Posts by RS

    Volgens mij ben jij meneertje negatief hier, vind je zelf ook niet, Yoichi?
    Ook te bedenken dat ik hem al heb verkocht en erg tevreden reacties heb gekregen, vind ik het een beetje nutteloos, maar jij zou als de ultieme expert toch moeten weten dat het logisch is dat zoiets even iets minder werkt met GIF afbeeldingen.


    Sluiten.

    Citaat van Luc

    Even wat extra informatie? Onder welk besturingssysteem werk jij? Want daar kan ook een verschil inzitten. Verder inderdaad, nooit zomaar beta versies gebruiken. Kijk naar crimes, als daar beta van uitkomt zitten ze vaak ook vol met fouten en bugs. Zo moet je deze programma's ook zien.


    Internet Explorer werkt alleen maar op Windows.

    Sorry voor de late reactie. Had het erg druk, en last van vermoeidheid.



    Wat kan het jou schelen dat iemand nog plaatjes kan bekijken? Hoera, laat ze lekker. Zolang ze niet meer irritant kunnen doen, is het probleem toch opgelost?

    Ach, ga gewoon naar je Windows systeembestanden, zoek naar iexplore, en gooi de hele meuk van je computer af. Werkelijk, als het 1 browser gelukt is van upgrades letterlijk downgrades te maken qua usability, dan is het Internet Explorer wel.

    Nee, dat kan niet. Apache is een webserver waar PHP gewoon als het ware achter staat. Je kunt met Apache alleen HTTP gerelateerde dingen doen.


    Je kunt wel via PHP je .htaccess bewerken om het als een soort database te doen functioneren, maar dan moet je eerst heel slordig gaan werken en ontdekken dat een database met admin panel gewoon veel handiger is.

    Database tabelletje aanmaken en in het gebruikerssysteem het IP adres laten matchen. As simple as that.

    Vind het een beetje kinderachtig eerlijk gezegd dat hier een 'spel' van gemaakt wordt gezien de rondes. Je kunt ook gewoon naar ervaring met bepaalde leden handelen en op basis daarvan iemand aanwijzen.


    (Dit is geen klacht omdat ik verloren zou hebben. Ik doe namelijk niet eens mee)