• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Citaat van diestro

Ik zou alleen voor Linux kiezen als je de grote bedrijven (apple en microsoft) wilt dwarsbomen. Maar als je voor kwaliteit wilt gaan zou ik niet voor Linux kiezen. ;)

En daar gaan die grote bedrijven ook echt wakker van liggen?
    Interesseert hun vrij weinig welke pc jij kiest hoor.

• Citaat van diestro

Ik zou alleen voor Linux kiezen als je de grote bedrijven (apple en microsoft) wilt dwarsbomen. Maar als je voor kwaliteit wilt gaan zou ik niet voor Linux kiezen. ;)

Wat is dat voor zwakbegaafd antwoord? Probeer je nou werkelijk gewoon te spammen om je berichten omhoog te krikken.

Een computer met Linux is vooral handig als je van stabiliteit houd en gewoon aan het developen bent bijvoorbeeld. Mijn laptop draaide met Windows vista en Windows 7 geen 720p en met Ubuntu 9.04 (mijn driver voor de wifi wordt niet ondersteund bij 9.10)

Citaat van diestro

Ik had het hierbij zoals Robin al zei, over opslag ruimte op je hardeschijf niet over de grote van je computer ;)

Dat las ik de 2e keer ook maar dat kwam naar aanleiding van de reactie erboven.

• Komaan niels :p

Tevens, wat verschil maakt het of je nu een windows of een mac koopt, ofwel kan je designen, ofwel kan je het niet, je OS gaat daar niks aan veranderen.

Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!