Outgame en Ingame

• Hallo iedereen

Ik heb een layout gemaakt maar eerst wil ik even zeggen dat ik het poppetje(caracter) niet zelf heb gemaakt maar die heeft iemand anders voor mij getekent en het is pas mijn 3de layout dus alstjebliefd niet heelenmaal de grond in praten maar je mag wel gewoon minpunten zeggen hoor graag zelfs daar kan ik van leeren en ik kan alleen in het weekend op internet waarom wil ik liefer niet zeggen sorry maarja sorry voor dit lange vrerhaaltje hoor!

ik zou het hel erg fijn vinden als jullie

-Pluspunten zeggen dus wat er goed en mooi is
    -Minpunten zeggen dus wat er slecht is of niet zo goed of lelijk is
    -cyfer 1/10
    -en dan nog wat je nog wilt zeggen ofzowiets

Outgame http://www.dakagame.com/out.png
    Ingame http://www.dakagame.com/in.png

Sorry voor de spelfouten dislectie ^^

Alvast bedankt Groetjes Tim
    en een fijne sinterklaas :D

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • oke dankjewel jah ik doe het voor de fun en ik ben nog zo hard mogenlijk aan het leeren maar idd ik zou graag mijn eigen game willen kunnen maken maar ik leer hard hoor! Dankje voor je commentaar!

• jah dat is wel een goed iedee van u ik zal eens kijken want ik kan zowieso alleen in het weekend of redenen sorry dat ik ze niet zeg maar binnenkort en dan begoel ik 2 tot 4 maanden kan ik warschijnenluijk ook door-de-weeks dus echt wel een cool iedee !!!!!

• Het ziet er leuk uit,
    Bij je outgame is links bovenin de Login niet helemaal compleet
    Rechts aanmelden zou ik wel aanpassen ziet er een beetje gerafeld uit en het lettertype en vraag tekens bij zou ik aanpassen. Geen vraagtekens meer.

De Ingame vind ik teveel lijken op die van mafiaway een standaard template (komt ik vele sources voor)

Voor de rest ziet het er goed uit, ik doe het je niet na.

Een 6.9

• Citaat van zwpgangster

febol,

Wel mooie layout, wat betreft een eigen site.. je kan ook eens hier posten dat je met een paar mensen met wat "meer" ervaring iets gaat maken?

wel is belangrijk, je moet wel niet vergeten als je zwpgangster zijn raad opvolgd, zeker en vast eerst toestemming via pm vragen aan een moderator.

leg in het bericht ook duidelijk uit over wat soort project. mss je website meegeven plus hoeveel leden je gaat recruiten voor je crew uit te breiden.

Veel succes alvast !

Mvj,

Jordi Hermans

• Citaat van cosa-nostra

De Ingame vind ik teveel lijken op die van mafiaway een standaard template (komt ik vele sources voor)

Alle maffiagames lijken op elkaar er zijn eral 999999999999999

Sorry moest ff zeggen (c)

• Citaat van Rickey11

Alle maffiagames lijken op elkaar er zijn eral 999999999999999

Sorry moest ff zeggen (c)

Klopt maar ik bedoelde er mee te zeggen dat hij beter iets anders kan proberen.
    Het is moeilijk om iets unieks te maken dat weet ik maar als je zelf een Layout maakt die al op vele mafia games lijkt zullen mensen snel afhaken omdat het ze al bekend voor komt.

• sorry voor mijn laate reactie ik kan normaal alleenmaar in het weekend maar nu heb ik een uitzonderingetje :D bedankt voor jullie reacties ik laas ze van het weekend beter door want ik mag nu maar heel even dan weten jullie dat ik niet stil sta echt bedankt

Groetjes Tim

• De outgame vind ik alleen de content beetje standaard maar de rest ervan is mooi;)
    en de ingame is ook netjes gemaakt alleen inderdaad wat ik al eerder in de topic las jammer van gratis source.
    cijfer zeker wel een 8 waard alleen die twee puntjes die ik aangaf;)ga zo door dan word je best goed ;):cheer:

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!