CitaatLol, lekker boeiend ss.nl staant voor shocksounds
En of mensen het er mee eens zijn of niet, we leven nu in het heden, en niet in het verleden..
als ik dit lees alleen al, je bent onervaren en onvolwassen. Sorry dat ik het zo moet zeggen. Maar als je niet weet wat de SS heeft gedaan en/of het niet belangrijk vind.
NEDERLAND EN DE REST VAN DE WERELD WEL, er zijn 6 miljoen mensen vermoord!Dat kun je niet vergeten en afstoffen met "we leven in het heden". Het is belangrijk dat deze dingen nooit meer gebeuren. Je kan niet voor de SS uitkomen al is het toeval. Dat zijn de normen en waarde. Het gaat om rechtvaardigheid en om eerlijkheid.
Als jou hele familie word uitgeroeid doordat iemand aan de macht komt en je achternaam bijv. niet mooi vind. Dat je machteloos moet toekijken? en dat 60 jaar later mensen het afschuiven naar het verleden.
HOLOCAUST ONTKENNING IS VERBODEN!
Termen als eerbied en respect naar de slachtoffers komen in jou niet naar boven als je z'n naam gebruikt?
Sorry dit kan echt niet je bent zo onvolwassen als de pest en ik geloof inderdaad niet dat je ouder bent als 18. Want volwassen mensen moeten dit soort dingen weten.