Hallo leden en gasten van Criminalpoints,
Ik ben van plan om mijn portofolio layout die NIET gesliced is en ook NIET gebruikt is te verkopen.
Licentie:
Ik wil wel even melden dat dit mijn eerste verkoop is, dus ik weet niet helemaal hoe het met het licentie gedoe zit, wat ik heb gedaan een kladblok dat je alle rechten hebt behalve dat je het niet door mag verkopen. Met mijn naam eronder en ja je krijgt mijn rechten om alles mee te doen BEHALVE doorverkopen of geven.
Betaalmethode:
Ik heb geen paypal (helaas), ik doe het met overdracht methode. Ik gebruik het nummer van mijn vader voor deze keer, (omdat het eerste keer is als het misloopt heeft mijn vader pech(a)).
Interesse? stuur mij een prive mail om verder te bespreken, en voor duidelijkheid ik ben hier niet om optelichten maar een goeie reputatie te krijgen en klein beetje geld te verdiennen.
LET OP:Je krijgt het layout, pas als Ik het geld heb ontvangen en dat is niet altijd even snel (dat het geld bij mij ontvangen is). Owja, als ik iets fout doe bij mijn eerste verkoop graag melden, want ik moet het ook leren En als je kunt bewijzen dat je geld hebt gestuurt en niet is ontvangen krijg je layout alsnog. soort van garantie dus.
Hier show ik layout (eerder gezien, misschien)
EDIT: graag een bot hoger dan 10 euro (MINIMAAL)
fullsize: http://i46.tinypic.com/2i0x93o.jpg
update:
Je krijgt alle rechten dus ook doorverkopen!
Opbieden met: 2.50 euro
begin: 10 euro
Betaalmethode: zie hierboven
LAYOUT WORD MAAR 1X VERKOCHT EN IS NIET GESLICED!