Bestandsnaam: DaVy'S - WebBrowser.exe
Bestandsomschrijving: DaVy'S - WebBrowser
Bestandsgrootte: 46 KB
bij mij werkt die gewoon.
en ontopic,
browser is wel erg simpel nog ondersteutn geen java, en tabbladen sluiten en aanmaken ken aleen via menu
Mijn eigen WebBrowser
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Citaat van glammiiee
Bestandsnaam: DaVy'S - WebBrowser.exe
Bestandsomschrijving: DaVy'S - WebBrowser
Bestandsgrootte: 46 KB
bij mij werkt die gewoon.
en ontopic,
browser is wel erg simpel nog ondersteutn geen java, en tabbladen sluiten en aanmaken ken aleen via menuIk krijg de informatie over het bestand wel te zien, maar op de plek waar 'Download dit bestand' (of iets soortgelijks) hoort te staan komt dat te staan.
-
ikk kan ook gewoon Code invoeren en downloaden enz
-
Hij doet het gewoon.
-
Na 2 keer refreshen doet hij het hier ook, ik ben benieuwd.
-
Waarom gebruik je de 2008 versie?
-
Heb je trouwens gewoon het Internet Explorer frame gebruikt om dit te maken? Heb al een tijd niet gewerkt met Visual studio dus weet de naam even niet meer.
-
Jasper
Nieuwe download link komt eraan
(staat bovenaan de nieuwe link)FreakALeak
Nieuwe download link komt eraan
(staat bovenaan de nieuwe link)Guitar
Ik heb me een tijdje geleden ngo is bezig gehouden met de 2008 versie dus wist ook nog ongeveer hoe het ermee werkteNiels
Ik heb gewoon het WebBrowser frame gebruikt -
Citaat van Niels
Heb je trouwens gewoon het Internet Explorer frame gebruikt om dit te maken? Heb al een tijd niet gewerkt met Visual studio dus weet de naam even niet meer.
Ja, heb het net even bekeken, en zie inderdaad dat het gewoon Internet Explorer is.
Ik snap sowieso niet waarom je een browser zou willen ontwikkelen, er zijn al genoeg andere browsers, waar veel meer en veel ervarener programmeurs aan werken. -
In mijn live support zie ik dat je iets van internet explorer gebruik.
Heb hem zelf ook even geprobeerd (heb zelf ook wel een eigen browser maar vind GC lekkerder werken:P)
-
Inderdaad, want ik had het geeneens runnen in mijn wine :p
(Heb geen IE (xD)) -
Citaat van Willem
In mijn live support zie ik dat je iets van internet explorer gebruik.
Heb hem zelf ook even geprobeerd (heb zelf ook wel een eigen browser maar vind GC lekkerder werken:P)
Kun je veel makkelijker bekijken: gewoon klikken met je rechter muisknop op het IE frame en je ziet dat de Internet Explorer opties zichtbaar zijn. -
-
Citaat van davy
Wie zegt dat je terwijl je 'oefent' niet iets nuttigers kunt maken dan een schermpje met een aantal knoppen en een IE frame erin? Ik dacht dat je tips wilde, maar het ziet er naar uit dat je je hebt bedacht.Het 'lijkt' niet op Internet Explorer, het ís Internet Explorer. Met een beetje googelen kan iedereen zoiets makkelijk maken.
-
Citaat van RS
Wie zegt dat je terwijl je 'oefent' niet iets nuttigers kunt maken dan een schermpje met een aantal knoppen en een IE frame erin? Ik dacht dat je tips wilde, maar het ziet er naar uit dat je je hebt bedacht.Het 'lijkt' niet op Internet Explorer, het ís Internet Explorer. Met een beetje googelen kan iedereen zoiets makkelijk maken.
ja ik wil ook tips maar niet in het slijk worden getrokken door mensen als jou zoals ik al eens eerder zij namijken is simpel van buiten leren is iets anders iedereen mag tips geven ik probeer deze ook erin te maken. -
-
-
Reactie verwijderd.
-
-
Gasten ff rustig he,
Jullie zijn nu echt off aan het gaan :p
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!