CP juist goed!

• Beste leden,

Steeds vaker maken leden die gebanned worden door een discussie met een moderator een topic aan waar de rest van de leden CriminalsPoint ook maar moet afkraken. Ik zelf word hier een beetje meer dan ziek van! De CriminalsPoint moderators doen uitstekend hun werk en passen geweldig de regels toe die gesteld worden! Waarneer u dus de regels leest en u zich daar aan houdt zijn zulke topics helemaal niet meer nodig. De moderators van CriminalsPoint hebben het ook niet makkelijk met zoveel dagelijkse leden online waar de helft de laatste tijd van klaagt. Maar waarom klagen jullie? om jullie eigen fouten! Op CriminalsPoint zelfde moderator zijn is al een zware klus. Maar, voor mij toen ik nog moderator was vond ik het mooi om te zien hoe leden samen werkte. Elkaar hielpen en respect voor elkaar hadden. Dat was een van de redenen dat ik graag moderator werd destijds en waarneer het weer zo lekker loopt zal ik het zo weer doen.

Maar, bedenk je zelf nou even diep in je achterhoofd. Waar moeten de crew leden nu de positive punten om hier te werken weghalen? Die kun je gewoon nergens weg halen omdat wij als lid hun aan het "testen" zijn. Nou, bij deze ik en veel meer leden neem ik aan hebben genoeg testjes gezien en de crew is geslaagd! Ik zelf vind het goed dat ze het ban systeem perfect hanteren en dus gebruiken indien nodig. Nu, komen er waarscheinlijk reactie's in jullie achterhoofd om te zeggen dat ze het fout hanteren. Maar, helaas zal ik dat gewoon helemaal negeren omdat de crew wel degelijk precies doet wat ze moeten doen.

Nu lees ik in verschillende topics reacties van leden met daarin: CriminalsPoint moet weer normaal worden en hun best doen voor de leden.
    Ik zeg het anders: De leden moeten weer respect vol worden voor (crew)leden en hun best doen voor CriminalsPoint.

Bij deze dus mijn vraag willen jullie vanaf heden alstublieft waarneer u toch denkt gelijk te hebben terwijl u een regel lichtjes overtrad dit via prive bericht oplossen met een van de moderators en ons de Leden er niet meer mee lastig vallen?

Dan nog teksten als ik Ga weg en kom niet terug in topics, signature's. Als je weg gaat log je uit! en log je niet meer in.. * goodbye :(( because i'am happy with it! *

Voel je niet aangesproken waarneer je hier normaal gesproken helemaal buiten staat. De meeste mensen weten wel over wie ik het heb.

Crew: Succes!!
    Leden: Kom op doe weer normaal

:cheer:
    Op een goed criminalspoint.

This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik ben het volledig met je eens. af en toe klieren oke, maar dat gebeurt gewoon te vaak. Jullie lopen te klagen over een strenge crew, maar wat je zelf zaait moet je ook oogsten!

Als je kritiek hebt, breng die niet openbaar maar meld die tegen een beheerder of een super mod. En onderbouw die ook goed! Dan is de crew helemaal zo slecht nog niet.

• Ja, er is wel een reden, reden genoeg zelfs maar los dit dan ten eerste op via prive bericht. Daarnaast praten de meeste gewoon met andere leden mee en om zich goed te voel hier op cp. NOuja, ik ga de tegen aanval in en geef mijn mening. Als ze zo graag gelijk willen hebben van de mods kunnen ze een pm naar hun sturen. Hoeven ze mij en andere leden niet mee lastig te vallen.

• Kortom jij weet het hoet het moet? Waarom zit jij dan nu niet in de crew? of ben je nu aan het billen l*kk*n?
    Juist zon onzin topic die je nu maakt krijg je weer zon reacties zoals die van mij, well done. Als iedereen gewoon zinvolle topics plaatst dan zullen er ook geen Stomme / rare / ik stop / google het / leer lezen / etc reacties krijgen :):x

• [offtopic]Daar gaan we weer, iemand die zomaar hersoonloos iets roept![/offtopic]

Dat slaat totaal nergens op, Hij ziet logica.

Ik vind dat er veeeeeeeel moet veranderen, vanuit de leden, maar ook vanuit de crew

• Citaat van Axl_H

[offtopic]Daar gaan we weer, iemand die zomaar hersoonloos iets roept![/offtopic]

Dat slaat totaal nergens op, Hij ziet logica.

Kijk en nu kaatst je terug en nu gaan we beginnen:) tijd om ruzie te maken! :piraat:

Leer geef geen reactie!

• of leer de je mening te onderbouwen, wat jij nu hier doet -maikel is gewoon keihard ruzie uitlokken tussen gebruikers, en proberen weer het topic weer helemaal uit zijn verband te trekken waarvoor het eigenlijk bedoeld is.

back on topic, alleen iets plaatsen als je iets nuttigs te zeggen hebben en niet gaan mekkeren over ruzie's etc in sowieso dit topic >_>

• Shaggie,

Daar ben ik het geheel niet mee eens omdat veel mensen het of gebruiken om hunt post count omhoog te werken. of om andere leden aan te vallen met bedreigingen of dergelijke.

(-maikel ik zat in de crew met me vorige account maar dooor tijd te kort destijds ben ik vrijwillig gestopt)

We kunnen met elk lid en elk crewlid cp weer na boven werken. Maar, dit zal moeten beginnen bij ons de leden en niet bij onze crew leden. We moeten niet vergeten dat dankzij deze crew CriminalsPoint wel degelijk draaiende kan blijven en dat wij leden die niet alles kunnen hulp kunnen bieden:)

Hopende voor dat begrip van elk lid.

@ -maikel en weer geef ik 1 punt aan een crew lid het enige wat je nu doet is ruzie uitlokken terwijl wij hier proberen het weer goed te maken tussen elk lid en elk crew lid. Waarneer je zulke opmerkingen wil brengen moet je dit via privebericht doen.

• Geachte heer RiiCky,

Met het hiervoor gegeven tegenargument ben ik het op mijn beurt wederom niet eens. Dit vind ik omdat dat soort onderwerpen de enige zijn waar niet geklaagd wordt over verkeerde of niet verkeerde aspecten van deze website.
    Verder zie ik geen mensen ruzie maken in dit soort topics, maar kan iedereen gewoon met elkaar omgaan, hoewel ik moet toegeven dat mensen zoals Project B de sfeer proberen te verpesten.

Ik hoop dat u mijn mening respecteert.

Hoogachtend,
    Shaggy Shaggie
    Leider moderators en admins
    Sesamstraat 32
    0900123456

• Shaggie,

ten eerste wil ik zeggen dat ik blij ben dat je ook een goed argument geeft bij jou tegen spreking. Alleen jammer dat je laatste stukje dan weer een beetje raar is.

Deze topics die er zijn brengen hoe dan ook het niveau omlaag als nieuw lid zal ik echt denken wat is dit voor kindertent. Maar, hier over genoeg gepraat iedereen zal over zulke topics andere meningen hebben.

Maar, netjes gehouden word het in veel offtopic categorie's niet (eerlijk ben ik bij sommigen wel maar, de meeste gaan goed de verkeerde kant op helaas.)

• Die andere site's maken me niet uit. Ik wil dat ook CriminalsPoint een serieuse Communitie kan worden.

Groetjes,
    Rick

• Dat wil ik ook aangezien ze zeggen ook een IT forum of community willen op richten ben ik benieuwd hoe ze dat gaan doen.

Wand precies wat de andere ook zeggen ben ik ook klaar met dat kinder achtige gedrag. Wat ik wel weet als je een probleem hebt met een cp member en deze meld aan de Crew dat ze hier wel serieus mee aan de gang gaan.

MVG Mike

• Mike, dat is inderdaad waar. Maar, daarnaast kunnen we ze daarmee ook tegemoet schieten:) we zijn oud en wijs genoeg om als volwassenen iets op te lossen en te reageren:). Ik hoop dat mensen die zich aangesprokken voelen vanaf heden dus ook een puntje op de i willen zetten voor hun gedrag:)..

Voor minder en goeie leden tellen de regels:)

• Dankjewel K.Rens, Zoals je ziet zijn meerdere leden het volledig met deze stelling eens en ook crew leden natuurlijk. Want, wat je precies zegt jullie moeten optreden met banpunten maar, worden dan wel gezien als de grote Crimineeltjes.

Terwijl jullie het zo goed mogelijk doen voor de leden. Uit mijn tijd als moderator weet ik hoeveel commentaar je krijgt na een ban.

:cheer:

• Maar waarom word mijn topic als zwartmakend gezien terwijl het, gewoon mijn mening was waar voordelen maar ook nadelen in zitten met nette woorden? ik heb privebericht gestuurd 24 uur later nog steeds geen antwoord? Ik heb klacht ingedient omdat joshua mijn mail niet eens wilde lezen (hij wilde het moeite niet nemen) omdat ik zogenaamd onleesbaar heb getypt terwijl het gewoon leesbaar is en paar spellingsfouten in zitten? dus wat joshua deed is ook eigenlijk onzin en ik krijg geen privebericht terug van crew is ook onzin, en dat ze mijn topic verwijderen omdat joshua het zwart makend vind maar wat niet zo is is ook onzin dus 3 onzinnige dingen van het crew dus licht niet altijd aan het leden, maar oke je hebt deel wel gelijk, En als je verbannen word ben je misschien niet eens met het reden waarom kunnen wij dan niet contact op nemen met het eigenaar wat bij vele site's wel zo is: als je met het ban niet mee eens bent neem contact op met het volgende adres blabla : zoiets bijvoorbeeld ;)

• Dat kan je na de tijd doen op cp. Kijk echter ik heb geen ban punten ( Uren ) Gehad. Maar ik weet wel als je iets dwars zit meld het dan aan de crew.

Ga dan geen onnodige post maken waar je al weet dat je de op word aangesproken. Ik zeg altijd aan iedereen. CP heeft regels lees die eerst goed voor dat je post. Dan krijg je ook geen ban uren. Tip van mij

MVG Mike

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!