Posts by sysrq

    Citaat van W0utR

    Wat een slordige code zeg ...


    Kwestie van toch maar even moeilijk te kunnen doen.


    hoezo jank jij zoveel.? jij zit serieus in elke topic andere mensen aftezeiken, als jij zo goed bent he meneertje, wat doe je dan op cp.? laat dat jong tog damz... zogenaamd jij kan alles beter dan iemand van cp.? jonge jonge jonge zeg, jankwijf.

    Ik doe weer het zelfde rondje als vorigejaar.


    geen vuurwerk kopen, maar wel verkoopen, en gewoon jezelf naar de tering zuipe tot je erbij neervalt, en dan kotsen, en dan weer doorzuipe (A).


    Verder wens ik iedereen fijne feestdagen & een goede jaarwisseling.


    :cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:

    zoals ik al zij, check pm, ik maak een unieke, plus ik slice em voor je en base em voor je voor een leuk prijsje van 50 euro ;).

    jah idd... dit klinkt wel leuk enso, maar hierbij maken wij dus geen geld, we betaalen voor de host enal, en jij haald groot geld binnen.?


    hmmm...

    probeer dit eens (A).




    :cheer:

    Beste mensen,


    ik zit met een erg vage probleem, of ik ben gewoon blind en zie het probleem niet haha.


    elke x als ik iets koop uit de zwartemarkt, dan geeft die aan dat ik niet genoeg geld contant heb staan, heel vaag wand hij geeft wel aan dat ik genoeg junkies heb, ik heb zown beetje alles geprobeert, ik weet niet hoe maar het lukt niet.


    dit is de code,



    En voor de duidelijkheid, NEE downtownmafia is geen criminals source, maar uniek gescript vanaf 0 (A).


    Groetjes, en hoop dat jullie me kunnen helpen ;).



    :cheer:

    Totaal: 2/10
    Tips: ik vind dit zeer slecht.. aparte achtergrond image... en het is niet duidelijk, helemaal je content tekst met die groote border en de lettertype die je gebruikt voor menu koppen, zijn veels te groot en niet mooi, en content tekst lettertype te groot... dit is mijn mening... zie dit niet als afkraken, maar gewoon miss meer tuts volgen en iets strakkers neer zetten.
    E.v.t. waarde: ?0-
    :cheer:

    nee lukt niet.. hmmm
    heb ondertussen alles al uitgeprobeert..


    maar maakt niet uit, ik kijk me css opnieuw naar,
    wie weet zo heb ik iets fouts gedaan zodat die niet na de footer gaat.


    ik kom er wel uit ;).


    bedankt rick.
    :slotje: