Nieuwe printer

• Beste,

Ik heb een hele oude Canon Pixma MP110 die het bijna begeeft.

Nu koop ik samen met me moeder waarschijnlijk een nieuwe all-in-one printer.

De volgende functies moet het zowieso hebben:
    * Draadloos en/of bekabelde netwerk printer
    * Dubbelzijdig kunnen printen / kopiëren.
    * Het liefst een lade waarin geen stof kan komen (een lade onder de printer bijv.)
    * Pictbridge en/of Bluetooth
    * Kaardlezers
    * Gescheiden inkt tanks
    * Het liefst van het merk Canon
    * De prijs maximaal 200€.

Ik heb zelf de Canon Pixma MP640 gezien.
    Deze leek me wel handig, en had alle bovenstaande functies.
    Hij is €175 hier bij de Scheer & Foppen en €165 bij bol.com.

Ik twijfel nu een beetje.
    Ik kan hem bij S&F bestellen, dan heb ik volledige garantie en kan ik zo langs wippen en/of om advies vragen.
    Maar bij bol is hij €10,- goedkoper.
    Maar, die €10,- voor goed advies en goede garantie vind ik ook niet veel.

Weten jullie een andere printer met al het bovenstaande en/of kan je ook antwoord geven op de vraag of ik het beter bij S&F of bij Bol.com kan bestellen?

Bedankt alvast,

Lars

• Ikzelf zou langs de S&F gaan. Die tien euro verdien je snel terug als je het vergelijkt met de snelle tijd waarin je een reactie hebt bij problemen. Bij Bol.com moet hij alleen al minimaal twee dagen onderweg zijn aan verzendingen.

Simon.

• En ik hoor allemaal rare klachten bij Radar & de Consumentenbond
    Over dat ze zeggen van "Voor 21:30 besteld volgend dag in huis" maar dat bij die printer ook mensen om 20:00 bestelden, en hem na 1 week nog niet in huis hadden.

En ik haal hem wss gewoon met de fiets op ;)
    Kom ik ook nog even buiten.
    Het is zo lekker weer :P

Naja, en die ?10,- kan ik ook wel missen.
    Als ik er maar goede service en garantie op terug krijg.

Lars

• Goed advies bij S&F nog nooit van gehoord.. Als ik daar kom kunnen ze me nooit iets vertellen over het product dus, geloof niet dat dat helemaal klopt. Ik heb persoonlijk nog nooit problemen gehad met bol.com en had mijn producten altijd meteen de volgende dag binnen ;)

• @ Meloentje,
    Werkt dat dubbelzijdig printen goed?
    En wat voor cijfer geef je aan de volgende onderdelen:

Bedankt alvast,

Lars

P.S.
    @ Diestro,
    Bij welke kom jij?
    Want hier in Nijkerk, Putten & Amersfoort krijg ik altijd goed advies.
    Net nog opgebeld over wat er beter was ten opzichte van de Pixma MP560, en daar wisten ze een rijtje op te noemen wat ook nog klopt.

Maar ik moet zeggen dat ik liever dingen bij de Expert koop. Maar die heeft deze niet (op voorraad).

Misschien koop ik hem voor ?5,00 goedkoper bij de Dixons in Amersfoort, maar dan moet ik eerst naar Amersfoort rijden met de auto...

• misschien kun je overwegen om een laser printer aan te schaffen. enkel ik weet niet of daar alles op kan zitten wat jij nodig bent.

ik zelf gebruik ook een laserprinter verbruikt bijna geen inkt( heet eigenlijk anders dacht ik) en haarscherpe afdrukken en ze zijn ook redelijk snel.

• lhmedia,
    Ik ben geen bedrijf.
    Die toners zijn hele duur en als ik ook scannen, kopiëren etc. erbij wil dan is een inkjet toch makkelijk.
    En een kleuren laserjet is dan wel een must. Maar dan kom ik wel boven €800,- denk ik :(
    Ik print nog geen eens 350 pagina's per maand denk ik.

Lars

Edit:

• Ik heb ook één met laze (hp officejet..)
    Kostte me rond de 240 euro

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!