Posts by cosa-nostra

    Bedankt voor je Reactie maar helaas werkt dit ook niet..


    Citaat van Dein
    PHP
    $overrideNickname = $data->login;


    Zoals jij het erin wou zetten zou hij altijd een error geven omdat je geen 2 keer <?php in elkaar kunt gebruiken zonder de eerste af te sluiten.

    Beste CPers,


    Ik heb uit dit topic:
    http://www.criminalspoint.com/forum/topic/15301/Chatbox.html
    De chatbox gedownload, nu wil ik deze graag koppelen aan mijn gebruikers dmv de code die ik normaal gebruik:
    <? echo $data->login; ?>


    Maar zodra ik dit in het script hieronder zet ($overrideNickname = <? echo $data->login; ?>;) oid dan zie ik het script niet meer.
    Dit probleem heb ik ook als ik bovenaan of in het script de config file zet.


    Heeft iemand enig idee hoe ik dit moet verwerken in het script?



    Dit heb ik normaal gesproken in een script staan:

    PHP
    <?php
    include("_config.php");
    if(! check_login()) {
    header("Location: login.php");
    exit;
    } 
    ?>

    Je kan dit ook allemaal snel bekijken met Speccy,
    Als je het screenshot plaatst van je Moederbord en van je Ram kunnen we je verder helpen.


    Gebeurt inderdaad wel vaker dat niet altijd alle ram in gebruik wordt genomen kan zijn dat je computer nu er iets van vergt waardoor hij dus zegt je hebt nu nog 448mb ram.

    Plaatjes heb je niet zelf gemaakt,
    Het voorbeeld wat je onderaan geeft heeft plaatjes van Saints Row (Correct me if i'm wrong)
    Dit zijn geen stock fotos volgens mij maar gestolen plaatjes, hier moet je rechten voor hebben van de eigenaar (neem aan dat je die niet hebt).


    Besef wel dat je hier aardig wat problemen mee kan krijgen..

    Laat je Firewall Wamp toe?
    Wat voor Firewall heb je, de standaard van Windows of van een virus scanner? En staat deze aan kijk hier eens naar het is mogelijk dat die Wamp blokkeren.


    Of je virusscanner blokkeert het (mocht je deze hebben).

    Boeken, duik eens goed in PHP & MySQL boeken, zo ben ik begonnen en vooral veel andere scripts doorkijken en beginnen aan te passen vanzelf leer je hier van.


    Uiteindelijk kan je dan beginnen met zelf kleine scripts te maken.
    Ik adviseer als je nog geen webhosting ergens hebt om zelf Xampp te installeren op je PC en hier alles op te oefenen.


    Veel succes!
    * Ik weet zo 123 even niet meer welke boeken ik heb door gelezen als ik dit weekend een keer thuis ben zal ik ze wel even opschrijven en hier posten.

    Ik ga waarschijnlijk geen vuurwerk kopen, doen m'n ouders wel en mijn vriendin ik zal misschien wel een beetje afsteken er van.. Ben niet meer zo van het vuurwerk afsteken vind dat je dan net zo goed brief geld in de hens kan steken.


    Sinds vorig jaar eigenlijk beetje mee gestopt leuk om te zien maar dat is het dan ook.
    Zal wel gaan genieten van lekkere drank :cheer:

    Citaat van Rickey11

    Alle maffiagames lijken op elkaar er zijn eral 999999999999999


    Sorry moest ff zeggen (c)


    Klopt maar ik bedoelde er mee te zeggen dat hij beter iets anders kan proberen.
    Het is moeilijk om iets unieks te maken dat weet ik maar als je zelf een Layout maakt die al op vele mafia games lijkt zullen mensen snel afhaken omdat het ze al bekend voor komt.

    Het ziet er leuk uit,
    Bij je outgame is links bovenin de Login niet helemaal compleet
    Rechts aanmelden zou ik wel aanpassen ziet er een beetje gerafeld uit en het lettertype en vraag tekens bij zou ik aanpassen. Geen vraagtekens meer.


    De Ingame vind ik teveel lijken op die van mafiaway een standaard template (komt ik vele sources voor)


    Voor de rest ziet het er goed uit, ik doe het je niet na.


    Een 6.9

    Gebruik nooit programma's die zeggen dat ze je wachtwoord kunnen zien,
    Dit is meestal een virus en zoekt zelf naar wachtwoorden en zal jou vaak op het verkeerde spoor zetten, deze zal die naar een server/ computer door sturen waar andere personen gebruik van zullen maken.
    Er is dan een kans dat je gehacked wordt.

    Citaat van r-mulder

    Waarschijnlijk werkt command prompt ook niet meer ;)
    Toen de virus actief was bij mij werkte taakbeheer en command prompt ook niet meer.
    Alles waar je normaal administrator rechten voor hebt is uitgeschakeld.


    Is altijd mogelijk, ik raad daarom ook aan om bij de volgende installatie een extra administrator account aan te maken of het default admin account te activeren > Start > Rechtermuisknop My Computer > Manage > Local Users and Groups > Users en vervolgens rechtermuisknop properties. En natuurlijk voor de veiligheid een wachtwoord erop zetten.


    Dit zeg ik omdat je meestal dan nog kans hebt om of een nieuw profiel aan te maken mocht alleen je profiel aangetast te zijn of om hiermee eventueel (als het mogelijk is) alles in te stellen.

    Beste CPers,


    Ik ben opzoek of wil graag een vragen formulier dat als volgt werkt;
    Vraag:
    ANTWOORDEN


    Tussen al die antwoorden zit maar 1 goed antwoord zodra ze deze goed invullen worden ze doorverbonden naar een volgend vragenlijstje als ze hier weer het juiste antwoord hebben gaan ze naar het desbetreffende script waar ik ze heen wil hebben.


    Iedere keer dat ze het goed hebben zal er een query naar de database verzonden worden met daarin dat iemand het goed heeft. Dit kan ik zelf het probleem is alleen het vragen lijstje..


    Kan iemand mij hiermee helpen?


    Alvast bedankt


    Dennis

    Ooh oke op die manier,
    Nee de keys horen erin te staan mogelijk heeft het Virus dit verwijderd (Trojan oid.) incl. je taakbeheer rechten waardoor je express moet gaan betalen aan die virus makers om alles weer goed te krijgen. Zijn genoeg mensen die dit doen...


    De enigste optie is als het er echt niet is om het opnieuw te installeren je kan wel proberen CHKDSK uit te voeren (Checkdisk)
    Mocht dat ook niet baten blijft er maar 1 optie over. Want werken je print spooler services nog wel?


    Zodra Print Spooler niet meer werkt gaat dit nooit meer werken wat je ook probeert. De enigste oplossing is dan opnieuw installeren.


    Maak wel van te voren een lijst met de programma's die belangrijk zijn, schrijf licentie codes e.d. op download van te voren voor de zekerheid Drivers als je de DVD er niet meer van hebt. En backup natuurlijk je bestanden.


    Bedoel je dat de virus hidden zit?
    Dat is goed mogelijk (heb hier al aardig wat ervaring mee) wat voor virus was het? Kwam er een onbekend programma naar voren van bijv. Je computer is geinfecteerd ? Dan is er grote kans dat je dit wel weg kan krijgen.
    Tussen all users (alle gebruikers/ default users of in je eigen map) moet je dan goed zoeken ook tussen Hidden Files naar .exe bestanden die er niet horen. Verwijder deze dan maar let op dit is meestal niet mogelijk zodra je met je eigen account waarop het virus zit het probeert.

    Citaat van r-mulder

    Heb dit ook gehad met Windows xp.. het beste is gewoon om de pc te herinstalleren.. heb virusscanners erover heen gehad en het bleef maar komen.


    Succes.


    Dit is wel aan te raden, vooral als het een echt goed virus geweest is.
    Controleer je print spooler services dmv printers opnieuw toe te voegen.
    Er is kans dat het niet meer werkt.