Mijn eigen WebBrowser

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Kan je ook de Source files uppen? wil die eerst even zien. Dan compile ik de browser zelf wel.

    Hosting Network Services. Special Firewalled hosting for crime games.
    ******
    Msn:** Stuur maar PM.

  • Review:
    Hij ziet er mooi uit, en lekker licht.
    Maar, als je een adres intypt, werkt de [ENTER] toets niet, en moet je dus persee op die knop klikken. Dat is niet handig.


    Verder mocht de stijl wel iets beter, maar het begin is er.


    In welke programmeertaal heb je dit gemaakt?


    Lars


  • Ik heb dit in visual basic gemaakt en inderdaad dat die enter toets niet gaat is vervelend weet jij misschien of iemand anders die weet hoe ik dit kan laten werken?

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 28.08.10 22:00:22:

    Citaat van Extreme

    Kan je ook de Source files uppen? wil die eerst even zien. Dan compile ik de browser zelf wel.


    het is enkel een .exe file

  • Citaat van jessewillem

    Foutmelding, kan de toepassing niet juist initialiseren. Ik gebruik Windows XP. Code die bij de foutmelding staat is 0x0c0000135.


    ik zou de foutmelding niet weten

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 28.08.10 22:03:56:

    Citaat van Cruelty

    Heb ik ook gemaakt, met Visual Basic 2008, niet zo heel moeilijk :P.


    ja het namaken niet maar het leren dat is iets anders he ;)

  • Citaat van Cruelty

    Je hebt precies dezelfde tut gevolgd als mij denk ik xD


    ja maar ik heb deze eerst nagemaakt en dan beginnen in te studeren en dan proberen zonder die tut het te maken dat is leren programmeren

  • Met VB heb ik een Kladblok gemaakt, webbrowser, spammer xD, etc.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 28.08.10 22:09:40:

    Citaat van davy


    ja maar ik heb deze eerst nagemaakt en dan beginnen in te studeren en dan proberen zonder die tut het te maken dat is leren programmeren


    Dat snap ik natuurlijk wel, ik ben niet achterlijk :P.

  • Citaat van Cruelty

    Met VB heb ik een Kladblok gemaakt, webbrowser, spammer xD, etc.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 28.08.10 22:09:40:


    Dat snap ik natuurlijk wel, ik ben niet achterlijk :P.


    Ja dat moet je toch kunnen in kladblok maken, hoe krijg je dan het design dat lijkt me nu toch raar.

  • Citaat van davy


    Ja dat moet je toch kunnen in kladblok maken, hoe krijg je dan het design dat lijkt me nu toch raar.


    sorry vat dit niet op als belediging maar dan ben je wel erg raar. waarom zou je het moeilijker maken dan het is? Visual Basic combineren met kladblok? xD de echte slimme programmeur zorgt dat ie in zo weinig mogelijk tijd een programma maakt.


    Natuurlijk leuk als je het kan voor jezelf je snapt het dan ook beter. Ik gebruik ook Visual Basic en ik begrijp het zelf ook al gebruik ik geen kladblok. Hoe ik het doe? veel oefenen en als je een fout maakt niet in de tut opzoeken maar zelf proberen op te lossen.

  • Citaat van Jasper

    sorry vat dit niet op als belediging maar dan ben je wel erg raar. waarom zou je het moeilijker maken dan het is? Visual Basic combineren met kladblok? xD de echte slimme programmeur zorgt dat ie in zo weinig mogelijk tijd een programma maakt.


    Natuurlijk leuk als je het kan voor jezelf je snapt het dan ook beter. Ik gebruik ook Visual Basic en ik begrijp het zelf ook al gebruik ik geen kladblok. Hoe ik het doe? veel oefenen en als je een fout maakt niet in de tut opzoeken maar zelf proberen op te lossen.


    Ik bedoelde het ook niet als een belediging maar jij zij enkel kladblok hoe je het nu zegt begrijp ik het ook.

  • Voor een webbrowser vind ik het bestand best klein? Is dit niet gewoon z'n browser gebeuren welk eigenlijk niet via zich zelf werkt maar via bijv. ie dat hij via dat opvraagt?

    School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.


    Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML


    Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

  • Jasper,


    Klopt, werkt ook niet bij mij. Krijg dit in beeld:


    Het bestand dat u probeert te downloaden is tijdelijk niet beschikbaar.


    Erg jammer, zou je dit bestand misschien opnieuw willen uploaden? :cheer:

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!