Zoals wat dan jonge ?
Je kent mij niet eens dus wie ben jij om dat te beoordelen over mij?
Zoals wat dan jonge ?
Je kent mij niet eens dus wie ben jij om dat te beoordelen over mij?
Jongens, hierbij laten we de discussie over Nederland even. Een discussie is leuk zolang het niet uit de hang loopt wat hier dus wel echt gebeurt.
Discussie gesloten, verder over het WK!
Stan doe eens niet zo bijdehand waarom nope zeggen tegen een beslissing van een mod?
Citaat van azStan doe eens niet zo bijdehand waarom nope zeggen tegen een beslissing van een mod?
Omdat ik me o.a. erger aan jou en aan Joshua heel de tijd. Had gister avond geen zin om urenlange berichten met mijn onderbouwing hierover te typen dus Joshua kan vandaag of morgen nog een PM verwachten. Die tevens zal worden doorgestuurd naar een hoger crewlid omdat ik Joshua echt een slecht crewlid vind.
En tja bijdehand doen nouja zo erg vind ik het niet zeker niet erg genoeg om een 24 uurs ban voor te geven.
Citaat van JustMeOmdat ik me o.a. erger aan jou en aan Joshua heel de tijd. Had gister avond geen zin om urenlange berichten met mijn onderbouwing hierover te typen dus Joshua kan vandaag of morgen nog een PM verwachten. Die tevens zal worden doorgestuurd naar een hoger crewlid omdat ik Joshua echt een slecht crewlid vind.
En tja bijdehand doen nouja zo erg vind ik het niet zeker niet erg genoeg om een 24 uurs ban voor te geven.
Heet jij Stan? Nee? Houd alsjeblieft je bijdehandse mond...
Ga gewoon verder over het wk.
Wat denk jij? Uruguay of Nederland?
Hoop zelf op Duitsland, we zullen moeten afwachten wat het dinsdag gaat worden.
Persoonlijk denk ik wel dat Duitsland de finale haalt, tenzij Spanje opeens veranderd, want echt sterk waren ze niet.
Dus ik gok op een finale Duitsland - Uruguay
Duitsland heeft inderdaad een erg grote kans op het halen van de finale, maar Spanje is ook zeker geen slecht land.
Ik weet dat ze tegen Paraguay über slecht speelden, maar dat zit zo. Sommige sterke landen denken te makkelijk over de wat mindere landen. Hierdoor gaan ze op hetzelfde niveau spelen als die van de zwakkere landen, maar als ze tegen een land moeten waarvan ze weten dat die erg goed zijn gaan ze opeens volop in de strijd.
Althans zo denk ik er over. Dit is ook zo in mijn voetbalteam:P Als we tegen de slechtere clubs moeten spelen, spelen we zelf opeens ook erg slecht, maar als we tegen iemand van hetzelfde niveau moeten spelen we opeens erg goed:P
Nee, hij bedoelt toch echt Uruguay:P Uruguay is niet van een lager niveau dan Nederland hoor, hun hebben ook gewoon een goed team en goede spelers. Ook spelen ze perfect op elkaar in;)
Blackpower, ik bedoel Uruguay hoor.
Waarom zouden zij geen kans maken, ze zitten alle 2 in de halve finale, dus ze hebben bewezen dat ze goed zijn.
Ik vind Uruguay gewoon een goed team, en zou ze graag zien winnen.
Same here:)
W0utR
Ik wil ook dat Uruguay wint van nederland maar kans daar op is
maar jammer genoeg wint nederland
Gast wat is jou probleem??
Waarom zou het mooie land zoals nederland moeten verliezen..
jij bent echt een rare, zowiezo geen echte supporter.
Euhm, doe jij maar een beetje kalm...
En ik ben inderdaad geen echte supporter van Nederland.
Gelukkig mag iedereen zijn eigen mening hebben over dingen.
Tja, dat zijn de Belgen
Die willen bijna allemaal liever niet dat Nederland wint ;):):P
Lars
Ik zou het echt niet erg vinden dat Nederland wint hoor, maar ik vind Uruguay gewoon toffer spelen.
Het is niet omdat ik in België woon dat ik zou supporteren voor België.
Helemaal mee eens met Wouter waarom een land supporteren die niet goed speelt maakt niet uit of het je eigen land is:S?
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!