Posts by goofy

    Nee is geen uitvlucht maar ik wou dit aleen om te kijke nhoe het hier is maar binnenkort kunnen jullie layouts van me verw8en ;)


    en geloof me deze zul je nergens vinden haha :P

    Bedankt allemaal hahahaha ik heb dit alleen gedaan om te kijken hoe laag de niveau op cp is ze haten zo erg dat ze zelf helemaal gaan uitzoeken hahahahhaha W0utR jij bent DE nr 1 nerd hahahahahahahahhahahaha

    Die cartoon is neit gemaakt door john foster
    dus als ik hier een cartoon van iemand uit vs zet en hij post ze daar dan zeggen ze daar dat ik hem gemaakt heb en niet hij ?

    Dit kan zijn dat ik deze ooit hier op gezet heb of ik heb deze al eens verkocht en diegene heeft hem hier gezet ik zal voor de zeker heid allemaal verwijderen en nieuwe maken en deze op zetten maar de eerste indruk was goed


    zeg maar in welke categorie je wilt bijv crime ofso dan maak ik ze ;)


    en noem me niet triest want je bent zelf triest als je iets niet zeker weet en je mensen gaat beschuldigen ;)

    duurt te lang om allemaal up te loaden binnenkort komen er meer maar weet iemand een online album waar ik een verzameling kan uploaden ?

    Niemand aanklagen maar laat dit een les zijn dat je niet zomaar mensen moet vertrouwen ik weet nog dat ik deze layout ooit eens had gekocht voor 2,60 en de maker was niet Riick als het goed is