Ik ben er mee bezig..

  • Hallo CriminalsPointers,


    Ik ben echt druk aan het klussen aan CriminalsPoint, vergis je daar niet in hoor.
    Alleen doordat ik ook school heb, heb ik er sommige dagen (maandag - woensdag) niet zoveel tijd voor.


    Dit weekend worden enkele grote wijzigingen door gevoerd, zo hoop ik dit allemaal af te krijgen:
    - Mooie reports (voor succes/errors)
    - Crew topics (hihi)
    - De sessie bug op te lossen, ik ga echt een sessie systeem ontwikkelen die niet te kraken is..


    En als dit af is, wil ik gaan werken aan een geheim systeem.. wat dit is, is nog geheim!


    Wat ik wil zeggen met dit topic is: Als je kleine foutjes vind, graag 5 minuutjes wachten, zijn ze er dan nog steeds, meld ze dan even in het Bugs Topic.


    Groetjes,
    Dominic

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Misschien moet je gewoon eens luisteren naar de mensen die vertrouwen in jou hadden (en 1tje waar je het vertrouwen in jou naar een procent van 1 hebt laten zakken). Ik had al aangegeven dat ik een beter sessie systeem kan maken die nog niet gekraakt is en dit is dan door andere programmeurs getest.


    Ik zie nog steeds niet in de topic staan dat je de html exploits enzo gaat oplossen aangezien dit nog steeds mogelijk was en dankzij die fouten staat er zelfs een bericht op de nieuwspagina, je negeert mijn berichten daar compleet in en ik heb er al over zitten na te denken om mijn functie aan Joshua te geven wanneer de FTP gegevens niet verstrekt worden.


    Laat ik mij nu een keer duidelijk hebben gemaakt aangezien je dit niet kan negeren.


    Niels


  • Wat een eer :} , nee wil gewoon dat jij blijft.

  • Zie je mijn hier ergens zeggen dat hij niet weg mag dan? Maar ik denk persoonlijk niet dat hij dat gaat doen, eind van het weekend zijn de grootste problemen waarschijnlijk opgelost en, is alles goed.

  • Citaat

    Zie je mijn hier ergens zeggen dat hij niet weg mag dan? Maar ik denk persoonlijk niet dat hij dat gaat doen, eind van het weekend zijn de grootste problemen waarschijnlijk opgelost en, is alles goed.


    Zo leek het erop toen ik je post las die niet geedit was.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!