vuurwerk

• hoi
    het is weer bijna zover het vuurwerk gaat er binnenkort aankomen.

alleen in belgie kan je al kopen alleen ben ik ook een belg ben gistere naar me vaste shop geweest.

maar ik krijg vanaf dit jaar geen knalgoed meer mee zoals nitraat enzo.

het is wel als we een vergunning hebben zouden we het wel mee krijgen alleen is er mischien een belg hier die al kennis heeft gemaakt met een vuurwerk vergunning? kan er niet veel over vinden op het net en op mijn stads website.

ook nog mogen wij als belg wel nitraat in nl kopen nee denk ik he? want nederlanders mogen dat wel in belgie :o mogen wij dat ook bij hun ?

vriendelijk groeten.
    sven.

waarom slecht praten over buitelanders hun taal en hun afkomst.
    waarom praat nooit niemand slecht over de script talen dat is ook een andere taal.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • een nederlander mag dit wel in belgie gaan halen een nitraat enzo ben gistere gaan wille shoppe bij de vuurwerk winkel en vroegen direct dat ik nederlander was of niet ik nee ben er geen dan mag je alleen pijlen en strijkers kopen

waarom praat nooit niemand slecht over de script talen dat is ook een andere taal.

• ja zena ken ik ben ik deze week ook geweest :) nog nooit geweest vind best wel aardige winkel met scherpe prijze :p pakje ugly joe mee genome best wel grappige bommentjes:p

achja az enigste probleem:p ken geen nederlander xD

• tja ik ga niet aan die winkel staan :p als een halve malle hey zou je voor me wat knallers mee brenge :p krijg ze niet mee

moest eens kerel van 18 aan me vrage ik lachte me de tering:p

• Vergunning om vuurwerk af te steken is een goed idee alleen moeten ze het dan met iedereen zo doen, je kunt een vergunning aanvragen om vuurwerk af te steken in je straat bij je eigen gemeente, kost je niets. [Wel 18 jaar zijn] Nu kun je als kleine onder de 15 zelfs aan vuurwerk komen in bepaalde winkels, zelfs doen ze speciale stock in voor de nederanders die hier komen kopen..

Wees voorzichtig want een ongeluk is er sneller dan je denkt.

• tja vergunning kost dus niets ? hoelang duurt het voor je het hebt ?

tja ben zelf 18 dusja komt goed uit:p enja je ziet vaak van die kleine kids of gewoon mensen die er niet mee kunnen omgaan met vuurwerk naar mensen, diere ofzo richten of gwn al verkeert aansteken:)

achja zo zijn we vroeger ook geweest zeker:p

• heb je mss een site voor de prijze enzo en te zien wat ze hebbe mss bij de winkel waar jij altijd gaat?

• moet je aanvragen in gemeentehuis zon pas...

msi wind u 100 netbook/ dual boot/ macosx / win 7 ultimate / 2GB ram / 640 gb hd / capacitive multitouch touchscreen / 24%oc :piraat: next: tablet pc er van maken:p

• Ik ga gewoon de grens over, en zoek in een winkel

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 09.12.10 18:45:03:
    Ik ga gewoon de grens over, en zoek in een winkel

• heb nou een email gestuurt voor eens wat info te vragen in de loods van baarle-hertog mischien iemand al ervaring mee met die vuurwerk winkel?

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!