Banditi Layout

  • Beste CP'ers


    Ik heb een mooie layout gemaakt,
    Met behulp van dutchbandits.


    hier is het voorbeeld


    Graag wil ik jullie kritiek/mening horen.
    Behalve dat jullie zeggen het lijkt op de gewone alleen andere kleur dat klopt inderdaad.
    Meer kon ik er niet van maken.


    MVG


    PS: reageer ook ff voor de cartoon:)


    @ killingdevil als je dit topic leest hoop ik dat je begrijpt waarom ik water mark wou ;)

  • Als mijne af is zal ik hem niet posten.
    Ik zal wel een nieuwe maken voor jullie,
    Als jullie deze mooi vinden.
    Maar het valt me wel op dat maximaal 5 mensen zijn die dingen posten,
    De rest profiteert ervan,
    1 zeggen ze soms geeneens bedankt.
    2 als hun iets hebben posten ze niet
    Ik hoop dat meer mensen door dit bericht wat posten.


    Met Vriendelijke Groet,

  • Al die layouts zien er bijna net hetzelfde uit, ik vind het nogal laf dat bijna zo goed als iedereen de Banditi Layout gebruikt (op een andere banner en wat kleine afbeeldingen na) en vind dat hij van het internet moet verwijderd worden...


    ^^ Persoonlijke mening, er komt te veel concurrentie!

  • Teveel concurrentie ..?
    dat is er al lang,
    er zijn duizende criminals games,
    de ene is nog slechter dan de ander.


    Verder zou ik zelf gaan voor een totaal andere layout voor de source,
    maarja je moet maar willen betalen.

  • De Layout van de site die ik nu run is nog lelijk maar ik heb een ontwerp klaarliggen dat ik zelf heb gemaakt dat binnenkort zal worden gebased (omdat ik dat namelijk niet zelf kan).


    PS: mijn site is niet op de Banditi Source, ik vind die source niet slecht ofzo maar vind het gewoon niet origineel meer (mijn komt ook van open source maar kom je tenminste niet zo vaak tegen)...


    Overal zie je nu mensen die fier zijn op hun site maar die gewoon de source van Banditi hebben gedownload, online gezet en voor de rest niets meer doen (dat zie je ook wel meestal aan hun ledenlijst)...

  • Ik begrijp je reactie.. ik heb eerst zelf een andere source gebruikt.. sinds 3 dagen nu banditi online staan.. Maar ben hem dus wel helemaal aan het aanpassen naar mijn style.. de lay-out die nu dus hier nog staat is nog standaard banditi css maar word nog verandert...


    maar ik ben eerst druk met alle bugs eruit te halen aangezien er nog aardig wat inzitten.


    grtz

  • Persoonlijk vindt ik dit soort topics helemaal niks.
    Omdat je gewoon een unieke layout moet maken die niks te maken heeft met banditi dan gaat je spel teminste ergens op lijken.

    School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.


    Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML


    Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework


  • Hopelijk snap je hiermee dan nu ook waarom ik er zo tegen ben dat iedereen de Banditi-source gebruikt, en de G4G source wou gebruiken.


    En ik snap wel dat je op die cartoon je watermerk wilt zetten, maar je snapt mijn pint toch ook wel he? Je gebruikt vrijwel alleen andermans werk, en als je dan iets unieks hebt, komt er een watermerk op?
    Ik begrijp je, maar hopelijk begrijp jij mij dan ook.


    Qua inhoudelijke reactie op de lay-out: Ik ben het volkomen met Niels eens.

  • Jep, daar heeft KillingDevil een goed punt.
    Ik heb mezelf voorgenomen niet echt veel meer aan criminals dingen te doen, enkel af en toe eens helpen. Er is én veel concurrentie en iedereen probeert alles (gratis) over te nemen zonder een bedankje of wat dan ook.. Als je ze vraagt: Zelf gemaakt? antwoorden ze ook nog brutaal ja8-)

  • Citaat

    Hopelijk snap je hiermee dan nu ook waarom ik er zo tegen ben dat iedereen de Banditi-source gebruikt, en de G4G source wou gebruiken.


    En ik snap wel dat je op die cartoon je watermerk wilt zetten, maar je snapt mijn pint toch ook wel he? Je gebruikt vrijwel alleen andermans werk, en als je dan iets unieks hebt, komt er een watermerk op?
    Ik begrijp je, maar hopelijk begrijp jij mij dan ook.


    Qua inhoudelijke reactie op de lay-out: Ik ben het volkomen met Niels eens.



    Ik snap je ook maar ja we hebben afspraken gemaakt om het leuk te houden.
    Daarom zijn we het leuk gaan houden ;)


    Maar mensen let wel op ik ben geen pro he
    Dit is mijn eerste layout werk ;)


    Maar ik word niet boos
    Ik heb ook toch bijgeschreven kritiek is welkom ;)


    MVG

  • naar mijn idee is de cartoon iets te "lief" dat hoort niet bij een criminals concept:piraat:

    PHP | SQL | JavaScript | jQuery | Ajax | Linux | CentOS | Windows | Mac OSX | C# | ASP.NET MVC3| HTML | CSS

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!