{KNIP}

CP's april fools
- Joshua
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Met dat forum_admin moet je allemaal via admin_controle en dan functie 1, 2, 3, 4 en 5 invoeren.
Forum cats toevoegen doet het niet
-
Dacht dat het een op Kohana *pwnage geluid opeens* gebaseerde source ging worden maar dit valt me toch wel tegen. Dit maakt CP eigenlijk niet veel beter dan WebGuru die lekker profiteerd van de leden van wmcity.
-
Ik kan niet posten in de v5 sectie..
-
Hallo allemaal,
Nu, nog niet lang nadat we echt een team achter de V5 hebben zitten, hebben we dan toch beslist de V5 opensource te maken. Ervaring en kennis is er genoeg bij ons, echter hebben we gewoon de tijd niet en rekenen daarom op jullie steun.
Help mee aan de V5 en plaats je updates hier op het forum!
Om de source up-to-date te houden hebben we gekozen voor een codemanager die bij iedereen bekend is: Google Code.
De source van de V5 kan je hier vinden: http://code.google.com/p/criminalspointv5/
Ook is er hier op CP een speciale forumcategorie waarin je updates kan plaatsen.
Wij rekenen op jullie,
De gehele CP-crew -
Hmm indeed, de tags doen het niet.
-
Ik vindt het een goed idee om CP opensource te maken, maar had het logischer gevonden om dan V4 open source te doen. Maar goed blijft een goed idee om opensource te maken
-
WTF, beter gaat iemand van de v5 crew even dit verklaren!
Ik heb bijna niks van je gehoord over de v5 Pim en dan zie ik opeens deze topic?
Sorry maar het werd toch kohana? En hier waren toch al stappen mee gezet?Edit:
Kwam er iets te laat achter, wat een vroege ochtend soms met je doet. tjaa :$ -
Citaat van NielsB
WTF, beter gaat iemand van de v5 crew even dit verklaren!
Ik heb bijna niks van je gehoord over de v5 Pim en dan zie ik opeens deze topic?
Sorry maar het werd toch kohana? En hier waren toch al stappen mee gezet?
Niet te vergeten dat ze daarvoor met PHP-Fusion bezig waren en
DAARVOOR ook al voorbereidingen hadden getroffen. -
We overwegen om die source om te vormen naar Kohana.
Kwestie van aan de kritiek hier te voldoen.Ik zal straks de laatste versie uploaden.
Ps: de lay-out zit er expres niet bij, omdat we nog niet willen dat jullie weten hoe de nieuwe versie eruit gaat zien.
We kunnen toch niet meteen alles verraden hé (xD) -
Kunnen jullie de V4 ook niet OS maken (a), ik durf te wedden dat er 50+ mensen de source willen (a).
-
Haha jongens kijk een naar de datum :p
-
1 april grap zeker?
-
denk ut (xD)
aangezien er in de code.google.com staat criminalspointv5.zip
met daar in webtiger (xD)
Ik zou zeggen V4 er in en uitbouwen :p -
Duh... 1 april, Beetje kloten met een source, eropzetten dat het CP v5 heet, en jullie trappen er allemaal in?
Tuurlijk gaat cp het niet opensource maken, dan krijgen ze te veel concurenten, met de source die ze zelf aan het uitbouwen zijn,
Het enige wat misschien wel waar is, is dat ze vragen om hulp van andere scripters om de source uittebouwen, en dit op deze manier te laten weten..
Zit ik een beetje goed of niet?
MVG Georgo
-
George om eerlijk te zijn zit je fout, het is wel 1 april grap.
Maar er word niet gezocht naar scripters zover ik weetEn het framework welk word gebruikt is gewoon Kohana zoals aangegeven in het vorige topic van v5.
-
Tuurlijk gaat cp het niet opensource maken, dan krijgen ze te veel concurenten, met de source die ze zelf aan het uitbouwen zijn,
----------------------
Ik zei toch ook dat het een 1 april grap was:pAlleen had het misschien wel waar kunnen zijn, om wat scripters erbij te nemen, omdat ze deze keer iets meer functies willen toevoegen, en willen verbeteren:p
Mja, zal wel niet:)
-
Ja inderdaad er wordt gebruik gemaakt van Kohana. Ook al maken we de 5 opensource zou niemand hier aan kunnen meehelpen wegens het gebruik van een framework.
We staan open voor aanbiedingen om te helpen en indien je voldoet aan onze tests kan je mee helpen.
-
Mag ik ook zo'n test maken . :D?
-
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!