• Hallo gasten en leden,

Ik heb beetje hulp nodig dus ik dacht ik maak een nieuwe topic want jullie kunnen mij helpen.
    Wat ik wil bereiken is dat ik ook wil leren scripten, ik kan al een beetje designen maar scripten hoort er bij dus mijn vraag is nu waar kan ik het beste HTML en PHP leren, liefst een Nederlandstalige website of een boek. ik wil ook weten waarom je die boek/website het beste kan gebruiken.

Met Vriendelijke Groet,
    Tjeckit(a)

• Ik raad je geen sites aan om van te leren, waarom:
    Een computer lijd teveel af, waardoor je er nog niets mee opschiet.

Koop gewoon een goed boek en start met lezen.
    Na elk hoofdstuk dan pas achter de computer gaan zitten en de voorbeelden maken.

Hierdoor zal je veel meer leren.

Als boek kan ik je deze wel aanraden:
    Handboek PHP5 + cdrom
    Auteur: Arjan Burger

Heb hetzelf ook en is heel leerzaam.

Voor de rest kan je ook eens bij de bibliotheek gaan kijken, indien je onder 18 bent is het nog gratis ook!

Het bovenstaande bericht werd geplaatst door een lid waarvan het account verwijderd is.

• Geen boeken leren of iets dergelijks.

Leren doe je beste door het te doen. Ga bijvoorbeeld hier maffia script gebruiken en leer daarmee van alles en nog wat, zo heb ik het ook gedaan. Ik heb geen boek genomen, wist ik iets niet? google is je vriend dan ;)

Ik kan nu veel met PHP en MySQL 5, PHP6 heb ik echter nog geen kennis van aangezien best veel verschillen in zitten..

Maar je kan vergelijken met een taal, als je bijvoorbeeld in China zit zal je veel sneller Chinees leren dan als je een les volgt hier;) Waarom dan zit je er in, dan moet je het. Zo kan je ook vergelijk met een script waarmee je bezig bent, dan moet je het doen, dan zie je hoe het moet worden gedaan.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!