Posts by anovic-cww


    Dus we moeten het doen met de woorden van obama, en geloven dat hij dood is... Wauw Amerika is lekker goed bezig! Ja tuurlijk de mensheid is zo dom, dit moeten we wel geloven! Als Amerika het zegt dan is het zo hmm...


    Denk goed even na...

    WASHINGTON - Terroristenleider Osama bin Laden is dood. Zijn lichaam is in handen van de Verenigde Staten. Dat heeft de Amerikaanse president Barack Obama bevestigd.


    Obama deed dit zondagavond laat (lokale tijd) tijdens een plotseling ingelaste persconferentie. "Het recht heeft gezegevierd'', zo zei de president.


    Bin Laden is door de Amerikaanse elitetroepen geïdentificeerd op basis van zijn gezicht. Momenteel worden DNA-testen gedaan om zijn identiteit definitief vast te stellen, aldus een Amerikaanse functionaris.


    De resultaten van de DNA-testen zullen binnen enkele dagen bekend worden. Bin Laden zou zich hebben verzet tegen zijn arrestatie, waarna hij door zijn hoofd werd geschoten. De kleine groep commando's heeft daarna vastgesteld dat het stoffelijk overschot toebehoorde aan de terroristenleider.


    © ANP / Nu.nl

    @ Salih


    Dit design lijkt veel te veel op de huidige versie. Indeling kan beter zo gedaan worden. 1 rij aan de linkerkant en dan een content aan de rechterkant.


    En daarnaast is de layout veel te standaard het moet echt veel meer hiphop uitstralen. Wij gaan namelijk uit de winnende design het script maken.


    PS: Vanmiddag zal ik wat layouts zoeken van oudere versies. Die veel meer hiphop uitstralen.

    @ Saliih


    Ja ongeveer de indeling ten zei je met een indeling komt waarvan we denken dit is wel erg netjes en je die mag behouden!


    Rapi.NL kan weg vinden we niet zo mooi staan. Achtergrond moet totaal iets anders worden. Indeling is wel oke maar kan wat opgevuld worden hier en daar. In het algemeen kan je nog veel meer bijwerken.

    @ SvenB


    Het is de bedoeling dat je een kleine beetje de indeling houdt van huidige versie. Verder kan je ook huidige logo gebruiken. En is de slogan van de site "Nummer 1 HipHop Platform!".


    Welkomtekst kan weg niet echt iets voor een website met 3000 bezoekers per dag. En plaats waar logo staat kan weg menu kan wat breder en direct eronder kan je een header plaatje plaatsen zodat deze om de aantal secondes verandert.


    Voor de rest vind ik het zeker wel netjes maar kan natuurlijk iets beter altijd. Background vind ik aan de onderkant zeer leuk gedaan. Maar ik verwacht toch wat meer. Een hele mooie background voorbeeld is http://bit.ly/dT81QS.


    @ thexerox & hc_holigan


    Staat genoteerd we zijn benieuwd

    @ SkyNet


    Dit klopt er waren weinig inzendingen en mensen haakten af. Dus heb ik een designer moeten huren. Deze heb ik toen opdracht gegeven om een layout + logo + 3 wallpapers + 2 banners te maken voor ? 175,00. Ik heb eerst een bedrag moeten betalen dit was toen ? 75,00. Het duurde 2 weken en ik kreeg van hem 3 wallpapers en 2 banners geleverd. Ik heb gewacht op de rest maar tot vandaag reageert hij niet op zijn mailtjes, is hij niet online op msn etc.


    Dus ben ik maar een nieuwe contest gaan starten op cp. In hoop dat hier veel meer inzendingen komen en ik dus 24 januari een winnaar kan uitkiezen.


    [offtopic]Ontopic graag! Offtopic berichten stuur je maar lekker via de pm...[/offtopic]

    @ SvenB


    Mijn excuses ik heb je dan verkeerd begrepen. Nou ik vind het wel een mooie layout eerlijk gezegd. Dit vooral omdat het wat anders lijkt dan andere "standaard" mafia layouts. Vooral de indeling is anders.


    Ben benieuwd naar jou eerste layout post! ( Mocht je meedoen )

    @ tree


    Dat is uiteraard geen probleem. Wij zullen pas op Maandag 24 januari 2011 een winnaar kiezen.


    Verder is het mogelijk om alleen een layout te leveren maar dan word de prijzenpot wel ? 50,00.


    Dit is tevens ook het antwoord op de vraag van tree.

    Ook DirectTopics was een mooie script waar ik dacht hiermee wil ik verder. Maar helaas doet hij het niet erg goed en zitten hier en daar wat bugs. Uforum heb ik gedownload maar snap het niet wat het precies is het zijn geen php paginas enz.


    Zijn er andere suggesties?