WK 2010
- Joshua
- Closed
-
-
-
V-Ronaldhinho, waarom verdient nederland het niet als ik vragen mag..?
Als je in de finale komt, dan verdien je de beker ook vind ik, evenals spanje of Duitsland. (natuurlijk hoop ik Nederland)..Maar mag ik weten waarom jij zo anti-nederland bent..? Wil je ruzie stoken, ofwat..?
-
Jongens het is geen mooi voetbal gister, met vlagen kwam het uit het nederlandse team. Maar toch wel weer gewonnen.
En het is heel simpel als je 5 wedstrijden wint verdien je om in de finale te staan, want zo simpel is het poule en knok out systeem.
Dit is toch geweldig gister in Roosendaal was het al tot half 3 door feesten. Moet je na gaan hoe dat zondag in Amsterdam zou zijn als we winnen.
-
-
-
Ik denk dat Duitsland wint, en dat Duitsland ook de finale pakt(4e ster en herhaling van 1974).
-
Hmm, Duitsland vs. Nederland kan een mooie wedstrijd worden hoor:) maar, ik zal op het puntje van me stoel gaan zitten kijken wat de uitslag word:)
-
[offtopic]V-Ronaldhino = stanny = Bloedbad = Vinny :P[/offtopic]
Mooie pot voetbal gister vond ik, erg zenuwslopend...
Alleen wat een scheidsrechter was dat in de laatste minuten!Op naar duitsland / spanje!
-
Deutschland*(1954) Deutschland**(1974) Deutschland***(1990) Deutscland****(2010)!~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
the Netherlands * (2010)
-
-
@ Az,
Die klopt toch al niet : Deutscland bestaat niet.
Nederland wint gewoon (h)
-
Nederland word kampioen en daar houden we het gewoon bij! (H)
-
VIVA L'ESPANOL!!!!!
-
Ik vind Duitsland precies toch niet zo goed spelen ...
-
SPANJE heeft gewonnen!!! Hahahaha duitsland bye bye
-
Spanje wint verdient domineerde de 1e helft en 2e helft ook wel:(:( jammer maar helaas:(:(. Ik denk dat Spanje wereldkampioen wordt voor het eerst!::((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:(( Duitsland
-
Spanje speelt goed...
Vrees ook dat ze van Nederland winnen. -
Spanje speelt soms goed, maar soms erg slecht.. MAAR DIE MANNSCHAFT IS DAAR AUS!
Wel stil aan de grens nu :p
-
Zeer jammer:( ik was voor Duitsland nu maakt het mij niet echt uit meer wie wint:S...... het wk is over voor mij...:P Jammer maar Helaas in 2014(Brazilië) nieuwe ronde nieuwe kansen!
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!