Posts by davy

    Gewoon een database maken wanneer de donateur belt dat in een database komt te staan met de huidige datum en een cron maken die iedere dag wordt uitgevoerd en kijkt als er al 30 dagen voorbij zijn of niet.

    Citaat van SkyNet

    Wel apart, DJ focker en daaronder staat Davy, naja.



    Ja dat klopt, maar ik denk dat er wel meer mensen davy noemen ofniet?

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 22.08.11 15:10:12:
    Maar nu waar dit topic voor is. Heeft nog iemand leuke techno/trance mixen?

    Ik vind het zeer goed. En ik begrijp niet wat er niet verstaanbaar van is. Ik ben belg ik ik versta dit perfect. Ook versta ik nederlands dialect goed.

    Iedereen die een leuke techno of trance mix heeft kan die hier plaatsen.


    Die wat ik leuk vindt:

    External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.


    Dat zou heel vriendelijk zijn Jordi.

    Citaat van Patrick

    En wat is regel 17 aangezien je maar een gedeelte post kunnen we er zo niet veel mee :)


    Ik heb bij regel 5, dat in mijn bestand is line 17 achter gezet. Dat is dus regel 17 ;)

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 13.06.11 12:30:16:
    Weet er iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?
    Alvast bedankt!

    Citaat van Luc

    Heb je een config aangemaakt om je database aan te roepen?


    Ja die zit bovenaan in het bestand.

    Hallo allemaal,


    Ik heb een cronjob gemaakt maar ik wou deze testen en krijg iederskeer een error melding.


    de error is:

    PHP
    Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in *** on line 17


    Het script:


    Het probleem doet zich voor als hij 2 gebruikers moet verwijderen. Dan verwijderd hij de eerste maar die andere niet en geeft hij de error melding.

    Ik wil jullie gewoon waarschuwen om daar geen hosting te kopen. Want het zou me niet verbazen als ze na zoveel klanten plots offline gaan. Aangezien ze geen geldige kvk hebben en die van een andere gebruiken.

    Hallo leden,


    Ik wil even 1 ding zeggen, -knip- is een gevaar. Ik was voor hun een cms aan het scripten. deze was al voor 80% af en hebben hem al maanden gebruikt. Nu betalen ze opeens nietmeer en willen ze dat ik betaal voor mijn domeinen. Terwijl zij mij nog 100 euro van de cms schuldig zijn + 20 euro voor een ander script dat ze hebben overgekocht. Ik weet dat zoiets toch niet op te lossen valt dus wil ik jullie gewoon waarschuwen voor nooit iets te bestellen bij hun!

    Citaat van Webbasing

    Kzou in ieder geval even kijken naar je indeling.


    De dingen die in je head tags moeten ook daadwerkelijk daar plaatsen en niet in je body enzo.


    Is nu gebeurt ;)

    Hallo cp'ers!


    Ik hou me de laatste tijd steeds meer en meer tijd bezig met layout basing en design. Zouden jullie mijn layout + de basing ervan willen beoordelen? Alsvast bedankt ;)


    PHP
    Url: http://nlcrimes.nl  (Is gewoon een url die ik vrij had)
    Punten: 0/10
    Eventuele opmerking: