Geschrokken van Google

• Zoals je al aangaf in je vorige topic over FireFox, wordt world-domination, dit is puur een gevecht op het aller hoogte niveau, ik verwacht zelf binnen 1 a 2 jaar dat MS een overname gaat forceren.

• verschrikkelijk.
    ze willen in alles de beste zijn en ons zelfs allemaal gaan volgen.

dat ze nu al je privacy op het internet bekijken vind ik al te ver gaan maar dat straks iedereen kan zien waar je bent gaat te ver.

Ik zou zeggen tegen google...

Zoek een eigen planeet of zo....

• Beetje zielig om Google zo neer te zetten. Dit is toch door een zielig en jaloers bureau gemaakt. Kom een keer met een echte mededeling inplaats van deze onzin.

En als Google "The dark side" is dan sluit ik me erbij aan, Dark Vader is vet.

• Vergeet niet dat jullie allemaal zelf webmasters en it'achtige substanties zijn net als ik.
    Wij reageren tegen privacy, maar 80% van de mensen geeft geen f*ck om dit soort topics...

In hun kleine lettertjes staat dat ze dit mogen doen, dus ga je akkoord met hun regels. Je kan er niets aan doen, buiten hun diensten niet gebruiken...
    En op wettelijk vlak zijn hier nog bijna nergens regels over.

Verder mogen websites bv niet linken naar mp3's, maar doet google niets anders dan linken naar illegale content.
    Maar bij hen klaagt niemand...

Microsoft moet verplicht een browser keuze scherm zetten op alle Windows versies, maar zie jij Google al een keuzepagina opzetten zodat je Bing kan kiezen - ik denk het niet.
    Men moet eens stoppen met Microsoft te discrimineren op dit vlak ook.
    Google mag alles en Microsoft niet.

Ok, Microsoft is te groot, maar dat is juist omdat ze in verhouding een goed product hebben.

Ik test als hacker nu grote banken en ik kan je verzekeren dat er nog niet veel banken zijn waar wij met ons team nog niet zijn kunnen binnendringen. Bugs en exploits zijn overal, deze uitbannen kost veel geld en is praktisch soms zelfs niet eens mogelijk.
    Even iets vergeten en lap, weeral zoveel duizenden euro's mogelijke schade...

Maar het feit dat Google gehackt werd, klaagt geen kat over.
    Dagelijks worden Google accounts gehackt, maar daar rept niemand iets over.
    Door de Aurora bug werd Google gehackt en is hun sourcecode gelekt. Maar wie zegt dat jullie privé gegevens ook niet gelekt zijn? Mogelijk weet China nu alles over jullie...

Grote kans dat Google ontdekt heeft dat ze gehackt zijn, juist omdat ze opeens veel meer gegevens verstuurden (meer traffiek, meer kosten) naar de hackers... Juist, onze gegevens...

• en zelfs die " Microsoft moet verplicht een browser keuze scherm zetten op alle Windows versies " kan je wel installeren, maar die doet verders helemaal niks.. MS moet wel... anders gaat de EU in brussel weer (en terecht) tekeer. !

• Ik ben het wel met niels eens,

Omdat google goed zijn best doet om ons tevreden te houden,
    hoeft het niet meteen zijn dat zo alles gaan overnemen,

Enige fout die ze wel gemaakt hebben is met de google phone (G1)
    Met die mobiel wordt je constant in de gaten gehouden, zonder dat je het weet,

Ook al is dit bekend dat ze je kunnen vinden met de simkaart,

Dit werkt via het netwerk bij iedereen constant gedaan met de google phone,

Verder ben ik tevreden met google;)

MVG Georgo

• Citaat van MoBSter

en zelfs die " Microsoft moet verplicht een browser keuze scherm zetten op alle Windows versies " kan je wel installeren, maar die doet verders helemaal niks.. MS moet wel... anders gaat de EU in brussel weer (en terecht) tekeer. !

dan krijg je dus zoals eerder gezegd dat google ook geen keuze schermen maakt, met welk text programma wilt u gebruiken Word, OpenOffice of google docs? dat is er ook niet dus dan vindt ik dat MS dat ook niet hoeft. Anders moet de EU google ook aanpassen. (Maar dan krijg je wel dat je ook tegen maffiagames kan zeggen je moet keuzescherm van welke maffiaspel wilt u gaan spelen?)

• zolang er verschillende index boeren zijn, zal brussel er (nog) niks aan doen, vallen die weg heeft google een probleem, waarom denk je dat MS binq is begonnen.. wat google kan, kan MS ook... privacy loggen !

• Idd, elk bedrijf WIL in de schoenen van Google staan...
    Zoveel macht...

Het feit dat ze met de mobiele telefoons zien waar je bent is geen fout, het is een fout dat ze de eindgebruiker toonden dat ze dit konden doen.
    Hadden ze dit stiekem voor zichzelf gehouden die optie, was er geen haan die er naar kraait.
    Zelfde geldt voor al hun andere producten.

Verder vind ik het de plicht van MS om een volwaardig start klaar product mee te leveren.
    Vandaag Windows opnieuw geïnstalleerd, het heeft me 4 uur geduurd voor al mijn tools er weer op stonden en ik kon starten met werken...
    Stel je voor dat ik zowel ie als ff dan nog moest beginnen installeren. Ben blij dat ik enkel ff nog maar diende te installeren en ondertussen toch al meteen aan de slag kon met ie...

• Citaat van K.Rens

Idd, elk bedrijf WIL in de schoenen van Google staan...
    Zoveel macht...

Het feit dat ze met de mobiele telefoons zien waar je bent is geen fout, het is een fout dat ze de eindgebruiker toonden dat ze dit konden doen.
    Hadden ze dit stiekem voor zichzelf gehouden die optie, was er geen haan die er naar kraait.
    Zelfde geldt voor al hun andere producten.

Is niet geheel waar, want dan was er altijd een boze ex-werknemer gekomen die dat dan zou vertellen aan media en dan was iedereen boos geworden op google en zou iedereen daar weg gaan.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!