Beste leden,
Steeds vaker maken leden die gebanned worden door een discussie met een moderator een topic aan waar de rest van de leden CriminalsPoint ook maar moet afkraken. Ik zelf word hier een beetje meer dan ziek van! De CriminalsPoint moderators doen uitstekend hun werk en passen geweldig de regels toe die gesteld worden! Waarneer u dus de regels leest en u zich daar aan houdt zijn zulke topics helemaal niet meer nodig. De moderators van CriminalsPoint hebben het ook niet makkelijk met zoveel dagelijkse leden online waar de helft de laatste tijd van klaagt. Maar waarom klagen jullie? om jullie eigen fouten! Op CriminalsPoint zelfde moderator zijn is al een zware klus. Maar, voor mij toen ik nog moderator was vond ik het mooi om te zien hoe leden samen werkte. Elkaar hielpen en respect voor elkaar hadden. Dat was een van de redenen dat ik graag moderator werd destijds en waarneer het weer zo lekker loopt zal ik het zo weer doen.
Maar, bedenk je zelf nou even diep in je achterhoofd. Waar moeten de crew leden nu de positive punten om hier te werken weghalen? Die kun je gewoon nergens weg halen omdat wij als lid hun aan het "testen" zijn. Nou, bij deze ik en veel meer leden neem ik aan hebben genoeg testjes gezien en de crew is geslaagd! Ik zelf vind het goed dat ze het ban systeem perfect hanteren en dus gebruiken indien nodig. Nu, komen er waarscheinlijk reactie's in jullie achterhoofd om te zeggen dat ze het fout hanteren. Maar, helaas zal ik dat gewoon helemaal negeren omdat de crew wel degelijk precies doet wat ze moeten doen.
Nu lees ik in verschillende topics reacties van leden met daarin: CriminalsPoint moet weer normaal worden en hun best doen voor de leden.
Ik zeg het anders: De leden moeten weer respect vol worden voor (crew)leden en hun best doen voor CriminalsPoint.
Bij deze dus mijn vraag willen jullie vanaf heden alstublieft waarneer u toch denkt gelijk te hebben terwijl u een regel lichtjes overtrad dit via prive bericht oplossen met een van de moderators en ons de Leden er niet meer mee lastig vallen?
Dan nog teksten als ik Ga weg en kom niet terug in topics, signature's. Als je weg gaat log je uit! en log je niet meer in.. * goodbye :(( because i'am happy with it! *
Voel je niet aangesproken waarneer je hier normaal gesproken helemaal buiten staat. De meeste mensen weten wel over wie ik het heb.
Crew: Succes!!
Leden: Kom op doe weer normaal
:cheer:
Op een goed criminalspoint.