banditipoint

  • Hallo iedereen,


    Ik begin criminalspoint geen goede naam meer te vinden. Het is geen plek meer voor criminals, maar enkel nog voor banditi. Zelf erger ik me hier dood aan. Het is wel leuk bedacht hoor, een eigen sub-forum enzo. Alleen het verkloot CP gewoon(mijn mening).


    Ik dacht dat CP een webmaster punt wilde worden. Alleen dat gaat zo echt niet gebeuren. Er zijn zelden topics die diep op PHP en mysql(voorbeeld, kan alles zijn natuurlijk) ingaan. Meestal is er een probleem wat je gemakkelijk kan oplossen door te googlen.


    Dit is mijn mening, ik hoop dat iedereen hier zijn mening aan ons wilt delen.


    Mvg,
    MrMees

  • Mee eens !


    Ik heb tot nu toe nog naar geen enkel Banditi-topic gekeken, laat staan gereageerd. Zou leuk zijn moest er een knopje komen zodat je de Banditi-topics niet meer kunt zien in de topictracker, zo komen de andere topics meer omhoog ;)

  • Citaat

    Mee eens !


    Ik heb tot nu toe nog naar geen enkel Banditi-topic gekeken, laat staan gereageerd. Zou leuk zijn moest er een knopje komen zodat je de Banditi-topics niet meer kunt zien in de topictracker, zo komen de andere topics meer omhoog ;)


    Dat zou inderdaad wel handig zijn!
    Ik kijk dan wel af en toe eens, en soms reageer ik. Maar ik krijg nu het gevoel dat het uit de hand loopt.

  • Ik doe niet veel meer aan banditi.
    Leuk dat er een speciaal subforum voor is, maar het verkloot (sorry dat ik het zeg) de topictracker..
    Ikzelf ben druk met andere onderwerpen, en niet meer met zoveel crimes.
    Toen de G4G hier kwam, dacht ik al, dat word weer zo als banditi, en blij toe is het niet zover gekomen.

  • Nou het is wel zo wat jullie denken, maar laat hun ook even hea:P Zo kunnen hun ook EEN HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL klein beetje leren, niet dat ze het ooit van plan zijn maar denk wel dat jullie mischien ook zo zijn begonnen, mischien hea, maar voor de rest moest banditi nooit komen..

  • Uhm FrankY er zijn ook mensen die gewoon php leerden uit boeken of uit tutorials en die niet elke idiote vraag mooi dumpten zodat anderen het konden oplossen.


    Waarom gooit Koen de site niet gewoon offline weer een probleem minder voor wie zich er net zo aan ergert.

  • Ik ben misschien van plan om zelf ook een webmaster forum te beginnen.


    Alleen ben ik dan bang dat het nie zo actief zal worden maar misschien met de hulp van jullie dat dit wel zal lukken..


    Ik ga het wel eerst is overleggen met K.rens over het project.
    En natuurlijk wil ik niet dat criminalspoint dan hierdoor zal kapot gaan. Maar criminalspoint zal zeker ook een plaats krijgen op het webmaster forum.


    Met vriendelijke groet ,
    James

  • WoutR nu zul je dus noobs krijgen die extra spammen in banditi topics omdat velen het zullen uitzetten waardoor hun geen hulp meer zullen krijgen, want de mensen met nog een beetje verstand zullen het ongetwijfeld uitzetten.


    Weer zoiets waar nooit over nagedacht is.

  • W0utR wanneer gaan jullie ermee beginnen, want als ik zo de topics bekijk zie ik zoveel posts van een paar woorden.


    Of mensen zoals Diester die zich overal mee gaan bemoeien terwijl ze er niks van snappen en niks toe te voegen hebben behalve beetje bij andere mensen slijmen.

  • Nee dat snapte ik wel maar waarom praat je steeds over andere dingen als ik het over heb, terwijl je op mij probeerd te reageren?


    Ik zeg dat jij van alles zegt maar nooit iets nuttigs, je komt nooit met een echte toevoeging in een topic.
    En dat is omdat je zelf niet zoveel kan.
    En daarom is het nutteloos dat jij 168 posts hebt die het hele forum vervuilen.

  • Zie je nu post je weer iets heel anders dan een reactie op wat ik post.
    En laat eens zien dan wat je kunt.
    Want op je site zie ik gewoon een standaard banditi source met gedownloade bugfixes..

  • [PHP/SQL] Leeg blad
    [BDT] Nieuw plaatjes
    Zulke topics gaat het om. Diester donder eens op met te reageren op mij ik geef alleen de gevolgen weer. Met spammen bedoel ik dat mensen na 10 minuten nog een reactie plaatsen om hun topic bovenaan te krijgen (Nieuwe topic -> Reactie == kick).


    Diester alles wat jij doet is fout.. Misschien moet je een goed boek gaan lezen en gewoon je no life leven weer oppakken.

  • Als iemand iets van spam of onnodige reacties ziet in die Banditi-topics kan je dat altijd melden bij me of andere crewleden. Andere topics kijk ik zelf dus zal niet nodig zijn.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!