EreDivisie Topic!
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Ik ben een 100% echte ajax fan!
Morgen is het de dag van de waarheid, wint feyenoord = ajax nummer 1. (als ze tenminste winnen van heracles he;))
Maar denk dat de Tukkers alles op alles zetten om de rottedamse flopjes te verslaan. En anderssom ook! Word erg spannend dus!Statistisch gezien, wint ajax gemakkelijk van feyenoord. Maar het verleden bied geen zekerheid voor de toekomst helaas...
Als Twente kampioen zou worden, heb ik er volledig vrede mee!
Alleen had ik liever ajax kampioen zien worden (3e ster namelijk!)
Twente speelt het hele seizoen erg sterk, alleen laatste periode verliezen ze kostbare punten. Ten gunste van Ajax in dit geval.
Als Twente kampioen word, knap van ze!Denk toch dat ze daarna nooit meer terugkomen op dit niveau. Veel spelers vertrekken namelijk, en sponsorinkomsten vallen vies tegen.
Denk ook dat RKC Waalwijk gaat degraderen. Zoals al lang duidelijk is, De Graafschap komt terug! Ook denk ik dat Go Ahead Eagles promoveert naar de EreDivisie..
(Ik ben ook AGOVV fan, Apeldoorns trots!)
Maar nu even wat anders:
Wat vinden jullie dat hele gedoe om de bekerfinale?
En dan vooral op de uitingen van de AFCA website "Bommen op rotterdam!".Mijn mening:
Strijdlust, en voor je club opkomen? Prima!
Maar verwijzingen maken naar de 2e wereldoorlog? No way!
Spreek koren? Ja, gezellig! Sfeer!:D
T-Shirts met "bommen op rotterdam!"? Nee!
De confrontatie opzoeken? Nee!
Strijdlust toon je maar anders, niet elkaar "meppen en meppen tot ze erbij neervallen".En wat dachten jullie van de stenengooiers?
De "stoere" boys, die stenen hebben gegooid op de FC Twente spelersbus? Ik vind het echt echt, belachelijk!!
AZ = AltijdZielig. -
Ruben
Wie zegt dat het AZ supporters waren..@Some Ajax Fans
Leuke fans, maar sorry het is toch echt Heracles waar ze tegen moeten en niet Heerenveen..Bewerkt door Ruben
Je hebt gelijk.. Tik foutje..
Moest ook werken vanaf half4 vandaag, tot half 2 op papier. (er is erg veel werk..) Dus half2 gaat hem niet worden denk ik. Word wel later vrees ik...Verliest dus zijn aandacht, en nauwkeurigheid..
-
-
Duh tuurlijk zijn het AZ supporters. Welke idioot gaat anders met stenen op de bus gooien.
-
Citaat van stan
Duh tuurlijk zijn het AZ supporters. Welke idioot gaat anders met stenen op de bus gooien.
Dat kan elke club wel hoorGebeurd vaker dan je denkt in ieder geval
-
zijn gewoon een stel mietjes die niet kunnen beamen dat ze dit jaar geen kampioen worden.
-
Wie die mongolen die de stenen gooien?
-
tuurlijk wie ander?
-
De stenengooiers waren toch echt Ajax fans die hoopten dat FC Twente niet van de schik er boven op kwam, en dat is ze gelukt.
-
Descoo dat bedoel ik, ik dacht ook meer aan Ajax supporters in dit geval maar goed wie zou het bewijzen.
-
Ik voorspel morgen wel of ajax kampioen word is wat makkelijker:p
-
HELEMAAL NIETS, HELEMAAL NIETS, HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM. (L)
Ook al vind ik het jammer dat feyenoord verloor omdat ze nu 5de plek staan, maar 1 voordeel twente heeft bijna de titel.
Nu nog hopen dat de laatste wedstrijd ook gewoon goed verloopt, anders word ik gek! -
Wat is Feyenoord een rot club.. Ze lieten FC Twente gewoon winnen ze deden helemaal niks.. Aangezien NAC samenwerkt met Feyenoord zullen die FC Twente ook wel laten winnen en dan wordt FC Twente nog kampioen ook.
-
-
-
Citaat van Joshua
Droosjesmakers.. over 2 weken zien we toch echt op teletekst staan 'FC Twente kampioen van Nederland'.
Dat zeg ik toch ook, maar alleen omdat Feyenoord, FC Twente gewoon liet winnen. Als jij dit niet gezien hebt is dat jammer voor jouw. Maar ik heb de wedstrijd live gezien en Feyenoord deed gewoon helemaal niks. -
Twente is kampioen
-
Citaat van diestro
Dat zeg ik toch ook, maar alleen omdat Feyenoord, FC Twente gewoon liet winnen. Als jij dit niet gezien hebt is dat jammer voor jouw. Maar ik heb de wedstrijd live gezien en Feyenoord deed gewoon helemaal niks.Omdat wij Feyenoorders die Amsterdammers gewoon niks gunnen (L)
Snap dat dan dit hebben we gewoon expres gedaan omdat ajax dan ook niks krijgt (L)
-
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!