Ik heb examens, daarom.
Geen tijd ervoor, heb nog 1 week examens, en dan een weekenduitstap met school. Blog wil ik daarom van een opensource halen of laten maken.
Best blog software
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Wordpress is open source. Ken je Sourceforge.net? Via de zoekterm "blog" ben ik net op deze website gekomen: http://www.samoht.se/blog/. Heel, heel erg basic, met blogs.
-
Serieus, je vraagt exact waar wordpress voor gemaakt is.
Wordpress is simpel, ja, je kan het uitbreiden, maar doe dat dan niet.
Nogal moeilijk om mensen te helpen die blijkbaar zelf geen onderzoek willen doen.
-
Gewoon wordpress nemen, het beste en simpelste wat er is
[offtopic]In de tijd dat je hier allemaal op heb gereageerd, had je wordpress + die gasten kunnen uitleggen hoe alles werkt.[/offtopic]
-
OpenSourceCMS.com -> Weblog aandrukken en vergelijken maar.
-
WordPress is zeker goed en simpel.
Ik snap niet wat jij te uitgebreid vindt aan wordpress.
-Thema's zijn makkelijk te maken en te installeren.
-Als je inlogt heb je quickpress waardoor je heel snel dingen kan posten.
-Je kan meerdere accounts maken en ze rechten geven bijvoorbeeld dat eentje alleen een schrijver is. (Subscriber, adminstrator, editor, author en contributor sorry dat het engels is maar ik gebruik zelf engels wordpress) -
:cheer: wordpress is de keuze!
Jij vraagt om een simpele blog, nouja wordpress kun je zo simpel maken als je wilt. Eentje zonder al te veel gedoe , nouja ik zeg wordpress.
Jij vraagt, wij zeggen... wordpress!
-
Ik vraag geen wordpress.
Het is voor beginnende mensen, die gewoon kunnen toevoegen. Hiervoor wil ik geen wordpress, a.u.b. ik vraag geen wordpress.. -
Heb je nou al geprobeerd wat ik heb gestuurd, bovenaan dit topic? :hmm:
-
Ja, inderdaad
Via SF heb ik (eindelijk) een blog gevonden.Bedankt Jannick, jij deed niet lastig :):slotje:
-
Nou ja, niet lastig vind ik iets teveel genoemd...
SiteFreaks? En welk systeem is het geworden?
-
Failedblog.nl,
serendipity software
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!