Posts by wesley2193

    Ik zal je vertellen tegenwoordig het meeste buitenlandse illegale vuurwerk is 75%KvK nodig je zal zoals nitraten en vlinders geen KvK nodig hebben maar de meeste potten zijn allemaal KvK

    De outgame vind ik alleen de content beetje standaard maar de rest ervan is mooi;)
    en de ingame is ook netjes gemaakt alleen inderdaad wat ik al eerder in de topic las jammer van gratis source.
    cijfer zeker wel een 8 waard alleen die twee puntjes die ik aangaf;)ga zo door dan word je best goed ;):cheer:

    Ik ga altijd vuurwerk beetje sier en knal
    Heel veel verschillende merken vuurwerk beste is crown collection mooie potten tot 500 gram maarja de duitse belgische en tjegische potten mogen niet ontbreken die tot 25 kilo gaan :D
    illegaal en beetje legaal:sst:

    Ok mensen allemaal bedankt ik zal dan niet verder gaan met deze maar aan een nieuwe beginnenwe gaan proberen alles goed te krijgen maarja ik was toen pas net een dag bezig en photoshop moet ik nog even alleemaal uitzoeken hoe het nou werkt!
    maar iedergeval bedankt?

    Ik heb ook een aerox tweedehands gekocht wel met veel kappen schade maarja.


    Let goed op de bougie die is bij aerox heel snel gaar.
    kappen is net wat je zelf wil.
    Vraag naar de type aerox je hebt verschillende 2008 2009 enz...
    Altijd naar papieren vragen.
    Wil je hard gaan vrag snelheid.
    Vraag altijd naar de onderhoudspapieren.
    Kijk naar de kilometer stand.
    en wat k belangrijk vond wat voor cilinder en wat voor uitlaat.


    een malossi 70CC + een Yasuni C20


    Je gaat rond de 120/130 die van mij dan en je trekt auto wheely's
    ronde de 14,5PK

    Ik had al een topic gemaakt waarvan de titel fout was ik had het gelezen en hoop dat deze titel goed is.
    Ik heb in die tussen tijd overal zitten zoeken op internet maar niks kunnen vinden over het scripten.(specifiek Criminals)
    Dus nou vraag ik of iemand mij kan helpen met het leren scripten van criminals source.
    Als je dat wilt PM naar wesley2193.


    Alvast bedankt voor de moeite:cheer:

    Hallo iedereen!


    Ik wil graag beter leren scripten in PHP.
    Dus daarbij vraag ik iemand die criminals sites gescript heeft en mij dat wil leren.
    Als je het wilt doen PM me dan.


    Met vriendelijke groet,


    wesley2193

    Ferhat jij doet precies hetzelfde overnemen en niet zelf scripten zelfs geen html :}
    leer scripten!!:@


    En voortaan geen scripts van me overnemen:@