Kleine vraag over betalen

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • ja hoor
    ik kan bv niks van designen en heb daarom al een paar layouts gekocht. Wel jaamer is dat ik al 1 keer bedrogen ben, dat ik een klein bedrag op voorhand moest storten en daarna nooit nog iets gehoord.

    Goede afspraken maken goede deals

  • Ik ben wel bereid te betalen voor scripts of layouts. Binnenkort moet ik €200,- betalen aan een designer die ik een opdracht heb gegeven voor mijn site.

    CMS Slim creator
    Original YC creator
    Six-Six-Six creator


    Sinds Crime-Scripters een Crime-developer.

  • Ik ben bereid te betalen, als het niet gratis te vinden is, of als het betaald veel beter zal werken.
    Het liefst doe ik dan 50% van te voren, en 50% na de tijd.

  • Ik heb mijn site gekocht (de scripts dus) voor een bedrag van meer dan €200 dus dat kan al wel tellen. 2-tal maanden werden we gehacked door de vorige eigenaar en domein afgenomen... Gelukkige hadden we nog backup dus nog een gelukje :p

  • Ik vind het betalen voor script/sources echt nergens op slaan! Als je even de moeite doet kun je hte heel makkelijk na maken of met wat goed zoekwerk het zelf vinden. Omdat de meeste sources of scripts die verkocht worden zelf ook zijn geript of gestolen.


    Mensen met weinig ervaring trappen daar ook in dat ze een uniek script kopen, wat veel websites doen die scripts verkopen is via de telefoon (1,30) dan denken die mensen dat is goedkoop en kost me haast niets, als er nou vele anderen ook zo gaan denken levert dat de webmaster veel op.


    Wat ik dus duidelijk wil maken is, koop geen scripts je kunt ze eenvoudig na maken met wat leerwerk of eenvoudig opzoeken met wat zoekwerk!


    edit
    Tenzij je een op maat gescript werk wil hebben moet je wel betalen maar voor criminal scripts zou ik geen cent betalen

  • Voor Criminals betaal ik ook niet.


    Ik vind, dat betalen wel degelijk hoort, want jij gebruikt andermans werk, en omdat hij het gemaakt heeft, is het wel zo eerlijk om het te kopen.
    En nee, niet alles is simpel na te bouwen.. Misschien criminals, maar echt niet alles is simpel hoor!

  • Als Dein het niet erg vind kan ik het hebben over mensen die zeggen dat ze willen betalen zoals Larsisgoed9: "Kan je echt geen Wallie toevoegen? Dan koop ik het" of een andere reactie "Als het beter is koop ik hem" (naam even kwijt wie dat zei).

  • Voor dat namaken heb ik het over het criminals scripts. Voor projecten of andere ingewikkelde scripts die je laat maken moet je toch echt wel betalen, je grbuikt andermans werk en als je betaald heb je de rechten over dat stuk en is het dus nu ook van jou. Dus betalen voor scripts zal er altijd zijn.


    Voor zulke dingen ben ik wel bereid te betalen maar voor crimianls niet nee.

  • is inderdaad waar NOOIT betalen voor een criminalscript voor layout mag en voor scripts alleen als je zeker weet dat het een origineel script is want de helft is altijd gekopieerd


    Verder betaal ik ook niet voor layouts 1 keer heeft m'n host het betaald (dank je) en de andere keren was het gratis...

  • Ik koop regelmatig spullen. Meeste verkoop ik dan weer door met winst. Maar daar gaat het nu even niet om.


    Als je zelf geen zin/tijd hebt om iets te maken. En je kan het kopen, Waarom niet? Met dat project kan je weer winst maken. Het is een investering. Maar je moet er wat voor over hebben om het goed te laten draaien. Je kan ook geen site populair maken zonder reclame/advertentie's. Ik vind eigenlijk dat er meer betaald moet worden voor source's en layout's dan al die geripte sh*t. Als webmaster wil je toch iets unieks dan moet je daar wat voor over hebben. Heb je er geen geld voor? Dan kan je beter gewoon PHP leren en met een standaar crime beginnen. Maar deze niet online zetten.

  • Binnen GameColl proberen wij zo goed als mogelijk mensen te betalen voor hun diensten.
    Designers en scripters die voor ons werken, krijgen meestal hiervoor betaald.


    Wij moeten dit ook wel, want we zijn te groot geworden om altijd alles alleen aan te kunnen.


    Ik zeg er meteen wel bij dat alle projecten van mij voor 95% zelf gemaakt zijn (webscripters, onlinegamemanager, gamecoll, war4europe, ...).

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!