Ik vind dit echt spijtig voor je, heb jij de .psd nog?

Major-Crime Source
- R.Jipping
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
We gaan offtopic mensen ;o
Zeker doen, was een leuke source, en zoals ik begreep wordt M-C V2 de BOM!:cheer:
-
Van osvendetta.be wel, van de osvendetta source niet meer.
Als stan het goed vind wil ik hem wel vrij geven.Robin
-
ja doe maar
-
Nu ontopic:
Ricky, ik heb alle vertrouwen in je maar na zoveel keer te gelezen dat ze een source van 0 gingen beginnen, zijn ze begonnen van een bestaande source..Hoe ga je scripten? Ga je Smarty gebruiken (dus tpl e.d.)?
-
Beste ferhat en sorry voor offtopic maar Rick doet meestal vanaf 0 en die maakt zijn projecten wel degelijk af!
-
Ok, meestal is niet altijd.
En Major-crime v1 was ook niet echt vanaf 0 hé..
-
Die was opgebouwd vanuit scripts uit andere sources en gratis scripts. Dat heeft hij zelf ook aangegeven, maar goed ik heb eerlijk gezegd ook weinig vertrouwen in dit project.
Simpelweg omdat dit al gepland is door andere CP leden, maar nooit aan is begonnen. Zoals ik in een andere topic zei krijg ik pas een beetje geloof zodra we het eerste beginnetje kunnen zien, en alle vorderingen kunnen zien.
-
Inderdaad, dat bedoel ik ook.
-
Niet doen, teveel werk weinig krijg je ervoor terug. We hebben geen behoefte aan een enorme bugged source weer. Want voor 2,60 zal het wel slecht zijn.
-
verkoop het dan voor 5 (c)
Oja, waar is osvendetta, Dein is gaan lopen met de lays ;)? -
Ik zeg maar doen
kan je zelf ook van leren
-
hmm rick tja doe maar. Ik koop hem wel van je.
Oja rapide is goed bedrijf heb ik ook een tijdje gewerkt.
-
Aangezien ik veel aanmerkingen krijg van mensen die willen helpen zal ik daarvan toch maar 2 nemen.
Dit moeten scripters zijn in opleiding die, dit VRIJWILLIG willen doen. Je dient ervaring te hebben met php en html en phpmyadmin databases!
Daarnaast dien je ruim aanwezig te zijn.
Stuur een prive berichtje met:
Naam:
Leeftijd:
Ervaring in jaren:
Php: 1/10
Html 1/10
css 1/10
sql 1/10
Waarom jij:Stukje script max 50 regels:
-
Ja zeer leuk idee, al gebruik ik de vorige versie niet meer. Maar een nieuwe versie ben ik altijd voor!
-
Citaat van RiiCky
Aangezien ik veel aanmerkingen krijg van mensen die willen helpen zal ik daarvan toch maar 2 nemen.
Dit moeten scripters zijn in opleiding die, dit VRIJWILLIG willen doen. Je dient ervaring te hebben met php en html en phpmyadmin databases!
Daarnaast dien je ruim aanwezig te zijn.
Stuur een prive berichtje met:
Naam:
Leeftijd:
Ervaring in jaren:
Php: 1/10
Html 1/10
css 1/10
sql 1/10
Waarom jij:Stukje script max 50 regels:
Dus als ik het goed begrijp, gaan jullie straks met 3-en hard scripten.
Nadat alles klaar is, wordt de source verkocht voor een paar belletjes (zoals je dat eerst noemde) en alleen jij krijgt alle inkomsten?Zo neem ik het iig op, vanuit je tekst...
-
Nee,
ik bedoel te zeggen dat je vrijwillig moet beginnen en niet met eisen kunt komen van zoveel wil ik ongeveer verdienen. Dat is onmogelijk omdat ik niet weet hoevaak die verkocht zal worden.
het bedrag zal eerlijk door 3 gedeeld worden.
-
ja!
-
Citaat van stan
Niet doen, teveel werk weinig krijg je ervoor terug. We hebben geen behoefte aan een enorme bugged source weer. Want voor 2,60 zal het wel slecht zijn.
Ja dude we gaan de OSvendetta.be layout nu weggeven
-
Ik heb nog een layout liggen die je zou mogen gebruiken, niet gesliced:p
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!