Loverboy Manou?

• Hallo leden,

Zojuist heb ik naar de documentaire gekeken van loverboy Manou. Die eigenlijk geen echte loverboy is, verder heeft hij aangifte gedaan tegen Maria Mosterd en haar moeder vanwege alle leugens die ze over hem hebben verspreid.

Ik zelf geloof Manou, omdat ik Maria's boek staat dat hij geen emotie laat zien en net tog egt even zat te huilen, en je duidelijk aan hem kan zien dat hij het er moeilijk mee heeft.

Wat ik tot nu toe nog NOOIT bij Maria of haar moeder heb gezien.

Wat vinden jullie?

Met vriendelijke groet,

Luc

• Hij heeft verteld dat ze wel degelijk verkracht is, maar niet door hem of een van zijn handlangers, verder heeft hij gezegt dat hij daarover tegen de moeder hetvolgende zei:

ik vind niet dat Maria egt verkracht is, ze is zelf met die jongen mee naar huis gegaan, waarbij ze eigenlijk alleen met hem naar bed zou gaan, wat dus uit de hand is gelopen. Daarop is die moeder boos geworden op Manou en heeft hem verboden nog met Maria om te gaan.

Verder is er wel aangifte gedaan van deze verkrachting en zijn die mensen ook veroordeeld.

Dus hoe meer er nu boven water komt, hoe duidelijker wordt dat miljoenen Nederlanders voor gelogen worden door 2 mensen. Wat ik dus niet vind kunnen, verder hebben ze nu een leven van iemand kapot gemaakt, zonder dat er ook maar egte feiten in staan. Manou schijnt namelijk ook een lidteken te hebben, waar Maria nooit over heeft verteld.

• Denk dat 90% van het boek wel gelogen is.
    Heb het zelf niet gelezen maar je hoort niks anders dan slecht.

Manou op 18 jarige leeftijd al zo een grote boy in Zwolle?

Vergeet het maar!

• Ik heb hem net ook gezien.

Ik vind het sneu dat je iemand zo in deze wereld lijdt die net uit een ander land kwam door omstandigheden.
    Maria heeft alles gelogen en der moeder doet er nog aan mee ook.
    Die lucie heeft een bekentenis afgelegt dacht ik dus manou komt er zeker nog op terug.
    Verslaggever peter r de vries zit achter deze zaak om een goede oplossing te vinden.
    Momenteel zien er miljoenen mensen een loverboy staan omdat ze dat verhaal geloven.
    Gisteren bij jan marijnsen met maria ze verzon alles je zag het aan die ogen.
    En ze lachte er ook nog om dat is het enige wat ze kan liegen en lachen,
    Tot nu toe hoop ik 1 ding dat die moeder en maria veroordeelt worden.
    wegens: iemand zwart maken, oplichting tegen over de politie en liegen.

• Citaat van Superior

Reken maar op:

- Laster & smaad
    - Valse aangifte

en nog wel paar aanklachten die ik zekers vergeet.

Ze heeft helemaal geen aangifte gedaan dus kan ze voor valse aangifte niet worden aangeklaagt.

• Wahaha al die reacties onder dat filmpje zeggen mij dat niemand ze meer geloofd. Ik zelf geloof ze ook niet meer, en hoop dat Ansou zijn rechtzaak tegen hun gaat winnen, en dat ze lekker veel geld moeten betalen. Eigenlijk zou ook iedereen het boek moeten aanklagen wegens valse gegevens, terwijl er wordt verteld dat alles in dat boek de waarheid is.

Volgens mij was ze stoned toenze dat boek schreef. Verder vindt ik dat die moeder geen boek kon schrijven, want ze kwam er pas laat achter dat hij een 'loverboy' was. Dus kan ze ook niets vertellen over hem.

• Citaat van Superior

Reken maar op:

- Laster & smaad
    - Valse aangifte

en nog wel paar aanklachten die ik zekers vergeet.

Valse aangifte? Ze heeft geen aangifte tegen manou gedaan.

Maar manou heeft aangifte gedaan wegens laster en smaad hij had eventueel ook nog aangifte kunnen doen voor eerroof.

• Willem & Bram
    Ze heeft wel aangifte gedaan, was ook in Peter R De Vries verteld als je oplet.
    Er is toen herhaaldelijk tegen haar gezegd dat valse aangifte streng is in de wet.
    Ze heeft toen niks gewijzigd en houd de aangifte gewoon voor wat hij is.

• Jesus, Heb net enkele stukken op YouTube gezien. Ook de Twitter van Maria Mosterd is echt ontzettend laag, hem overal zwartmaken, dat mens heeft echt een te hoog gevoel van zichzelf.

• ik vindt dit niet kunnen dat ze nu nog beweerd dat alles echt is ik vindt dit heel zieleg en heb ook mijn medelijden voor manoe ( kan ff niet op zn echte naam komen ) als ik maria voor mn zou hebben zou ik haar recht in dr gezicht hadden gezecht dat ze een ontrouwbaar stuk vreten is en dat ze mag opr*tten uit nederland

• joshua-S
    Er is al aangifte tegen die Maria en der moeder gedaan, Laster & Smaad als ik me niet vergis.
    Vind dit niet door de beugel kunnen, hele toekomst van die jongen wordt verpest door dat wijf.

Had ze vroeger aandacht te kort of zo, trieste k*t wijf mag van mij oprotten met der K*T kop.

[offtopic]
    JAAAAA 1.000 spam berichten gehaald (xD)
    [/offtopic]

• Ik las op haar website dat er ook nog een film over haar boeken zouden komen.

Dit zet ze op haar website:

Bron: http://www.mariamosterd.nl

• Ik denk ook echt dat Maria hard liegt.. Het is allemaal wel erg overdreven allemaal.

Als je haar twitter leest zie je ook alleen maar dingen over zuipen. Lekkere vertegenwoordiger ben je dan voor je boek..
    [offtopic]Ik vind het ook echt een lelijk wijf.. Kan mij niet voorstellen dat iemand daar interesse in heeft gehad. Dit is ook weer een ondersteuning van mijn mening dat ze niet in handen van betreffende loverboy is geweest :)[/offtopic]

• Enige reacties van haar twitter die erop duiden dat ze er toch wel 'erg makkelijk over praat'

----

Dan wou ik de volgende reactie ook nog even bekijken:

Was zij dan juist niet degene die leugens verkoopt.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!