Crimz licentie €20,-

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Wat is het verschil tussen banditi en Crimz? Kun je misschien de veranderingen vertellen etc.


    Alvast bedankt.

  • Er zijn geen veranderingen. Vriend, Crimz heeft hij volledig zelf gescript. Ik heb de tijden meegemaakt dat hij de basis etc. had gescript, ik heb hem het hele project gevolgd en alle vorderingen gezien. Dit is gewoon 100% uniek gescript en geen een of andere rip-off;)


    Ga dus aub niet vertellen dat dit een omgebouwde Banditi is;)

  • demoacc:


    login demo
    pass demo:cheer:

    msi wind u 100 netbook/ dual boot/ macosx / win 7 ultimate / 2GB ram / 640 gb hd / capacitive multitouch touchscreen / 24%oc :piraat: next: tablet pc er van maken:p

  • Citaat van ProjectB

    Er zijn geen veranderingen. Vriend, Crimz heeft hij volledig zelf gescript. Ik heb de tijden meegemaakt dat hij de basis etc. had gescript, ik heb hem het hele project gevolgd en alle vorderingen gezien. Dit is gewoon 100% uniek gescript en geen een of andere rip-off;)


    Ga dus aub niet vertellen dat dit een omgebouwde Banditi is;)


    Vind ik zeker een leuke opmerking alleen echter zie ik als ik op banditi oude source zoek. De zelfde misdaad en de autodiefstal layout en script. Dus jij wil zeggen dat de makers van banditi deze heeft na geaapt van Crimz.nl


    Daarbij zecht er gewoon iemand van dat hij ergens op lijkt en ik geef die gene nog gelijk ook. Wand als ik banditi source nakijk zie ik de zelfde layout. Daarbij zien we alleen jij reageren maar de poster niet.



    Sorry moest dit even kwijt aangezien dat er meer mensen zijn hier op CP die geen respect meer hebben naar anderen of naar mekaar.


    Nu weer on topic. :D


    Ik moet zeggen leuke script zeer veel nieuwe dingen die je niet in de dagelijkse crime game tegen komt. En ik ben er zeker in ge?nteresseerd. Echter wil ik wel bewijs zien dat deze van u is. Dit niet omdat ik u niet vertrouw maar omdat er mensen zijn op CP die actief zijn iets verkopen product niet afleveren en niet meer te zien is.


    Dus zal fijn zijn als je de rest en mij kan laten zien dat deze van u is. Bevoordeeld Map opbouw en voor beeld van de code en een screen van bevoordeeld de admin beheer.


    Mijn dank is groot MVG Mike

  • Citaat van -Nick

    mike


    Dit is zijn site...
    Al van in het begin dus ik snap niet dat je dit nu niet kan vertrouwen hoor....


    Nick als ik al twee keer opgelicht ben. Moet je mij wel snappen. Daarbij ben ik een gebruiker die net 2 maanden hier komt. Daarbij hoe kan ik weten dat hij van het begin zit.


    Laten we als je ontopic blijven. Zoals ik al zij ben erg geïnteresseerd in dit script maar wacht op reactie van de maker. MVG Mike

  • Misschien stomme vraag maar zn licentie mag ik die niet doorverkopen? Want er staat zonder doorverkooprechten maar ik bedoel 1malig door verkopen. Net als bij G4G en pywll anders ben ik je eerste koper ;).

  • Citaat van stan

    Misschien stomme vraag maar zn licentie mag ik die niet doorverkopen? Want er staat zonder doorverkooprechten maar ik bedoel 1malig door verkopen. Net als bij G4G en pywll anders ben ik je eerste koper ;).


    Stan er staat al in de post van


    > Géén doorverkoop rechten.


    Gr Mike

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!