Eigenaren nog wel actief

  • daarin steun ik je volledig.
    Wat ik nou nog steeds niet snap is:


    Koen, waarom ben jij de eigenaar van CP geworden, welk baat heb jij erbij gehad, en welk baat wij ?

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • trouwens zitten jullie heel de dag op de ledenlijst te gapen totdat je ziet dat hij online is?


    Trouwens er is een verschil tussen actief zijn en scripten


    als je actief bent kom je veel online maar dat wil niet zeggen dat je scripts unbugt en nieuwe scripts maakt zoals Koen doet

  • heb je verder nog argumenten, want je herhaalt de hele tijd alleen maar hetzelfde ?

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • Citaat
    […]


    niet helemaal waar, dominic had wel tijd tekort voor cp.
    helaas dat hij het niet beter had kunnen verkopen.

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • Citaat

    heb je verder nog argumenten, want je herhaalt de hele tijd alleen maar hetzelfde ?

    was dat tegen mij want ik heb het nog maar een keertje gezegd hoor maar ik moet zeggen toen ik tijdens Dominic hier was opgeweest was iedereen zo grof dat ik het gewoon ben afgetrapt

  • Koen stopt zijn aandacht in de scripting van criminalspoint, en laat de moderators die meer tijd hebben om de inhoud van het forum te controleren en meer met de leden bezig te zijn. En hij vind dat het moderaten beter kan gebeuren door leeftijdsgenoten ipv hijzelf (hij is in de 20 volgens mij, en wij rond de 16 jaar).


    Als je die 2 moet combineren krijg je een erg zware taak, zeker met de andere projecten die koen beheerd. Als koen ook veel op het forum actief wil zijn moet hij andere dingen laten schieten.


    En waar baseren jullie het op dat koen meer op Webscripters is dan op CP? Volgens mij heeft koen net als ik bijna altijd 2 tabbladen met CP en WS aan.


    En ik kijk elke dag het forum en kijk waar ik moet/kan reageren, dan pas log ik mij in. Ben ik dan niet actief als ik niet ingelogd ben? Als je de bugfixes ziet zie je dat koen veel meer bezig is met CP dan met WS.

  • Ik vind toch dat we een andere eigenaar moeten hebben, dan blijft koentje maar lekker de scripting doen.
    de meerderheid zou geen enkel probleem hebben met een nieuwe eigenaar, open maar een poll.
    en niet ineens fanboy gaan gedragen dat alleen bepaalde types gaan stemmen.

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • als je de allereerste post van Koen op cp gelezen dat wist je het nu wel

    Citaat

    Ja, ok, maar die Tieske is wel f*cking grof.

    das iedereen hoor

    Citaat

    Met Anton, en alle oude members en mods. "Terrorsheep" en nog veel meer leden.

    Terrorsheep is nu mod

  • beste


    ik zal zo wel weer bestempelt worden met gamecoll hanger.
    want ik niet ben, want ik vind gamecoll huilen met de pet op.


    maar ik vindt hoe het nu gaat met criminalspoint vele malen beter dan hoe het onder leiding van dominic stond meschien heeft dominic het grooste deel van deze source gemaakt.
    maar zo iets slechts scripten kan iedereen binnen nood time.
    het is veel moeilijker om alle fouten op te lossen.


    daarnaast zegt ts ik zie de eigenaars nooit.
    hij is kwablijkelijk nooit s'avonds online.
    als er iemand nooit online was, was het dominic.


    @larsisgoed
    zal ik je moeder is op gaan bellen wat jij zegt kan gewoon niet straks had je moeder onder die auto gelegen het is respectloos en verdient gewoon een ban en denk een her opvoeding.


    Met vriendelijke groet, Rick van beek


    Edit:
    en weetje waarom v2 actief was en goed was omdat iedereen elkaar respecteerde. omdat er toen nog volwassen mensen online waren.
    omdat criminals toen nog niet het stelen van iemand anders source was. ik kan je voor spellen de mensen van v2 die komen niet meer terug die zijn bezig met goede websites zelf maken. of zijn druk bezig met school. mensen moeten blij wezen met koen. hij geeft de leden kans om zelf iets goeds te maken van criminalspoint. en hij houdt zich dan ook bezig met website goed maken en als goed is zijn er mooie plannen. waarvan ik me af vraag verdienen mensen zoals larsisgoed dit wel. dit verklap nog even niet

  • Citaat

    Nee, het is gewoon kanker bullshit. Koen had gewoon nooit eigenaar hiervan moeten worden hij had zich gewoon bij die kanker webscripters met zijn kut gamecoll systeempje moeten houden, opflikkeren met deze gozer.

    Heb jij je speciaal geregistreerd om dat te zeggen ofzo????
    Ik vind het goed gescript (iets wat jij waarschijlijk niet kan)



    Citaat

    ik zal zo wel weer bestempelt worden met gamecoll hanger.
    want ik niet ben want gamecoll is huilen met de pet op.

    Die zin snap ik niet maar je hebt wel gelijk

  • Okay, even de feiten opeen rij:


    1) Gamecoll is slecht
    2) Source is gemaakt door Dominic
    3) Bugs zijn er door K.Rens uitgehaald


    So what?
    Ik had meer connecties met Dominic, en niet met die "K.Rens".
    Als ik Dominic terugwil dan mag dat, ieder heeft een eigen mening?

  • Het is zeer triestig dat jullie zo kinderachtig reageren, en andere mensen afkraken terwijl jullie ze nauwelijks kennen.
    Jullie zien Koen als de 'boeman', maar hij is wel degene die ervoor heeft gezorgd dat CP nog 'leeft' ...
    Ik weet niet hoeveel hij heeft betaald aan Dominic maar denk dat hier weinig mensen zitten die er zoveel voor hadden betaald!


    Larsisgoed heeft al een strafpunt gekregen, ik ben misschien maar een Belg, maar weet ook wel hoe erg het is om zoiets mee te maken als in Apeldoorn, en iemand die zo'n vergelijking doet verdient niets anders dan een sanctie!


    Dominic, kwam zelf weinig online sinds hij wat in een depri periode zat met CP en tja ik denk niet dat je hem terug wil, aangezien dat niet meer gaat, aanvaard nu toch eens dat niet alles is zoals jullie het willen, dit is gewoon zo puberaal onverantwoordelijk, dit spreekt boekdelen over jullie opvoeding(gericht naar de schelders..)


    Verder toon een beetje respect, er zijn veel meer sites dan alleen gamecoll of WS .. Als jou die sites niets boeien begin er dan ook geen discussie over, zeker niet als je alleen maar zegt van, ze zijn van Koen ...dit is gewoon een triestige zaak,topic,discussie.


    Gedraag jullie allen nu toch eens volwassener, denk jij echt dat iemand er wat mee inzit wat een 13-jarige in scheldtaal te vertellen heeft ? Dacht het niet!


    Ik begrijp ook niet waarom jullie de crew zo afzeiken, als je hier niet graag bent, niemand staat je in de pad om hier niet meer te komen. Dit is een community geen flamewar op iemand.


    Kindjes van 10 - 13 ga lekker buiten spelen, de webmaster wereld is nog te ingewikkeld voor jullie, of je zou hoogbegaafd moeten zijn, maar dat betwijfel ik.
    Ga nu niet lopen flamen op mijn reacties, ik baseer mij op jullie reacties.


    Nog één zin voor die huilebalken: "zoek een leven!"

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!