Citaat van Ferhatje
Ubuntu, ik vind Kubuntu mooier(L)
[offtopic]Vind de interface van Kubuntu niet echt wat, Gnome is beter;)[/offtopic]
Citaat van Ferhatje
Ubuntu, ik vind Kubuntu mooier(L)
[offtopic]Vind de interface van Kubuntu niet echt wat, Gnome is beter;)[/offtopic]
Ik zou alleen voor Linux kiezen als je de grote bedrijven (apple en microsoft) wilt dwarsbomen. Maar als je voor kwaliteit wilt gaan zou ik niet voor Linux kiezen.
Windows 7 en tip neem geen HoPeloos pc:p
ik zou ook windows 7 nemen het ondersteund verreweg gewoon de meetste applicaties. MacOS en Linux het is leuk als hebbedingetje vind ik meer niet.
Wat is je budget?
stel een pc samen via azerty of een ander webwinkel.
TIP: neem een SSD bij het samenstellen.
Ik heb een minilaptop voor 320 gekocht, PS enzo werkt perfect hierzo (windows XP)
Citaat van diestroIk zou alleen voor Linux kiezen als je de grote bedrijven (apple en microsoft) wilt dwarsbomen. Maar als je voor kwaliteit wilt gaan zou ik niet voor Linux kiezen.
Wat is dat voor zwakbegaafd antwoord? Probeer je nou werkelijk gewoon te spammen om je berichten omhoog te krikken.
Een computer met Linux is vooral handig als je van stabiliteit houd en gewoon aan het developen bent bijvoorbeeld. Mijn laptop draaide met Windows vista en Windows 7 geen 720p en met Ubuntu 9.04 (mijn driver voor de wifi wordt niet ondersteund bij 9.10)
Citaat van diestro
Ik had het hierbij zoals Robin al zei, over opslag ruimte op je hardeschijf niet over de grote van je computer
Dat las ik de 2e keer ook maar dat kwam naar aanleiding van de reactie erboven.
Citaat van NielsToon Meer
Je hebt ook compacte computers in de vorm van alleen een beeldscherm of kijk bijvoorbeeld naar eee pcs.
Willen jullie alsjeblieft ophouden met die propagonda apple 4 life fag mentaliteit?
Edit: Nou blij robin nu ik jouw apple 4 life reactie erin verwerk? Je hebt geen quad core nodig om goed te kunnen photoshoppen.
Komaan niels :p
Tevens, wat verschil maakt het of je nu een windows of een mac koopt, ofwel kan je designen, ofwel kan je het niet, je OS gaat daar niks aan veranderen.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!