layout word verkocht

• Beste leden.

Ik heb een tijdje geleden deze layout gekocht van Riick met volledige rechten.

http://crimeway.com/view_product.php?id=3

Aleen word hij nu verkocht zonder enige toestemming van mij.
    Bewijs van aankoop heb ik alemaal nog en kan bevestigd worden indien nodig.
    Maar wat kan ik hier aan doen en waar kan ik hem aangeven voor het verkoopen van layouts zonder enige recht er dan ook maar over te hebben.

Mvg ScarFace

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Beheerder van crimeway op de hoogte stellen en Riick om verduidelijking vragen. Daarnaast verkoopt NIEMAND zijn volledige rechten, dat is als in je algemene voorwaarden aangeven dat je je ziel afstaat aan de aandeelhouders van M&M's.

• Kopie van het berichtje.

en ik heb dan ook voledige rechten ?

Riick antwoord.

Dat klopt doorverkoop recht etc. zit er allemaal bij

Kopie van bericht 2

Quote: scarface
    en ik ga er vanuit dat u het 1 keer verkoopt he ..

ja, zoals u ziet heb ik er al verkocht bij gezet. Ik zal de lay-out download uploaden als de betaling voldaan is en dan verwijderen van de ftp en van mijn pc.

//Dus rick heeft hem hier nog een x verkocht en is dus mensen aan het oplichten toch ?

Dus wie moet ik nou aanklagen riick of cwcw ?

• Niemand aanklagen maar laat dit een les zijn dat je niet zomaar mensen moet vertrouwen ik weet nog dat ik deze layout ooit eens had gekocht voor 2,60 en de maker was niet Riick als het goed is

• Ok dan bij deze die van mij het eerste gegevens heeft van persoon riick kan zich bij mij melden en dan zal ik het zelf wel even met hem oplossen he ;)

een

Ip
    straatnaam
    postcode

Is al genoeg.

En hier nogiemand waaraan hij het verkocht heeft met dezelfde leugen.

• Citaat van SkyNet

Beide.
    Maar Cwcw moet al 75000 betalen door het loco source..
    Dus kan die 5 euro er ook wel vanaf :)

Lol 75.000 euro?

En Scarface , vraag eerst of hij hem eraf haalt & anders juridische stappen , zodat die cwcw ophoudt met zijn illegale gedoe..

[offtopic]Ookal is hij niet illegaal bezig volgens zichzelf , maar het is gewoon een oplichter aangezien hij zogezegt de ownage source verkoopt en het gewoon de zwarte vendetta source is:')[/offtopic]

• ik heb geen illegale dingen verkocht ;)

en ik heb geen boete van 75000 euro dus hou op met deze onzin morgen zeg je hij heeft een boete van 1000000000 -_- slaat echt nergens op en ik heb deze layout afgehaald heb geen zin meer in deze shit ben zwaar opgelicht en heb hier idd van geleerd ;) ik heb locorime van az gekocht met doorverkoop rechten ;)

• Jajaja..
    Alles ontkennen natuurlijk :)
    Het was alleen maar bang makerij omdat iedereen hekel heeft aan kinderen die simpel hun geld willen verdienen dmv illegale dingen te verkopen (dan heb ik het het meest over Ferhat)

• Nee ik heb altijd al gezegd dat ze niks kunnen maken ik wist dat ze bluften maar ik heb het ook aan mike of wie het ook was via email duidelijk gemaakt ;) ik zei niet omdat het moet want het moet niet maar omdat je veel moeite en tijd aan hebt besteed heb ik hen weggehaald

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!