Contact met Geesten

• Citaat

Lol, lekker boeiend ss.nl staant voor shocksounds
    En of mensen het er mee eens zijn of niet, we leven nu in het heden, en niet in het verleden..

als ik dit lees alleen al, je bent onervaren en onvolwassen. Sorry dat ik het zo moet zeggen. Maar als je niet weet wat de SS heeft gedaan en/of het niet belangrijk vind.

NEDERLAND EN DE REST VAN DE WERELD WEL, er zijn 6 miljoen mensen vermoord!Dat kun je niet vergeten en afstoffen met "we leven in het heden". Het is belangrijk dat deze dingen nooit meer gebeuren. Je kan niet voor de SS uitkomen al is het toeval. Dat zijn de normen en waarde. Het gaat om rechtvaardigheid en om eerlijkheid.

Als jou hele familie word uitgeroeid doordat iemand aan de macht komt en je achternaam bijv. niet mooi vind. Dat je machteloos moet toekijken? en dat 60 jaar later mensen het afschuiven naar het verleden.

HOLOCAUST ONTKENNING IS VERBODEN!

Termen als eerbied en respect naar de slachtoffers komen in jou niet naar boven als je z'n naam gebruikt?

Sorry dit kan echt niet je bent zo onvolwassen als de pest en ik geloof inderdaad niet dat je ouder bent als 18. Want volwassen mensen moeten dit soort dingen weten.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik weet dit soort dingen, en ik vermijt het ook liever..

Maar het is niet de "Bedoeling" dat ss nu wordt gezien als dat..

Ik heb ss als Shocksounds zo is het, jammer dat het toevallig zo is, maar het is toch mijn bedoeling niet dat ik het als dat uitdruk?

Of wel soms?

Ben ik nu ineens een nazi?

Omdat ik ss in me naam heb staan?

Dus alles was de afkorting heeft naar ss, is meteen kwaadaardig?

Je maakt alles van boos tot erger.

En ik maakte die opmerking, omdat je me alles tegen praat.

Tuurlijk bedoel ik het niet zo, ik bedoel ss als shocksounds.

Maar zoals je ziet, heb ik uit respect daarvoor, meteen de naam geweizigd, omdat het mij eigenlijk eerst ook niet opgevallen was dat het zo uitgedrukt werd..

Ik hoop dat hier hier een beetje begrip voor hebt, en me niet meteen uitkotst als nazi ofzo, wat dat bedoel IK TOTAAL NIET!

MVG Georgo

@ joshua, Ik was aan het typen toen ik pas jou bericht zag..

MVG Georgo

• De volgende die over nazi's begint krijgt banpuntjes ^^
    (Tenzij het nasi goreng is)

Ik geloof zelf dat ik een groot magnetisch veld heb.
    Als ik heel gestresseerd ben, gaan er lichten rondom mij flikkeren.
    Niet de gewone huislichten, maar enkel zo die grote lampen aan het straat.
    Vroeger als ik er onderdoor fietste begonnen ze altijd te flikkeren.
    Als ik van veraf stond te kijken, bleven ze uren branden, zonder 1 keer te flikkeren...

• Heb in het verleden weleens in aparte situaties gezeten, stemmen (lichtelijk gezang, laatste keer is ook weer een jaar of 5 geleden), aan iemand denken die je al een hele tijd (lees: 12 tot 24 maanden of meer) niet hebt gesproken en die dan opeens contact opnemen, etc.

Niet echt iets paranormaals of zo, maar wellicht de moeite waard om het te vertellen :)

• Ik zal maar beginnen met: Ik geloof hier totaal niet in. Ten eerst hoor je altijd:

'Je moet er voor open staan.'

Met alle respect, maar dan zeg je net zoiets als:

'Je moet er gek genoeg voor zijn.'

Als er zoveel mensen geesten zien, waarom bestaan er dan geen geesten op beeldmateriaal? En kom dan niet aanlopen met 'dat kan niet', want alles wat je met je ogen kunt zien kun je ook vastleggen met een fototoestel, dat is biologisch aantoonbaar.

Citaat

Niet de gewone huislichten, maar enkel zo die grote lampen aan het straat.

Ga eens onder z'n lamp staan en laat iemand het eens filmen? Kijken of ze dan nog steeds flikkeren.

En wat wordt gezegd: Mensen bedenken veel omdat ze niet weten hoe iets in elkaar zit. Je hersenen hebben daarnaast uitzonderlijke talenten dingen te vervormen, ze werken nu eenmaal niet met enen en nullen zoals computers.

En er zijn situaties die door meerdere mensen worden bevestigd, maar naar mijn idee is dit allemaal ook wetenschappelijk te verklaren. Neem bijvoorbeeld mensen die een bijna-dood ervaring hebben gehad, en het idee hadden op te stijgen uit hun lichaam. Er is gewoonweg wetenschappelijk vastgesteld dat dit inderdaad kan kloppen, door een zuurstoftekort in de hersenen of iets in die richting.

Mijn advies: Hou je lekker bij de werkelijkheid en fantaseer je niet veel. Geloven mag en is niks mis mee, maar laat je niet van de wijs brengen. Geniet nu je nog genieten kan, van dat wat gewoon visueel waarneembaar is.

• vind ik zeer intesant topic:o

ik geloof er in ben aantal jaar gelede denk 5jaar naar een waarzegster geweest ze had voorspelt dat ik tusse me 17-18 een zwaar ongeluk ging mee maken is ook geweest heb even in coma gelege was er bijna dood door dus

ook dat ik vrij gelukkig ging worde ondertusse is dat al 3jaar denk ik zowat:p

waarom slecht praten over buitelanders hun taal en hun afkomst.
    waarom praat nooit niemand slecht over de script talen dat is ook een andere taal.

• Als je dat nu wil doen moet je toch niet naar een instelling?

Citaat

Ik zou me kapot schrikken...
    het zou toch kunnen dat dit kan? Ik heb denk ik ergens gelezen dat als je je gsm tegen je hoofd houd die meer bereik heeft ofzoiets...
    Waarom zou dit niet werken met lichten

• Glaasje draaien keer gedaan en een wiji bord keer gedaan.

Kan je vertellen nooit meer, ben me kapot geschrokken hierdoor.
    Is inmiddels alweer paar jaar geleden maar de schrik zat er goed in.

• hmz.... zoiets heb ik nog nooit mee gemaakt iniedergeval,

Wel een paar keer lichten ( Gewoon licht in huis )kapot gemaakt, door er 1x goed naar te staren,

Zal wel toeval zijn geweest hoor, mja na 4x, begin je jezelf wel aftevragen wat er nou presies gebeurd:p

• Je hoeft er niet meteen mee te gaan, als of het een lachertje is, Sommige mensen vinden dit wel een belangrijk onderwerp

En als jij als grapje gaat zeggen, Whoe, ik zie een witte spook, help..

Dan vind ik je zwaar kinderachtig en onprofesioneel bezig zijn...
    Buitenspelen, doe je maar ergens anders, of in een andere topic,
    Niet in deze, sommige mensen hebben hier behoeften aan, en daar moet je gewoon niet mee spotten...

Klaar, Punt, Uit...

MVG Georgo

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!