Beste leden ik heb een trailer gemaakt met windows movie maker zeer amateuristisch maar ik heb men best gedaan wat vinden jullie ervan qua timing etc.
Punten 0/10
Owja de link nog...
UPLOAD V1
http://www.youtube.com/watch?v=blQsORuQRPQ
UPLOAD V2
Beste leden ik heb een trailer gemaakt met windows movie maker zeer amateuristisch maar ik heb men best gedaan wat vinden jullie ervan qua timing etc.
Punten 0/10
Owja de link nog...
UPLOAD V1
http://www.youtube.com/watch?v=blQsORuQRPQ
UPLOAD V2
Link?
Link geplaatst!
Vind het wel een mooi filmpje het begin doet me een beetje veel denken aan GTA maar dat word in de loop van de film steeds minder.
7/10
2/10
zeer slecht
de verlopen zijn standaart
de filmpjes heb je van youtube gedownload
en soms echt wazig
6/10
Er staat mafiabas, en het is mafiabase neem ik aan?
Jammer dat in het begin stukje, heb je een heel oud spelletje, en gta 4 ernaast staan.
Voorderest, muziek is mooi, probeer meer maffia erin te verwerken aangezien gta geen maffia is.
Probeer HD Quality filmpjes te vinden, dan komt het goed:)!
Ik snap niet waarom maar van het begin staat mafiabas terwijl ik wel mafiabase had getypt
Ha, kan je ook niks aan doen, mischien is de A wel buiten het scherm gevallen.
Ik hoop dat ik je genoeg feedback heb gegeven.
Ook met windows movie maker, kan je mooie filmpjes maken, zolang je het goed doet, 100% kwaliteit, en het beste bastandsformat gebruikt!:cheer:
Zelfs voor een amateur filmpje zeer middelmatig, daarnaast vind ik het zeer slecht en het geeft een hele valse indruk van je spel.
ik zou ook wat aan je taalgebruik doen; maak een familie en OVERNEEM de straten? Pimp je hoeren en verkoop ze op het vleesmarkt? Erg slecht.. De overgangen zijn ook niet mooi, maar het concept wel! Welk programma gebruik je?
Neem Adobe Flash
Trouwens is er geen licentie nodig om die stuken van GTA te gebruiken in jullie promotie filmpje?
En GTA past al niet erbij vind ik
Maffia spel hoort geen gta bij he 8-|
Maar volg maar eerst enkele TUTS
Ja ik kon niks anders bijpassender bij vinden >< vandaar.
Mooi gedaan.
Is wel beetje langdradig na een tijd, maar verder knap (zeker voor een amateur-film maker).
mooi
1 schrijffout
overneem de straten -> neem de straten over
ik vind het best mooi
Ik vindt op zich wel redelijk maar het geeft een totaal verkeerd beeld van jouw spel. Nu lijkt het of je kunt rondlopen en dingen kunt doen etc.. maar dat kan helemaal niet. Ik zou wel iets realistischer maken en laten zien hoe jouw spel er echt uitziet
Maak enkele screenshots van je game, gebruik cartoons etcetera. Nu krijgen mensen verkeerd beeld van je spel
Mooi maar dat beeld is inderdaad fout...
kijk naar bandias.nl daar hebben ze gewoon wat screens gemaakt
Bandias, banditi banditwars almaal zelfde (xD)
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!