dat dit eraan zit te komen.


    Hopelijk kan je er wat mee!(h)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!