• Beste Criminalspoint leden,


    Denk dat ik niemand verras als ik zeg dat we nu toch echt wel zomer lijken te hebben. Het is weer eens hartstikke warm en droog geworden zoals we hier wel van de zomers gewend zijn.


    Voor de meeste van jullie zal dit een heel stuk minder CP betekenen, want we kunnen nu weer zwemmen, zonnen, 's avonds lekker warm buiten zitten en met dit weer smaakt een biertje natuurlijk ook verrukkelijk.


    Maar het is helaas niet alleen maar leuk, want het is ook weer de tijd van vervelende vakantie baantjes in de hitte, hartstikke verbranden, bezwijken door de warme en die ellen lange katers. En als die ellende weer optreed, kom je al snel weer bij je computer, en dus CP, terecht!


    Maar goed, jullie zijn natuurlijk niet de enigste die wat minder actief zijn op CP. Wij, als crew zijnde, zullen natuurlijk ook allemaal iets minder op CP te vinden zijn. Dat betekent verder helemaal niet zo veel, maar als je merkt dat het allemaal wat trager gaat weet je waar het aan ligt. We doen ons best.


    Wij wensen jullie allemaal een hele mooie, warme, en bruine zomer!


    Met vriendelijke groet,


    Stefan, Killingdevil, Tijdelijke projectleider Criminalspoint
    namens de gehele crew

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • van die katers heb ik helaas al teveel kunnen genieten.. :p


    Maarja ik moet nog 2 weekjes naar school en dan lekker 4 maandjes vakantie :D


    Iedereen fijne vakantie! en niet teveel drinken hé!

  • Een biertje is altijd verrukkelijk, ook in de winter:D


    Ik vertrek as. Vrijdag 3weken naar Kroatie, 23e ben ik weer terug in me stulpje en zal ik hier weer te vinden zijn.
    Helaas maak ik komende week niet veel mee van het weer, ik sta voor 38uur ingeroosterd overdag.
    In de avonduren, en weekenden (incl. vanmiddag!) sta ik nog eens voor minstens 30 uur ingeroosterd (zwart)
    Veel terrasjes gaat het niet worden, maar een fijne vakantie zeker!


    [offtopic]Voor de mensen die teveel drinken.


    Tip!
    Voorkom een kater, blijf dronken:cheer:[/offtopic]

  • voor mij zelfde als r-mijnten ook blijven werken.
    ik maak 15 a 16 uur op een dag, wel zwaar maar gelukig wordt wel alles geregelt van drinken tot avond eten.
    en altijd handig voorkom ene kater, blijf drinken goeie tip r-mijnten:D

  • is wel het lekkerst hoor az:P gewoon verder gaan maar kom in principe op het zelfde neer voorkom een kater blijf dronken want als je wakker wordt en verder drinkt blijf je dronken:P

  • Ik haat Zomer, Ik haat Winter!
    Ik hou van de Zomer, Ik hou van de Winter!


    Het heeft na / voordelen dat is jammer.


    ik werk buiten, en dan is het echt zwaar, maar verder vindt ik het wel lekker om van de zon te genieten met een Becardi(hou niet zoveel van bier).


    Daar buiten, Ben ik druk bezig met Online Shops / Me bedrijf van de grond te trekken.
    Aangezien ik in deze vakantie daar juist meeste tijd voor heb.


    Ik wens iedereen veel zwem-plezier, en drink genoeg want anders droog je uit :cheer:(h)

  • Het moet gezegd worden, al wie een kater heeft kan gewoon niet tegen bier ...


    PS: bier is iets heel normaal, jullie doen hier precies alsof dat het coolste is wat je kan doen

    Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

  • W0utR
    Waarom stoer dan, ik vind het gewoon lekker, en dan in een luie stoel onder de zon heerlijk zelfs.


    Ga toch niet iedereen laten zien dat ik drink of wel ?


    Drink maar geniet met mate :cheer:

  • SCF, je wil niet weten hoeveel 14-16 jarigen het cool vinden om half dood in het ziekenhuis opgenomen te worden doordat ze teveel drinken.


    En inderdaad, drink gewoon met mate, als ik weet dat ik de dag erna niks te doen heb en gewoon kan uitslapen durf ik mij ook wel te laten gaan, natuurlijk niet overdreven, biertje of 5 - 6.


    Gewoon op café drink ik er meestal 1 of 2, dan geniet je er nog van, maar vanaf je er meer gaat drinken is het gewoon niet meer lekker

    Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

  • Klopt helemaal mee eens, zelf drink ik alleen in het weekend en dan zelfs nog niet zoveel.


    Toen ik jong was zoop ik me ook lazerus elk weekend, wat van geleerd ?


    Jazeker, niet meer doen je wordt er behoorlijk ziek van ;)



    Café drink ik meestal jenever sinas of een whiskey cola (no ice), dat vind ik lekker.


    Maar drink me zelfs dan niet lazerus, is meer omdat ik het lekker vind.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!