Criminal source

• Hallo,

Ben nou al een tijdje aan het leren, maar ben nu op zoek naar een goeie, gratis criminal source.
    Het liefst zo weinig mogelijk buggs, niet omdat ik te lui ben om het te fixen maar wil graag zelf uitbreiden.
    Als ik genoeg ervaring heb neem ik een source met veel buggs of begin ik vanaf 0.

Ik hoop dat 1 van jullie me hier verder kan helpen

Mvg,
    Henk :cheer:

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • meloentje,
    Reageer nou eens niet op dingen waar je geen verstand van hebt.

De waarheid is als volgt:
    In de gamoking source zit een betaal systeem "fraudatie".
    Dit houd in dat 50% of 75% van alle opbrengsten naar het Gamoking Mollie account gaan, en de rest naar jou account.

Ergens hier op het net is een fix hiervoor, maar je kan uiteraard ook het betaal systeem vervangen ;)

Het is geen illegaal script, het is meer dat je niet alle opbrengsten naar je mollie account krijgt.

Veel succes, en bij vragen kan je me een PB sturen.

Lars

• bboy,
    Nee Gamoking is op Crimesource gebaseerd.
    Op de V1.3 of V1.2 versie dacht ik.
    De V1.3 zit vol met bugs en die had Gamoking dacht ik gefixt.

Maar er is wel zo'n betaalsysteem fraudatie bijgekomen dus ja.
    Zorg wel dat je die voor 100% fixt als je de source gebruikt.

Ik raad gewoon (OS)Banditi aan.
    Of Vendetta.
    Tevens kan je uiteraard ook een G4G licensie aanschaffen, maar die is wat prijzig...

[offtopic]Even een offtopic vraag:
    Waarom worden er elke dag nog zoveel criminals sites gestart?
    Dit is toch nergens voor nodig, er zijn er al 1000000000000000 en.
    En zoveel leden / winst haal je er toch niet uit.

Script gewoon een uniek spel, heb je meer leden + meer winst.[/offtopic]

Lars

• meloentje (rare naam) ik zal het gaan googlen

@larsisgoed9 Bedankt voor de aanraders en de informatie, tot nu toe is het nog een mooie source.
    Ik zal zeker kijken of ik het betaalsysteem kan fixen, als deze source niks word zal ik zeker (OS)banditi of Vendetta gaan uitproberen.
    Waarom ik geen unieke game maak, is omdat ik meer kennis en ervaring wil gaan opbouwen.

Bedankt voor jullie reacties(h)

• @larsisgoed9

Wat je zegt klopt niet, het zit zo :

CrimeSource is ontstaan naar aanleiding van de bekendmaking van de fraude bug in de gameking versie, ik en een aantal andere mods kwamen er achter, en hebben het bekend gemaakt op het net, via verschillende fora's, en daarna hebben ik en de andere mods CrimeSource gereleased, zonder de fraudebug, en zitten nu inmiddels op V2.1.

• Is gameoking niet gedecodeert?
    Want ik dacht toch egt dat die niet werkte (bij mij was het geloofik dat hij de layout miste ofzow)
    En inderdaad er zit fraude in het betaalsysteem zoals Lars zegt.
    Jij krijgt maar 25 % van de opbrengst.
    Maak een eigen betaal scriptje, weet je altijd zeker dat hij werkt zoals jij wilt (h)

@lars

En jij bent een wijsneus 8-|

• Citaat

Hallo,

Ben nou al een tijdje aan het leren, maar ben nu op zoek naar een goeie, gratis criminal source.

Dat gaat hem dus al niet worden.

Citaat

Het liefst zo weinig mogelijk buggs, niet omdat ik te lui ben om het te fixen maar wil graag zelf uitbreiden.

Alles heeft bugs, als je een fout vind maak je hem gewoon even, als je daar al geen moeite voor wilt doen is er geen enkel re?el plan dat jij die uitbreidingen ook echt gaat maken

Citaat

Als ik genoeg ervaring heb neem ik een source met veel buggs of begin ik vanaf 0.

Ik hoop dat 1 van jullie me hier verder kan helpen

Mvg,
    Henk

Hoe wil je die uitbreidingen maken zonder ervaring, bugs fixen is de makkelijkste manier om ervaring op te doen, je leert zowel wat je wel moet doen als wat je niet moet doen.

Ik blijf het altijd grappig vinden hoe mensen altijd de hand ophouden en werkelijk verwachten dat iemand er iets inlegt :$

• Zet hier maar een slotje op..
    Heb allang een source gekozen, heb al een paar dingen gefixt, en ook een aantal dingen overzichtelijker gemaakt.

- Vip menu veilig gemaakt
    - Bank bugg gefixt
    - Wapenhandel gefixt
    En ben nu bezig met een chatbox, en layout wat veranderen

:slotje:

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!