opgelost
Ie9 beta
-
-
-
En wie zegt dat andere mensen dit probleem ook krijgen? Als ik naar de Supermarkt ga, en haal een vieze chocoladereep van 99% pure chocolade, en vind het vies, dan ga ik toch ook niet iedereen waarschuwen?
-
Mischien is het een bug ...
-
Ja, er zullen vast en zeker nog wat bugs inzitten, het is niet voor niets een bèta.
-
Bedankt voor de waarschuwing, voor Windows ga ik wel zelden over naar beta's, juist omwille hiervan.
-
Tja, waarom zal men het een beta noemen? Maar als ik jou was zou ik systeemherstel proberen
-
systeem herstel en klaar dan zou het weer goed moeten zijn
succes :cheer:
ps ik zou geen IE nemen of gebruiken
ik raad Firfox of opera of chrome aan
maar geen IE maar goed ieder zijn keus
-
Anders kun je het is proberen te verwijderen met ccleaner zit ook een functie in om software te verwijderen en dan raak je niet al je dingen van vandaag kwijt;)
-
bedankt voor de tip.
ik gebruik ie alleen in noodgevallen als het echt moet dit is vaak op oude computers op school!gebruik tegenwoordig bijna alleen maar chrome.
maar wil jullie echt 1 aanrader doen!opera begint namelijk een van de beste te worden een van de snelste en gewoon grafisch ook netjes. dit hebben wij getest op een oude school computer waar hij stabieler was als chrome, ie en ff.
let op dit kan verschillen!
-
NielsB, wat defineer jij bij oude school computer, specificaties graag. Hier draait een oude schoolbak met CentOS als server, en dat gaat hartstikke goed.
Verder gebruik ik nooit beta's. Voordat je het weet moet je Windows weer herinstalleren. Vooral bij IE, omdat dat tot diep in Windows zit, zoals Windows Verkenner vensters en dergelijke.
-
Ik heb me probleem opgelost via systeemherstel toch bedankt voor de mensen die probeerden te helpen
-
Ach, ga gewoon naar je Windows systeembestanden, zoek naar iexplore, en gooi de hele meuk van je computer af. Werkelijk, als het 1 browser gelukt is van upgrades letterlijk downgrades te maken qua usability, dan is het Internet Explorer wel.
-
ik gebruik safari
-
Maar daar hadden we het dus niet over.
-
Even wat extra informatie? Onder welk besturingssysteem werk jij? Want daar kan ook een verschil inzitten. Verder inderdaad, nooit zomaar beta versies gebruiken. Kijk naar crimes, als daar beta van uitkomt zitten ze vaak ook vol met fouten en bugs. Zo moet je deze programma's ook zien.
-
Citaat van Luc
Even wat extra informatie? Onder welk besturingssysteem werk jij? Want daar kan ook een verschil inzitten. Verder inderdaad, nooit zomaar beta versies gebruiken. Kijk naar crimes, als daar beta van uitkomt zitten ze vaak ook vol met fouten en bugs. Zo moet je deze programma's ook zien.
Internet Explorer werkt alleen maar op Windows. -
RS: Dat is nieuw. Internet Explorer for Mac.
Heb net IE9 geïnstalleerd, en het werkt wel redelijk. Windows 7 64-bit met 64-bit installatie. Merk wel dat sommige javascript-toepassingen nog niet helemaal soepel werken.
-
Ik bedoelde met besturingssysteem eigenlijk versies. Bedoel ik werk zelf op windows 7 (legaal). En op XP is het tog anders ingesteld dan op windows 7.
-
Ie 9 is vanaf Vista of zelfs Windows 7 ..
-
Ik heb me pc opnieuw geïnstalleerd en ie9 weer geinstalleerd en nu is het geen enkel probleem het lag gewoon aan me pc ik heb windows 7 /
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!