Posts by retefreter

    Jullie hebben het goed gezien ;) dit is vn eric hills zijn script maar heb volledige licenti gekocht voor 300$ in de tijd toen hij gestopt is en nieuw bedrijf kwam en nieuwe site. Waarom deel ik dit? Ik heb er dagen aan gezeten om de code deels te herschrijven vroeger en de meeste bugs er uit te halen. En dacht ook dat jullie er blij mee zouden zijn ik verkoop dit niet ik deel gewoon wat gestopt is en wat ik verder zou willen zetten. Groeten

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 06.03.11 03:34:51:
    Ik heb er nog iets aan toe te voegen. Custom cms is gestopt met het verderzetten van deze versie 5 jaar terug 4 jaar terug kon je de versie kopen met alle rechten. Heb ik gedaan dit heb ik dan aangepast en wat aan toegevoegd. De NeXT gen layout heb ik ook gekocht maar als het iligaal is maak ik er een andere voor

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 06.03.11 03:38:39:
    Nox2 gaat binnenkort online. Daar delen we het script op met alle uitbreidingen. Nox2 is ook een game development bedrijfje voor gratis 3D games ons eerste mmorpg komt ook binnenkort uit

    Topic wordt gesloten omdat de hier aangeboden source illegaal wordt aangeboden.


    Totdat het tegendeel bewezen is blijft dit topic dicht. TS kan mij de licentiegegevens sturen. CustomCMS is een CMS script dat nog actief wordt ontwikkeld door Queen B Media, die hebben alle rechten. Er zijn géén doorverkooprechten verkocht.


    Voor alle downloaders: het gebruik van deze source is illegaal en strafbaar.
    - Lodewijk

    Gamescript v0.2 beta


    een voorbeeld zowel admin als front end.


    de volgende features zitten er in:


    Ad-Systeem
    Ad-coördinatie
    -User Level / Permission-systeem
    -Maak je eigen gebruikersnaam niveaus en gebruikersrechten
    -Laat de toegang tot admin panel, te specificeren wat ze kunnen doen en activeren / deactiveren advertenties voor verschillende gebruikers niveaus
    -Console homepages
    -Console specifieke laatste nieuws, top games, artikels, nieuwste media
    -User systeem
    -Admin Control Panel
    -Gamecms Forum System
    -Nieuws System
    Cheats-Systeem
    -File Database
    -artikelen
    -blog systeem
    -Media afdeling
    -Upload tot 20 beelden tegelijk
    -Optionele beeld watermerken met 1 klik
    -Links Database
    -Aangepaste pagina's
    -Voor het maken van pagina's met inhoud die u wilt


    -Gebruikers kunnen nieuws, bestanden, artikelen en media toevoegen
    -Shoutbox
    -Rating systeem
    -Top Games en game rank & slechtste games
    -Game Index / profielpagina
    -Gamecollection / verlanglijstjes, links naar artikelen, bestanden, nieuws en afbeeldingen
    -Company profielen met games ontwikkeld / gepubliceerd en bedrijf info
    -Now Playing
    -leden Online
    -Who's online pagina, en bekeken de laatste pagina
    -Private Message System
    -commentaar systeem voor artikelen, nieuws, bestanden en media
    -Image thumbnailer voor het snel laden beelden
    RSS Nieuws-Output
    -Leden Lijst
    -Mod_Rewrite
    -Eenvoudige integratie in VBulletin / PHPBB
    -css style sheets voor eenvoudige aanpassing
    -unieke pagina titels voor een betere Search Engine Optimization
    Taal-vriendelijk
    -Alle zinnen zijn gevestigd in een enkel bestand dus het veranderen van Engels naar x is eenvoudig

    Goed nieuws layout is klaar scripting is klaar sql is klaar dus het gaat sebiet uitkomen :cheer:


    Let wel op: dit is een beta versie! dus het kan zijn dat het nog bugs bevat

    Het is een project waar ik al een paar jaar geleden mee bezig was. toen heb ik er mee gestopt en 2 maanden terug opnieuw begonnen.
    En.... Het word een open source :D omdat ik ook van gratis hou <3 xD




    Hierbij de licentie
    to Share ? to copy, distribute and transmit the work
    to Remix ? to adapt the work
    Under the following conditions:


    Attribution ? You must attribute the work in the manner specified by the author or licensor (but not in any way that suggests that they endorse you or your use of the work).
    Share Alike ? If you alter, transform, or build upon this work, you may distribute the resulting work only under the same or similar license to this one.
    With the understanding that:


    Waiver ? Any of the above conditions can be waived if you get permission from the copyright holder.
    Public Domain ? Where the work or any of its elements is in the public domain under applicable law, that status is in no way affected by the license.
    Other Rights ? In no way are any of the following rights affected by the license:
    Your fair dealing or fair use rights, or other applicable copyright exceptions and limitations;
    The author's moral rights;
    Rights other persons may have either in the work itself or in how the work is used, such as publicity or privacy rights.
    Notice ? For any reuse or distribution, you must make clear to others the license terms of this work.

    Als ik eerlijk mag zijn vind ik hem egt niet mooi. Heel basic geen mooie kleurcombinatie. 2/10 van mij. Dit is mijn mening andere kunnen hem wel leuk vinden :cheer: veel geluk verder

    Beta versie komt dit weekend hopenlijk uit als ik het klaar krijg dan tog. :cheer:

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.02.11 14:26:30:
    hierbij al een voorbeeld zowel admin als front end. de now-playing moet ik er nog tegoei inbouwen dus is niet te zien


    http://img691.imageshack.us/im…317/gamescriptv1admin.jpg
    http://img576.imageshack.us/im…/gamescriptv1frontend.jpg
    :cheer:

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 28.02.11 18:55:58:
    Beta zal voor volgend weekend zijn :cheer:

    het moet een instalatie script zijn die als de gebruiker de mysql gegevens invoert direct opslaat in de config.php


    Template systeem zit er een deel in. nog wel niet goed uitgewerkt maar als iemand een mooie layout kan maken zou handig zijn :cheer:

    ik ben nu + /- 90 % klaar met het scripten en fouten eruit te halen en de layout etc. ik zoek alleen nog maar een manier voor een goede duidelijke instalatie script. en een goede manier om het te beveiligen:cheer:


    Demo hoop ik dit weekend online te zetten


    wat de licentie betreft zal er misschien een klein deel gecodeert zijn zodat de copyrights er niet uit te halen zijn

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 22.02.11 20:21:14:
    Weet er iemand een manier om via een instalatiescript automatisch een config.php file aan te maken?

    hierbij breng ik binnenkort een gamescript uit zoals IGN.com etc... deze is volledig gratis


    een voorbeeld zowel admin als front end. de now-playing moet ik er nog tegoei inbouwen dus is niet te zien


    http://img691.imageshack.us/im…317/gamescriptv1admin.jpg
    http://img576.imageshack.us/im…/gamescriptv1frontend.jpg


    de volgende features zitten er al in:


    Ad-Systeem
    Ad-coördinatie
    -User Level / Permission-systeem
    -Maak je eigen gebruikersnaam niveaus en gebruikersrechten
    -Laat de toegang tot admin panel, te specificeren wat ze kunnen doen en activeren / deactiveren advertenties voor verschillende gebruikers niveaus
    -Console homepages
    -Console specifieke laatste nieuws, top games, artikels, nieuwste media
    -User systeem
    -Admin Control Panel
    -Gamecms Forum System
    -Nieuws System
    Cheats-Systeem
    -File Database
    -artikelen
    -blog systeem
    -Media afdeling
    -Upload tot 20 beelden tegelijk
    -Optionele beeld watermerken met 1 klik
    -Links Database
    -Aangepaste pagina's
    -Voor het maken van pagina's met inhoud die u wilt


    -Gebruikers kunnen nieuws, bestanden, artikelen en media toevoegen
    -Shoutbox
    -Rating systeem
    -Top Games en game rank & slechtste games
    -Game Index / profielpagina
    -Gamecollection / verlanglijstjes, links naar artikelen, bestanden, nieuws en afbeeldingen
    -Company profielen met games ontwikkeld / gepubliceerd en bedrijf info
    -Now Playing
    -leden Online
    -Who's online pagina, en bekeken de laatste pagina
    -Private Message System
    -commentaar systeem voor artikelen, nieuws, bestanden en media
    -Image thumbnailer voor het snel laden beelden
    RSS Nieuws-Output
    -Leden Lijst
    -Mod_Rewrite
    -Eenvoudige integratie in VBulletin / PHPBB
    -css style sheets voor eenvoudige aanpassing
    -unieke pagina titels voor een betere Search Engine Optimization
    Taal-vriendelijk
    -Alle zinnen zijn gevestigd in een enkel bestand dus het veranderen van Engels naar x is eenvoudig


    als je nog opties wenst laat het me weten:cheer:

    als ik naar deze pagina ga krijg ik niets te zien (siteopties in adminpanneel) het is om de site aan te passen. opensource gamescript

    is er geen update beschikbaar voor u bios? anders kun je hem flashen. maar je moet er zeer voorzichtig mee zijn kan zijn da je hem brickt


    ik heb een overclocked netbook en bij mij loopt ie super maar ik kan hem ook net niet op 2.1 ghz zetten:cheer: