Omtrent CrimeClub

  • Beste leden / bezoekers van CriminalsPoint,


    Vanwege de vele incidenten omtrent de CrimeClub source, zijn wij tot de conclusie gekomen hier een zero tolerance voor te hebben.


    Dit wil dus zeggen, alles wat nog maar met CC gerelateerd is zal worden verwijderd en volgt er ook meteen een bijkomende sanctie bovenop.


    Deze maatregel moeten wij nu eenmaal invoeren aangezien veel (luie) mensen zo graag die source willen terwijl hij illegaal is.
    Ook willen wij geen clones, e.d hier op CP ontvangen, ..


    Het voorval van vandaag was dan ook de definitieve keuze om hier harder in op te treden, wij zijn geen Torrent site als thepiratebay .. Ga daar maar heen voor je illegale zooi.


    Jullie zijn dus hierbij ook gewaarschuwd!


    Mvg,


    De hele CP crew

  • Hehe, Eindelijk, je wordt er gek van hoevaak dit wordt aangevraagt.


    En de topic van vandaag sloeg alles, ging helemaal nergens over;)


    Tevens was het nog kinderachtig ook,


    Zelfs de ban punten die degene nu hebben gekregen in de topic, vind ik nog weinig,


    Schelden, spammen, illigale software vrijgeven, vind ik wel een aantal ban puntjes waard


    Goeie keuze;)

  • Klopt, maar je hebt dus echt niks aan een CC source, alsof ze jou CC kiezen om te spelen, de kans is gewoon 1 op 20 of zo :S + je krijgt met de wout te maken misschien :P.

  • Citaat van Willem

    'Goeie keuze


    Ik weet niet wat er vandaag heeft plaatsgevonden maar ik vind het een zeer goeie keuze.


    Iemand die de CC source vrijgaf, terwijl hij illigaal is, en daar kwam ook nog gescheld en spam bij, allemaal in 1 topic;)

  • Owkeej dan wat een gedoe zeg en dat allemaal om 1 source man er zijn nog genoeg open sources die je kan ombouwen dan pak je die toch inplaats telkens de cc source te willen hebben.


    1e hij is uniek nu doordat die illegaal is vrijgegeven zal die niet meer lang uniek zijn.
    2e als de maker nu wilt kan die een rechtzaak aanspannen tegen die persoon.


    Goeie keuze crew.

  • We zijn er volledig klaar mee dat er illigale sources worden aangeboden of er worden vragen over gesteld, daarom houden wij voor dit soort zaken een zero tolerance!

  • Banditi zal nog lang duren, je weet dat dit al meermaals is voorgesteld en besproken, maar zolang Koen niet wordt aangesproken door de eigenaar van Banditi zal hier weinig aan veranderen.


    Maar het gaat hier meer over CC dan over Banditi dus back on topic!

  • Dein
    Weet ik, kost ook wel veel moeite om koen online te krijgen aangezien hij 24/7 bezig is.
    We wachten het allemaal af ;)


    Citaat van Ferhatje


    Jij verkoopt zelf scripts voor Banditi(xD)



    Als je verder kijkt dan jou verstand is weet je dat die van mij ZELF gemaakt zijn en niet een ripoff van banditi is.
    Het idee misschien maar daar verander je niks aan, idee?n zijn niet meer uniek.

  • Wat ik vooral klote vind is,


    Dat leden het verpesten voor andere leden,


    Er zijn namelijk duidelijk regels gesteld, en daar hoor je je aan te houden,


    Er zijn vaak dingen geweest dat leden klachten hadden over dat sommige van de crew dit niet deden, Jammer dan.


    Jij komt op de website, om geholpen te worden, en eventueel andere mensen te helpen, daar is de community voor.


    Als je lekker kinderachtig wil doen, doe je dat in de speeltuin, of op spamheaven, daar kan je zoveel spammen als je wil..


    Deze community gaat over criminals site's, sources ets.


    Help hier aanmee, of mensen helpen je ermee, daar gaat dit over,


    Maak je misbruik van regels, komen daar consekwenties van.


    Zo gaat het systeem hier, en bevalt het je niet, hoor je hier niet te zijn..


    Hou je aan de regels, dan blijft het leuk hier, verpest je het, wordtje gestraft, klaar.


    Dus houd het leuk.


    MVG Georgo

  • Eindelijk een mededeling waar we iets aan hebben. Drie hoeraatjes voor CP!
    Heb laatst ook vernomen dat mensen mij gingen lastigvallen met die troep, omdat zij zo stom waren geweest leugens te geloven. Ik heb het niet, en ik wil het ook niet hebben. Zorgt alleen maar voor problemen.


    Ik ga mijn onderschrift weer aanpassen, maar nog steeds geldt dat ik iedereen die nogmaals zeurt om die onzin ga reporten!


    Bedankt, Dein!

    Totdat Stefan en Koen terug zijn van vakantie ben ik weer actief. Daarna ben ik weer weg ;)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!